Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker dette har noe med å gjøre at hvis man er ute i naturen så kan dyr angripe deg. Om du da f.eks har lite helse, så kan du i teorien bare avslutte slik at utstyret ikke blir ødelagt. Dette forhindrer da Blizzard med at man må vente i 20 sekunder.

(Prøv å få en mob på deg og skru av..) I byer og i gjestegiveri fins ingen slike farer og man kan dermed avslutte helt trygt.

Lenke til kommentar
Jeg tenker dette har noe med å gjøre at hvis man er ute i naturen så kan dyr angripe deg. Om du da f.eks har lite helse, så kan du i teorien bare avslutte slik at utstyret ikke blir ødelagt. Dette forhindrer da Blizzard med at man må vente i 20 sekunder.

(Prøv å få en mob på deg og skru av..) I byer og i gjestegiveri fins ingen slike farer og man kan dermed avslutte helt trygt.

8601916[/snapback]

 

Du kan ikke trykke logg ut når du er i combat.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc?

8602094[/snapback]

 

De jeg går sammen med slipper ikke unna... Jeg spør alltid eller sjekker armory for spec. Prøver å unngå half-assed healer og tank.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc?

8602094[/snapback]

 

De jeg går sammen med slipper ikke unna... Jeg spør alltid eller sjekker armory for spec. Prøver å unngå half-assed healer og tank.

8602391[/snapback]

Det har mye med at mana`n til healeren må holde til hele partyen.

Så det er viktigere at de er resto en at en warrior er prot speced.

Jeg har tanket utallige ganger, med 2h våpen og arms spec.

Skjelden det er noe problem.

Men, i raid og litt vanskeligere ting enn en vanelig instance er det nok best om man går med skjold og er prot speca, ja.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor holdninga om at healere ikke kan heale i det hele tatt uten holy/resto specc i instancer, mens warriors slipper fint unna med fury specc?

8602094[/snapback]

 

De jeg går sammen med slipper ikke unna... Jeg spør alltid eller sjekker armory for spec. Prøver å unngå half-assed healer og tank.

8602391[/snapback]

Det har mye med at mana`n til healeren må holde til hele partyen.

Så det er viktigere at de er resto en at en warrior er prot speced.

Jeg har tanket utallige ganger, med 2h våpen og arms spec.

Skjelden det er noe problem.

Men, i raid og litt vanskeligere ting enn en vanelig instance er det nok best om man går med skjold og er prot speca, ja.

8602422[/snapback]

om man har en flink tank, trenger ikke partyet heal. å tanke med 2h og arms specc, da TRENGER du en holy\resto specced healer eller 2, helt klart.

 

Jeg som dps(selv med salvation og 25% -threat fra talents) merker stoooor forskjell mellom en god og en dårlig tank, og en god tank(vår mt) med fury eller prot specc. dem som sier "det går helt fint å tanke med arms\furyspecc" tar helt feil, dps må holde igjen så evig mye, uten salvation blir det bare enda værre.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Fy FAEN!.

Nerf Mage.. vær så snill

 

Edit: Kan noen lære meg hvordan en warrior kan ta en mage på samme lvl?!

Så lenge magen ser at jeg kommer, så har jeg ikke sjangs.. Pollymorph, pyroblast, jeg bruker intercept, han bruker blink (husker ikke hva det heter :p ),

jeg løper etter han, han fryser meg, så bruker han den dragon breath dritten, så er jeg død.. uten om og få inn ET slag

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Ikke rart du taper om du intercepter FØR blink.. bruk spellreflect mens du løper mot ham, trinket ut av frost nova, og ALDRI intercept før magen blinker.

8602824[/snapback]

Nei, men hvis jeg bruker charge, så får jeg slått han en gang.. så bruker han frost nova, så løper han unna, jeg bruker isigna of the horde, også kommer jeg meg bort til han, så blinker han, så bruker han pollymorph, så pyroblast.. husker ikke mer, men det går UANSETT ikke, hvis han er god nok.. er ikke mulig

 

Ding lvl 65 foresten :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...