DeadbeaT Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 køpte meg denne for 800g idag, er den verdt det? ble litt usikker no igrunnhttp://thottbot.com/i23535 8591779[/snapback] er i allefall 200g-ish i nethers, se på resten av mats og finn ut Lenke til kommentar
Zuthek Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vil tro det er en grei nokk pris.. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Teit film, men tøff låt. 8591776[/snapback] Med den røde skriften, bråkete sangen og den halvtrøtte hjernen min ga det der litt hodepine egentlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får man fortsatt reputation med hele alliance om man leverer stuff i AV? Tenkte å bli exalted med Exodar og Darnassus nå, men trenger 938 gull til runecloth.... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får man fortsatt reputation med hele alliance om man leverer stuff i AV?Tenkte å bli exalted med Exodar og Darnassus nå, men trenger 938 gull til runecloth.... 8594596[/snapback] Det vil si hvor mange stacks? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får man fortsatt reputation med hele alliance om man leverer stuff i AV?Tenkte å bli exalted med Exodar og Darnassus nå, men trenger 938 gull til runecloth.... 8594596[/snapback] Det vil si hvor mange stacks? 8594634[/snapback] 2 g per stack, altså *regne regne*... 469 stacks... hvis jeg ikke gjorde noen dramatiske regnefeil da :O Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) oi... Det var fryktelig mange stacks! Jeg trodde jeg hadde mange stacks liggende i banken min jeg - rundt 40 - men der tok jeg feil, gitt! Edit: Hei Leifsenius! Endret 12. mai 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) med disse mongo AV-gruppene ser det ut som jeg må ut på tur og farme da.... Hei Primal water!.. Først stå i kø i rundt 20 minutter, deretter førstemann til den andre sia og over på 15 minutter....... Endret 12. mai 2007 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ahahaha, lønner seg å lese ned til slutten før man sender . Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tydelig at moderator teamet har tatt ferie... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tatt ferie? Det dukket opp en rapportering ca _nå_. Vi sjekker ikke alle poster . Forøvrig er det faktisk lov å gi bort en konto i wow, så lenge du ikke lenger har noe som helst av informasjonen rundt brukernavn og passord selv lengre. EDIT: Min feil, ser du har rapportert tråden før i dag. Men har vært fint vær så jeg har ikke vært på forumet . Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer: ^_^ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ahahaha, lønner seg å lese ned til slutten før man sender . 8596085[/snapback] QFT Lurer på hvor jeg skal stikke med 33 priesten min.. Er liksom ingen plasser som passer, da questene for vanskelige(Les:røde) og det er kjedelig å grinde. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer: ^_^ 8596421[/snapback] flottings Endret 12. mai 2007 av egzeth Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er hverken salg eller bytte... men det er "transfer". Skjønner ikke helt hvorfor du skal flisespikke på det når det er så åpenbart i strid med reglene. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tatt ferie? Det dukket opp en rapportering ca _nå_. Vi sjekker ikke alle poster . Forøvrig er det faktisk lov å gi bort en konto i wow, så lenge du ikke lenger har noe som helst av informasjonen rundt brukernavn og passord selv lengre. EDIT: Min feil, ser du har rapportert tråden før i dag. Men har vært fint vær så jeg har ikke vært på forumet . 8596218[/snapback] Hvis jeg husker riktig (ikke helt sikker her), så var det den amerikanske versjonen det var lov å overføre konto _hvis_ man ikke hadde noen characters på kontoen og samtidig overførte cd'er, boks osv til den nye personen. Man måtte også si fra om nytt navn. Men i så tilfelle er det uansett i strid med dette som skjer her. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) ahahaha, lønner seg å lese ned til slutten før man sender . 8596085[/snapback] QFT Lurer på hvor jeg skal stikke med 33 priesten min.. Er liksom ingen plasser som passer, da questene for vanskelige(Les:røde) og det er kjedelig å grinde. 8596444[/snapback] Tror descolace kan være noe, om jeg husker rett . Spennende sted forsåvidt, har ikke drevet noe serlig med quests der selv... Var også nummer 14, som sikkert mange andre var Endret 12. mai 2007 av chokke Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Desolace er et utrolig kjipt sted, men har en del quests for den levelen. En får også en lite innføring i rep-systemet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Greit, da har jeg lært . Må ha vært som du sier, at det er andre regler i USA eller noe? Jeg har uansett slettet de aktuelle innleggene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå