Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ah, nå begynner det å bli moro å queste i Stranglethorn Vales også.

Holdt på med en quest der jeg skulle få tak i noen ører fra stygge og slemme troll, så var det en kriger fra "den andre siden" som hjalp meg litt. Og hver gang det kom noen alliansespillere, drepte han de også så jeg fikk gjort questen rimelig fort.

 

Hvorfor er det egentlig sånn at baggene mine alltid blir full, og at jeg tror jeg må samle på alt? Er skikkelig frustrerende, da jeg som regel ikke klarer å kaste noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hører mye snakke om scryers og aldor, hva er det? ja jeg er ikke lvl 70 :p

8643322[/snapback]

Se denne filmen så forstår du kanskje :green:

 

Lenke til kommentar
hører mye snakke om scryers og aldor, hva er det? ja jeg er ikke lvl 70 :p

8643322[/snapback]

 

Det eneste som egentlig betyr noe er inscriptions. Dvs skulder enchants. Sjekk dem på wowwiki.com. Det andre utstyret får du som regel like bra i instancer. Så jeg valgte kun på grunnlag av hvem som tilbydde best inscription.

Lenke til kommentar
Hvor lenge spiller dere om dagene da?

8643801[/snapback]

De dagene jeg spiller spiller jeg fra 10min til 5 timer.

Spiller jeg 5 timer på en dag har jeg spilt myye wow føler jeg.

Men, har jo seff sitti i sikkert 10 timer i strekk før, men det er skjelden.

 

Men så er ikke jeg av de hardbarka wow spellera eller da :)

Lenke til kommentar

Trodde det skulle bli null stress å fikse Living Dragonscale Helm dersom jeg selv stilte med mats på nerdeserveren Stormscale. Viser seg dog at det er ufattelig vanskelig å finne folk som har reciepe, og tilnærmet umulig å finne en med fri nether. Løper bare rundt med masse ubrukelige mats og et grønt tøystykke rundt hodet for tiden.

 

Noen som har noen tips til hvordan man får sikker crafting av et item dersom man er helt ny på en server (dinget 70 i dag =D), og ikke tilhører noe pro guild?

Lenke til kommentar
Trodde det skulle bli null stress å fikse Living Dragonscale Helm dersom jeg selv stilte med mats på nerdeserveren Stormscale. Viser seg dog at det er ufattelig vanskelig å finne folk som har reciepe, og tilnærmet umulig å finne en med fri nether. Løper bare rundt med masse ubrukelige mats og et grønt tøystykke rundt hodet for tiden.

 

Noen som har noen tips til hvordan man får sikker crafting av et item dersom man er helt ny på en server (dinget 70 i dag =D), og ikke tilhører noe pro guild?

8644436[/snapback]

Finn en crafter som tilhører et pro guild. :)

Lenke til kommentar
Hvor lenge spiller dere om dagene da?

8643801[/snapback]

 

Spiller så å si hele dagen, men det er fordi nå idet siste har lærerne dreti i å gi oss lekser, så har ikke hatt særlig mye annet å gjøre. Nå om dagen har jeg fri fordi vi har hatt eksamen. Så da sitter jeg lenge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...