Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal velge Aldor/Scryer med Shamanen min nå og skal gjøre valget utelukkende utfra hvem som har best healing-inscriptions. Beklageligvis vet jeg ikke en døyt om healing gear foreløpig (sånn Int vs Spir vs MP5 vs +heal osv) og håper noen kan gi meg noen tips angående de to inskripsjonene.

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det sånn ca og powerlevle blacksmitting ? (1-375)

8588337[/snapback]

 

Jeg begynte igår med min baby warrior. 1 til 149 (Lagde 40 items uten å skille fra 149 til 150 :) ) har kosta ca 50g men da har jeg kjøpt noen unødvendig dyre ting.

 

Tipper jeg ville holdt av hvertfall 1000 gull for å skille hele veien

 

 

Skal velge Aldor/Scryer med Shamanen min nå og skal gjøre valget utelukkende utfra hvem som har best healing-inscriptions. Beklageligvis vet jeg ikke en døyt om healing gear foreløpig (sånn Int vs Spir vs MP5 vs +heal osv) og håper noen kan gi meg noen tips angående de to inskripsjonene.

8588414[/snapback]

 

+Heal > MP/5 > Int > Spi

i ca den rekkefølgen

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Skal velge Aldor/Scryer med Shamanen min nå og skal gjøre valget utelukkende utfra hvem som har best healing-inscriptions. Beklageligvis vet jeg ikke en døyt om healing gear foreløpig (sånn Int vs Spir vs MP5 vs +heal osv) og håper noen kan gi meg noen tips angående de to inskripsjonene.

8588414[/snapback]

Aldor har de beste healing tingene og enchants.
Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg slettet den kjipe hunteren min, og har nå en ny durid på gang. Nå får vi se hvor bra boomkin er å levle med. :)

8588676[/snapback]

Du slettet en level 60 hunter for å starte på nytt med en klasse du allerede har levlet til 70 med? o.O

 

Har ikke fått en eneste alt over 40 ennå, jeg.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg slettet den kjipe hunteren min, og har nå en ny durid på gang. Nå får vi se hvor bra boomkin er å levle med. :)

8588676[/snapback]

Du slettet en level 60 hunter for å starte på nytt med en klasse du allerede har levlet til 70 med? o.O

 

Har ikke fått en eneste alt over 40 ennå, jeg.

8588713[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...