J@cob Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm.. Hvorfor får man noen gang logget av instant, mens andre ganger må man vente i 20sek? Det med 20sek er vel kansje fordi de skal lagre all dataen. (Teori), men hvorfor kan man da logge instant? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 hvis du er i en inn eller i en by som gir deg rested xp logger du instant :o Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Utloggingen er kun umiddelbar i byer og gjestgiverier. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm.. og jeg som mente bestemt at det har skjedd out in the nature også. Haha! Takketakk for svar. Ding 70 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm.. og jeg som mente bestemt at det har skjedd out in the nature også. Haha! Takketakk for svar. Ding 70 8601535[/snapback] Det er sånn hvis du tar exit game og trykker exit now. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tenker dette har noe med å gjøre at hvis man er ute i naturen så kan dyr angripe deg. Om du da f.eks har lite helse, så kan du i teorien bare avslutte slik at utstyret ikke blir ødelagt. Dette forhindrer da Blizzard med at man må vente i 20 sekunder. (Prøv å få en mob på deg og skru av..) I byer og i gjestegiveri fins ingen slike farer og man kan dermed avslutte helt trygt. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tenker dette har noe med å gjøre at hvis man er ute i naturen så kan dyr angripe deg. Om du da f.eks har lite helse, så kan du i teorien bare avslutte slik at utstyret ikke blir ødelagt. Dette forhindrer da Blizzard med at man må vente i 20 sekunder.(Prøv å få en mob på deg og skru av..) I byer og i gjestegiveri fins ingen slike farer og man kan dermed avslutte helt trygt. 8601916[/snapback] Du kan ikke trykke logg ut når du er i combat. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 kan fortsatt gjøre slik jeg har gjort flere ganger, fearer en horde eller 3 og venter til du kommer out of combat og exit game -> exit now Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 kan fortsatt gjøre slik jeg har gjort flere ganger, fearer en horde eller 3 og venter til du kommer out of combat og exit game -> exit now 8602084[/snapback] Problemet er at karakteren din forsvinner ikke ut av spillet med en gang, så du kan likevel bli drept. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 kan fortsatt gjøre slik jeg har gjort flere ganger, fearer en horde eller 3 og venter til du kommer out of combat og exit game -> exit now 8602084[/snapback] Tar alt + F4 jeg Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc? 8602094[/snapback] De jeg går sammen med slipper ikke unna... Jeg spør alltid eller sjekker armory for spec. Prøver å unngå half-assed healer og tank. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc? 8602094[/snapback] De jeg går sammen med slipper ikke unna... Jeg spør alltid eller sjekker armory for spec. Prøver å unngå half-assed healer og tank. 8602391[/snapback] Det har mye med at mana`n til healeren må holde til hele partyen. Så det er viktigere at de er resto en at en warrior er prot speced. Jeg har tanket utallige ganger, med 2h våpen og arms spec. Skjelden det er noe problem. Men, i raid og litt vanskeligere ting enn en vanelig instance er det nok best om man går med skjold og er prot speca, ja. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc? 8602094[/snapback] De jeg går sammen med slipper ikke unna... Jeg spør alltid eller sjekker armory for spec. Prøver å unngå half-assed healer og tank. 8602391[/snapback] Det har mye med at mana`n til healeren må holde til hele partyen. Så det er viktigere at de er resto en at en warrior er prot speced. Jeg har tanket utallige ganger, med 2h våpen og arms spec. Skjelden det er noe problem. Men, i raid og litt vanskeligere ting enn en vanelig instance er det nok best om man går med skjold og er prot speca, ja. 8602422[/snapback] om man har en flink tank, trenger ikke partyet heal. å tanke med 2h og arms specc, da TRENGER du en holy\resto specced healer eller 2, helt klart. Jeg som dps(selv med salvation og 25% -threat fra talents) merker stoooor forskjell mellom en god og en dårlig tank, og en god tank(vår mt) med fury eller prot specc. dem som sier "det går helt fint å tanke med arms\furyspecc" tar helt feil, dps må holde igjen så evig mye, uten salvation blir det bare enda værre. Endret 13. mai 2007 av Sink Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Fy FAEN!. Nerf Mage.. vær så snill Edit: Kan noen lære meg hvordan en warrior kan ta en mage på samme lvl?! Så lenge magen ser at jeg kommer, så har jeg ikke sjangs.. Pollymorph, pyroblast, jeg bruker intercept, han bruker blink (husker ikke hva det heter ), jeg løper etter han, han fryser meg, så bruker han den dragon breath dritten, så er jeg død.. uten om og få inn ET slag Endret 13. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De blir nerfet i patchen som kommer. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De blir nerfet i patchen som kommer. 8602770[/snapback] Bra! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Som warrior har du ikke mye å stille opp med mot en god mage. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ikke rart du taper om du intercepter FØR blink.. bruk spellreflect mens du løper mot ham, trinket ut av frost nova, og ALDRI intercept før magen blinker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ikke rart du taper om du intercepter FØR blink.. bruk spellreflect mens du løper mot ham, trinket ut av frost nova, og ALDRI intercept før magen blinker. 8602824[/snapback] Nei, men hvis jeg bruker charge, så får jeg slått han en gang.. så bruker han frost nova, så løper han unna, jeg bruker isigna of the horde, også kommer jeg meg bort til han, så blinker han, så bruker han pollymorph, så pyroblast.. husker ikke mer, men det går UANSETT ikke, hvis han er god nok.. er ikke mulig Ding lvl 65 foresten Endret 13. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå