MoFFaSSa£ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg var SÅ nært til å hoppe ut gjennom vinduet av glede for 5 min siden. Baron droppa sin mount!! Men uheldighvis for min del var det ikke jeg som vant den . Jeg rolla 93 mens han som vant den rolla 94. Det vil jeg si er EKSTREMT surt. Det tar sikkert en god stund før jeg kommer over dette..... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Der ja..Maskina sprengte under mag. Så nå sitter jeg med en spillemaskin mindre og surfer på aftenposten. JEjjj. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Mens jeg har fått meg Death ray. Artig liten dings. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg hadde under 1000 MS i en time i dag! For første gang på 1 uke... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg var SÅ nært til å hoppe ut gjennom vinduet av glede for 5 min siden. Baron droppa sin mount!! Men uheldighvis for min del var det ikke jeg som vant den . Jeg rolla 93 mens han som vant den rolla 94. Det vil jeg si er EKSTREMT surt. Det tar sikkert en god stund før jeg kommer over dette..... Uff, da. Den røsker ... :\ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Når passer det og respecce til frost? Og noen som kan hjelpe og finne en bra talent build? Endret 5. november 2005 av mini me Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 33 frost/18 arcane eller 31 frost/20 arcane Både pvp og pve. Pvp= Fire/arcane Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Skulle gjøre Thandol Span og ble med i en gruppe i Wetlands. Var tydeligvis 3 svensker i gruppa fra før, og jeg hjalp til med en annen quest som de hadde. Den jeg skulle hjelpe til med var elitequest, og vi fikk hjelp av en lvl 60 mage. Slik oppførte de seg etter at den snille magen dro. Skjønner faen ikke at det er mulig. Så skulle vi gjøre Thandol Span, og da skjedde dette: Dette er første gang jeg har møtt på noen svensker som er så jævlig drittsekker, men jeg har hørt at mange andre ikke har så veldig bra erfaringer med de. Skjønner ikke at det er mulig. Spiller på Sunstrider. Bare det jeg ville si. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg var SÅ nært til å hoppe ut gjennom vinduet av glede for 5 min siden. Baron droppa sin mount!! Men uheldighvis for min del var det ikke jeg som vant den . Jeg rolla 93 mens han som vant den rolla 94. Det vil jeg si er EKSTREMT surt. Det tar sikkert en god stund før jeg kommer over dette..... 5107043[/snapback] Var noen i gruppa exhaulted med AD? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ikke som jeg hvet... Mounten bare droppa... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hva er Watchmans Pauldrons verdt på AH? http://www.thottbot.com/?i=4505 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bare lurte, er det noen som har peiling på noe fire resitance utstyr til en pala, helst ikke så vanskeli å få tak i. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hihi, snart mount for denne gutten Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Bare lurte, er det noen som har peiling på noe fire resitance utstyr til en pala, helst ikke så vanskeli å få tak i. 5112044[/snapback] Beste måten å skaffe mye resistence uten å ofre for mye, er å få laget dark iron helm og smelle på en Libram of Resilience. 55 fire resist på en slot. Edit: Også selvfølgelig Royal Seal of Eldre'Thalas , og gjør du questrekken i MC fra han waterlord fyren i aszhara, får du Tidal Loop. Endret 6. november 2005 av likferd Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hihi, snart mount for denne gutten 5112063[/snapback] gled deg - fikk det sist helg - enorm forbedring fra å gå Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har fortsatt 6 lvl's igjen jeg. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dinget 41 på roguen igår og ble boosta igjennom Razorfen down's for Vanquishers sword .' DW Sword of serenity & Vanquisher er digg Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Yay, Hakkar endelig nede for guildet mitt! The core within - Shadow moon /flex Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eg nermar meg 60 nå, og tenker på epic-mount. Eg har ein annan 60 char, og har dårlege erfaringar med å skaffe meg 900g. Derfor lurte eg på om det er vanskeleg å skaffe seg rank 11 for PvP mount. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kommer vel litt an på serveren din. Er det battlegrounds oppe konstant, så kommer det mest an på hvor mye tid du kan sette av til å spille. Har du derimot 20-60 minutters venting mellom hvert spill, blir det gjerne mer effektivt å grinde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå