Sponis Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hadde vært fint med en sticky, de fleste andre chatte-trådene er klistret. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hat et lite spm. Er det større sjangse for å få "miss" osv når du sloss mot beast's i høyere lvl? Jeg (lvl 22 Shaman) sloss mot et lvl 25 beast og fikk bare "miss" og "dodge" osv.. Sinnsykt plagsomt..! Men mulig det er random..? Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hat et lite spm.Er det større sjangse for å få "miss" osv når du sloss mot beast's i høyere lvl? Jeg (lvl 22 Shaman) sloss mot et lvl 25 beast og fikk bare "miss" og "dodge" osv.. Sinnsykt plagsomt..! Men mulig det er random..? Nop, det er weapon-skill vs defence trur jeg...Uansett treffer du dårligere på oransj og oppover, for trollmenn resister fiendan mere. Nedover er det omvendt, ganske få dodges, parry osv. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Extra Attack blir bare autoattack ja. Klart at klasser med treige våpen har mer å tjene på dette enn en rogue, men naturligvis er det positivt for de også. Har jo til og med talent som gir extra attack med swords. Autoattack med daggers er ikke noe å skryte av, specials ftw. Mob på 3 levels høyere krever høyere weapon skill for å treffe. I siste patch innførte de "glancing" og "crushing" blows i PvE også. Det går på Weapon Skill og Defense Skill. For å ikke få "glancing", må du ha weapon skill på lik level eller høyere enn mobben du slår på. Så vidt jeg vet, gjelder det samme for crushing blows. Du må ha mye i defense skill for å ikke bli offer for crushing blows. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I dag opplevde jeg PVPs grusomme bakside: überganking og questødelegging. Jeg går rundt, ser en horde, vinker og greeter, blir slått ihjel av ham og kameraten hans. Som er mange lvl høyere. Skjedde flere ganger. Gruppa mi og jeg slåss med noen vanskelige fiender i Stromgarde festning, så kommer plutselig 5 40+ lvl hordejævler og angriper oss bakfra (vi var 30-38). Når noen buddies og jeg har et quest som går ut på å beskytte en NPC, går alt bra inntil vi kommer til målstreken hvor en jævla hordefaen kommer og dreper NPC'en så vi får mission failed. ARG! Er det bare Horden som oppfører seg som komplette idioter? Kom med eksempler om Alliansen. Men det er gøy også da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Er titan mod "lovlig" ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 litt fiks interface og maps i instances. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er vel Titan panel det er snakk om, antar jeg? Adds a control panel/info box on top of the screen. The build-in plugins display the following info: 1. Ammo/Thrown 2. Bag 3. Experience (XP) 4. FPS 5. Latency 6. Location 7. Loot Type 8. Memory 9. Money 10. PVP Honor 11. Clock Also build-in controls allow you to: 1. Adjust master sound volume 2. Adjust UI Scale 3. Adjust panel transparency 4. Toggle auto-hide on/off Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Fikk fienden over mitt eget ikon så jeg får ikke sett hvor mye liv jeg har..anelse hvordan jeg kan rette opp dette? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hvis du bruker CT mod så er det bare å trykke på CT control panel ikonet, så på reset frames og velge player frame og target frame. hvis du ikke bruker CT vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I dag opplevde jeg PVPs grusomme bakside: überganking og questødelegging. Jeg går rundt, ser en horde, vinker og greeter, blir slått ihjel av ham og kameraten hans. Som er mange lvl høyere. Skjedde flere ganger. Gruppa mi og jeg slåss med noen vanskelige fiender i Stromgarde festning, så kommer plutselig 5 40+ lvl hordejævler og angriper oss bakfra (vi var 30-38). Når noen buddies og jeg har et quest som går ut på å beskytte en NPC, går alt bra inntil vi kommer til målstreken hvor en jævla hordefaen kommer og dreper NPC'en så vi får mission failed. ARG! Er det bare Horden som oppfører seg som komplette idioter? Kom med eksempler om Alliansen. Men det er gøy også da Akkurat det samme har skjedd med meg.. Jeg skulle ta et quest i Stonetalon Mountains, og der sto det seff en stygg Nigh Elf Hunter som fant ut at han skulle gjøre det queste ordentlig vrient for meg.. Han var sikkert lvl 60 (??), og jeg er liksom lvl 22.. Så jeg blei drept en gang, greit nok.. Drar