Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig. Der ble jeg for 3. gang, pom gangbanga i luften av noen mages.

8627470[/snapback]

 

ahh :love:

 

fjorten..

8627543[/snapback]

 

Off topic; Du trenger ikke skrive fjorten lenger! Og ihvertfall ikke når du quoter! :)

 

On topic:

8627567[/snapback]

Dette er en eneste stor offtopic-tråd. :)

8627587[/snapback]

Sverg'a!

Lenke til kommentar
Herlig. Der ble jeg for 3. gang, pom gangbanga i luften av noen mages.

8627470[/snapback]

 

ahh :love:

 

fjorten..

8627543[/snapback]

 

Off topic; Du trenger ikke skrive fjorten lenger! Og ihvertfall ikke når du quoter! :)

 

On topic:

8627567[/snapback]

Er jo tradisjon å skrive "fjortentegn" da :p

Lenke til kommentar

hey, er en be pally 70, spiller på ragnaros. men er drit lei av serveren den er ofte offline, og når den endlig er oppe da lagger den som pokker,

arena kø for 2vs2 er laaang, så jeg leter etter en god server for horde, pvp server, kanskje et pvp guild oxo, noen som kan anbefale en?

Lenke til kommentar

Sunspring Post i Nagrand eier hvis du ikke har tenkt til å kjøpe det fra AH.

Massive pulls med voidwalker + SoC funker fett der siden mange av mobs bare har sånn 3k hp eller noe.

 

Tenker meg at du ikke får noe problemer med å farme kjapt der som mage heller.

Lenke til kommentar
Sunspring Post i Nagrand eier hvis du ikke har tenkt til å kjøpe det fra AH.

Massive pulls med voidwalker + SoC funker fett der siden mange av mobs bare har sånn 3k hp eller noe.

 

Tenker meg at du ikke får noe problemer med å farme kjapt der som mage heller.

8636165[/snapback]

3k? De fleste av arbeiderene har snær 990 hp...

Lenke til kommentar

Da var det på tide med en ny liten pause fra WoW. Har skaffet LotRO, og hvis det er bedre enn WoW blir i dag siste gang jeg logger på. Det har vært gøy.

 

ninjaedit: Kommer uansett til å fortsette å theorycrafte og bable om rogues, mister bare muligheten til å prøve det ut i praksis. :)

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
fannt akkuratt ut at

 

http://www.thottbot.com/i28370

 

proccer på alle casts:p den proccer på mount og bandage etc :):laugh:

8637882[/snapback]

Haha. Det blir sikkert fikset i en patch, men likevel, den så ganske pen ut. Kan den procce på potions, og use effect på andre trinkets?

Og hvor stor er sjangsen for at den skal procce? Må jo være genial med tanke på hvor mange spells jeg kaster som resto druid

Lenke til kommentar

Dinget nettopp 70 med shamanen min, og nå vil jeg respecce resto. Problemet er bare at jeg har helt elendig gear. :p Tenkte at hvis noen visste om gode healing boe's (har Crystal Pulse), quest rewards og til nøds noen gode instance drops for en restoshaman (mangler spesielt mp5) så hadde det vært knallbra. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dinget nettopp 70 med shamanen min, og nå vil jeg respecce resto. Problemet er bare at jeg har helt elendig gear. :p Tenkte at hvis noen visste om gode healing boe's (har Crystal Pulse), quest rewards og til nøds noen gode instance drops for en restoshaman (mangler spesielt mp5) så hadde det vært knallbra. :)

8639578[/snapback]

http://wow-loot.com/shaman.htm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Om jeg setter opp en 1 month subscription vil den automatisk fornyes etter en måned? Jeg finner ingen gamecard i byen, men jeg vil ikke at det automatisk skal fornyes, det er derfor jeg kjøper gamecards.

8639850[/snapback]

Ja, men det er bare å trykke "Cancel account" innpå account-management, så vil du ikke bli belastet neste måned.

 

Eller kanskje det var Cance Subscription :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...