Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne nesten tenkt meg å levle en balancedruid selv, ettersom jeg faktisk aldri har testet det... Men... får klare seg med de fire karakterene jeg spiller på allerede! :)

8589660[/snapback]

Tror jammen meg jeg skal starte på en i kveld, jeg. Det blir sikkert bråstopp før level 20, men jeg kan da alltids prøve.

 

Psilocybe, er det en sjanse for at du kanskje kan du slenge opp builden du har tenkt å bruke her eller i druid-tråden?

Lenke til kommentar

Finnes det en mappe eller fil jeg kan kopiere for å beholde key bindings? Tenkte å mekke ui så tenkte jeg ville spare på de jeg allerede har.

 

EDIT: Jeg har kopiert Interface, WDB og WTF-mappene. Er det noe mer som trengs? key bindingene ligger kanskje i én av mappene?

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Bah, det minnet meg på en kar.

 

Var en lvl 6 orc i Durotar som ville ha summon til UC.

(Durotar = Zeppelin). Så jeg ville være litt morsom med han og svarte med den berømte "not summon specced" replikken, og det likte han mildt sagt ikke.

 

Jeg svarte deretter med en "I'm out of shards then?" og han ble rimelig sur og begynte å komme med en del gloser.

 

Så jeg fikk litt dårlig samvittighet av at han skulle bli så sinna pga. en liten spøk, og begynte å skrive at jeg skulle summone han da, og da kom det en kommentar om hva slags dritt jeg var, og hvor jeg kunne dra osv. og gadd selvsagt ikke å summone han da, og trua med å reporte han.

 

Det hele fortsatte en liten stund til, og han sa jeg kom til å bli ignora av hele guilden til mainen ( som er en ganske respektert guild på servern min :ohmy: )

 

Men, men.. har da spilt med flere hyggelige folk fra den guilden, så tviler på at det blir noe av ^_^

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Account Banned

 

Ban Type  Temporary

Expires  14/05/2007 07:38:19 PDT

Ban Reason  Posting obscene/vulgar or inappropriate language

 

Keeps posting with a character with an inappropriate name ("Stygghore").

 

bwahahahha :(

8590301[/snapback]

 

har blitt permbanna fra forumet jeg, men aner ikke hvorfor =(

Lenke til kommentar

10 stam =100 hp, så derfor blir 18 skade 180 skade? Kreativt, men er nok bare 18 skade. Noe som er rimelig patetisk for en slot der warriors kan få 15 sta og 30 critrating, for eksempel.

 

Fra førstebossen i heroic blood furnace får du en libram som gir deg +2,5% crit. Da begynner vi å snakke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
10 stam =100 hp, så derfor blir 18 skade 180 skade? Kreativt, men er nok bare 18 skade. Noe som er rimelig patetisk for en slot der warriors kan få 15 sta og 30 critrating, for eksempel.

 

Fra førstebossen i heroic blood furnace får du en libram som gir deg +2,5% crit. Da begynner vi å snakke.

8591605[/snapback]

 

ok var det jeg lurte på, da er den bare crap. vekk med den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...