tilbake for å resurrecte, og jammen står han å venter på meg.. Jeg ressurecter, for å prøve å rekke å si "plz" til han.. Men den gang ei.. Jeg tar "Return to Life" neste gang, og går og repair'r tinga mine, og kommer tilbake, og trur du f*** ikke at han står bak et tre å lusker der enda? Jeg tok HeartStone og venta et par timer før jeg prøvde igjen.. Selv da blei jeg drept av en Alliance med en gang jeg kom, men han stakk hvertfall etterpå.. Sånnt er sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jo, en level 39 warrior og en 36 holy specced priest klarer SM cathedral. Vi brukte mye tid, og wipa endel ganger, men det gikk tilslutt. Har dere aning om hvor stor manapoolen til en priest kan være om han bruker pots+har bra gear? Bossene var ikke det største problemet, grunnen til de fleste wipene avr fordi vi har en enormt liten DPS, og det er _vanskelig_ å stoppe runnerene inni selve cathedralet. Det er forsåvidt mulig å gjøre SM Cathedral med enda lavere level også. (Skulle bare hatt linken til der det står til dere som har tungt for det) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ah, så æresfylte guilden til Grendal (Method på Sylvanas) er. Med min nåværende level 40 troll priest cruisa jeg rundt gjennom Ashenvale, da plutselig tre level 60-karakterer (Apo, xny og en annen) ut fra buskene, og gjorde et seriøst forsøk på å drepe meg. Da var det på med alle DoTs, polymorph og full nuking. Greit nok, jeg spiller jo på en PvP-server, sånt er da vitterlig å forvente. Det morsomme var at de tre level 60-folkene faktisk corpsecampet meg i minst ti minutter, og løp etter meg gjennom hele Ashenvale. Jeg gir faen i om contested area betyr at du er fritt vilt, sånt tyder på åpenbar hjerneskade. Heldigvis fant jeg et par andre hordes utenfor Astraanar som hjalp meg med å drepe idiotene. Og herregud som du lyver, E.T. Jeg gjorde SM Cath første gang på level 36 med priesten min, og hadde -ekstremt- store problemer med å holde level 40-tanken i live, samtidig som off-tanken tok seg av High Inquisitor Whitemane. Heldigvis hadde vi to shamans som hjalp til litt med healingen, så vi overlevde heldigvis. Og nå på level 40 har jeg drøyt 4000 mana buffed. Ogg med dps-en til de TO bossene på EN tank tviler jeg på at tusen mana fra eller til hadde gjort noen forskjell. (Enda lavere level? Glem det) Endret 11. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 noen som vet om en helt enkel coordinate mod? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jo, en level 39 warrior og en 36 holy specced priest klarer SM cathedral. Vi brukte mye tid, og wipa endel ganger, men det gikk tilslutt. Har dere aning om hvor stor manapoolen til en priest kan være om han bruker pots+har bra gear? Bossene var ikke det største problemet, grunnen til de fleste wipene avr fordi vi har en enormt liten DPS, og det er _vanskelig_ å stoppe runnerene inni selve cathedralet. Det er forsåvidt mulig å gjøre SM Cathedral med enda lavere level også. (Skulle bare hatt linken til der det står til dere som har tungt for det) Du lyver, og du vet så utrolig godt selv...det der er nemlig umulig... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Som jeg har sagt hele tiden Jeg tviler på at dere hadde greid armory en gang med bare dere to. Både armory og cath har veldig mange samlede grupper med fiender, og dps er nøkkelen til å ikke miste så mye liv, noe ingen av dere har noe særlig av. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Og nå på level 40 har jeg drøyt 4000 mana buffed. Ogg med dps-en til de TO bossene på EN tank tviler jeg på at tusen mana fra eller til hadde gjort noen forskjell. (Enda lavere level? Glem det) Skaff deg bedre utstyr mann Jeg har rundt 4600 unbuffed på lvl 44. (ikke ment som å skryte) Skaff alle SM drops (whitemane hatten, tirune amuletten, illusionary rod), så er du på god vei. Og ja, det er umulig å gjøre cath med 2 pers på så lav lvl. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg har både triune-amuletten, illusionary rod OG hatten til whitemane. Har riktignok en del gimpa gear, men overall er ikke alt så utrolig galt. http://wow.allakhazam.com/profile.html?143566 Endret 11. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 4000 unbuffed* så klart. Jeg har både triune-amuletten, illusionary rod OG hatten til whitemane. Bra, begynte å lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå