Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var SÅ nært til å hoppe ut gjennom vinduet av glede for 5 min siden. Baron droppa sin mount!!

 

Men uheldighvis for min del var det ikke jeg som vant den :( . Jeg rolla 93 mens han som vant den rolla 94. Det vil jeg si er EKSTREMT surt.

 

Det tar sikkert en god stund før jeg kommer over dette.....

Uff, da. Den røsker ... :\

Lenke til kommentar

Skulle gjøre Thandol Span og ble med i en gruppe i Wetlands. Var tydeligvis 3 svensker i gruppa fra før, og jeg hjalp til med en annen quest som de hadde.

 

Den jeg skulle hjelpe til med var elitequest, og vi fikk hjelp av en lvl 60 mage.

 

Svenske1.JPG

 

Slik oppførte de seg etter at den snille magen dro. Skjønner faen ikke at det er mulig.

 

Så skulle vi gjøre Thandol Span, og da skjedde dette:

 

Svenske2.JPG

 

 

:mad:

 

Dette er første gang jeg har møtt på noen svensker som er så jævlig drittsekker, men jeg har hørt at mange andre ikke har så veldig bra erfaringer med de. Skjønner ikke at det er mulig.

 

Spiller på Sunstrider. Bare det jeg ville si. :)

Lenke til kommentar
Jeg var SÅ nært til å hoppe ut gjennom vinduet av glede for 5 min siden. Baron droppa sin mount!!

 

Men uheldighvis for min del var det ikke jeg som vant den :( . Jeg rolla 93 mens han som vant den rolla 94. Det vil jeg si er EKSTREMT surt.

 

Det tar sikkert en god stund før jeg kommer over dette.....

5107043[/snapback]

 

Var noen i gruppa exhaulted med AD?

Lenke til kommentar
Bare lurte, er det noen som har peiling på noe fire resitance utstyr til en pala, helst ikke så vanskeli å få tak i.

5112044[/snapback]

 

 

Beste måten å skaffe mye resistence uten å ofre for mye, er å få laget dark iron helm og smelle på en Libram of Resilience. 55 fire resist på en slot.

 

Edit: Også selvfølgelig Royal Seal of Eldre'Thalas , og gjør du questrekken i MC fra han waterlord fyren i aszhara, får du Tidal Loop.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...