Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man fortsatt reputation med hele alliance om man leverer stuff i AV?

Tenkte å bli exalted med Exodar og Darnassus nå, men trenger 938 gull til runecloth....

8594596[/snapback]

Det vil si hvor mange stacks?

8594634[/snapback]

2 g per stack, altså *regne regne*... 469 stacks... hvis jeg ikke gjorde noen dramatiske regnefeil da :O

Lenke til kommentar

med disse mongo AV-gruppene ser det ut som jeg må ut på tur og farme da.... Hei Primal water!..

Først stå i kø i rundt 20 minutter, deretter førstemann til den andre sia og over på 15 minutter.......

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Tatt ferie? Det dukket opp en rapportering ca _nå_.

Vi sjekker ikke alle poster :). Forøvrig er det faktisk lov å gi bort en konto i wow, så lenge du ikke lenger har noe som helst av informasjonen rundt brukernavn og passord selv lengre.

EDIT: Min feil, ser du har rapportert tråden før i dag. Men har vært fint vær så jeg har ikke vært på forumet :).

Lenke til kommentar
Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

^_^

Lenke til kommentar
ahahaha, lønner seg å lese ned til slutten før man sender :) .

8596085[/snapback]

QFT :p

Lurer på hvor jeg skal stikke med 33 priesten min.. Er liksom ingen plasser som passer, da questene for vanskelige(Les:røde) og det er kjedelig å grinde.

Lenke til kommentar
Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

^_^

8596421[/snapback]

flottings

Endret av egzeth
Lenke til kommentar
Tatt ferie? Det dukket opp en rapportering ca _nå_.

Vi sjekker ikke alle poster :).  Forøvrig er det faktisk lov å gi bort en konto i wow, så lenge du ikke lenger har noe som helst av informasjonen rundt brukernavn og passord selv lengre.

EDIT: Min feil, ser du har rapportert tråden før i dag. Men har vært fint vær så jeg har ikke vært på forumet :).

8596218[/snapback]

Hvis jeg husker riktig (ikke helt sikker her), så var det den amerikanske versjonen det var lov å overføre konto _hvis_ man ikke hadde noen characters på kontoen og samtidig overførte cd'er, boks osv til den nye personen. Man måtte også si fra om nytt navn.

Men i så tilfelle er det uansett i strid med dette som skjer her.

Lenke til kommentar
ahahaha, lønner seg å lese ned til slutten før man sender :) .

8596085[/snapback]

QFT :p

Lurer på hvor jeg skal stikke med 33 priesten min.. Er liksom ingen plasser som passer, da questene for vanskelige(Les:røde) og det er kjedelig å grinde.

8596444[/snapback]

Tror descolace kan være noe, om jeg husker rett :) . Spennende sted forsåvidt, har ikke drevet noe serlig med quests der selv...

Var også nummer 14, som sikkert mange andre var :p

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...