Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finfin dag idag. Lvla i Azhara der eg vart angripen av ein lvl 56 Lolladin mens eg hadde halvparten mana igjen.

 

Fear -> Mind Blast -> SW: P -> Devouring Plague -> Mind Flay -> Mind Blast -> Shield og Mind Flay = død Lolladin.

 

Ganske fornøgd iogmed at han var 5 lvls høgre enn det eg var ( eg er 51), han prøvde ein gang til og vart slakta ein gang til før han heiv seg på mounten og kom seg vekk.

 

 

I tilllegg droppa det golden pearl fra den første clamen eg fant =)

Lenke til kommentar
Jauda, fint med folk som klarer å snakke engelsk. Han ble sur på meg fordi jeg ikke angrep en lvl 57 hunter (med lvl 57 pet) og en lvl 46 rogue.

5099347[/snapback]

 

Med en level 60 skulle det vel ikke by på store problemer å ta en 57 og en 46 :)

5102511[/snapback]

 

Nei. Men jeg er lvl 51.

 

Han hadde visstnok en på 60, men på en annen server.

Lenke til kommentar

er det noen her som spiller en shapeshift druid i endgame instance`s ?

kan den faktisk fungere som en rogue..?

tenker også på BG. vil jeg gjøre mer dmg med en spellcasting druid enn en shapeshifting druid ? (med rett utstyr seff)

begynner å bli ganske så lei av å spille druiden min på så jeg må finne mye måter å spille med den..har alleredde prøvd healing specced og balance specced 100 %

Lenke til kommentar

Endgame er som regel ikke så grusomt variert for noen klassen...

 

Balancespecced så gjør jeg mer skade enn 7/8 mages i MC og pleier å ligge rundt 8-10. plass (var på 5. plass en gang og på 12. plass som dårligste) totalt på dmg meters. Har vel +100dmg fra gear, men ikke noe mer enn det og det er pga jeg nylig har skiftet fra full resto og derfor må skaffe nytt gear.

 

Og catform tror jeg aldri du får brukt i MC... kanskje bearform som offtank.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Endgame er som regel ikke så grusomt variert for noen klassen...

 

Balancespecced så gjør jeg mer skade enn 7/8 mages i MC og pleier å ligge rundt 8-10. plass (var på 5. plass en gang og på 12. plass som dårligste) totalt på dmg meters. Har vel +100dmg fra gear, men ikke noe mer enn det og det er pga jeg nylig har skiftet fra full resto og derfor må skaffe nytt gear.

 

Og catform tror jeg aldri du får brukt i MC... kanskje bearform som offtank.

5103625[/snapback]

 

men som balance burde man kanskje satse litt mer på AGI ?

hvilken annen stat er det man burde ofre for AGI med balance druid ?

Lenke til kommentar
Agi på balancedruid??

 

De viktigste statsene for pve balancedruid(i pri rekkefølge):

-+dmg

-+crit

-int

-manaregen

-+hit

-stam

5103980[/snapback]

det jeg tenkte på var kanskje at det er bedre med + % i crit utstyr og AGI

slik at jeg critter mer..en balance druid som critter er utrolig festlig og utrolig farlig :) ..

jeg holder meg jo mest i bakgrunnen som balance druid (slik som mages og priests) og derfor er kanskje ikke pri 1 og ha stamina på topp, men kanskje satse på critting

Lenke til kommentar

Siden når får du +crit med spells med agi utstyr om jeg tør spørre?

 

Og den listen jeg skrev er det prioritet 1-6 fra topp til bunn. Så stamina er minst prioritert fra min side.

 

edit:

 

og bare slik at du vet det... den critchancen som står general information er bare for melee (druids har ingen ranged attacks)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
tror kanskje vi misforstår hverandre litt, men samma kan det egentlig være, for nå er det HELG...  skål! :)

 

takk for hjelpen..jeg skal følge rådene og se hvor jeg havner :)

5104314[/snapback]

 

Hva er det å misforstå?

 

Balance druids caster spells. Agi har ingenting med critchance på spells å gjøre. Agi er ubrukelig for en balancedruid ettersom agi ikke gjør en dritt for balancedruids.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...