Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"The greatest trick Satan ever did was convincing humanity that he didn't exist." - The Bible.

 

Står det virkelig i bibelboka?

 

Beklager OT på det høyeste. :yes:

8572794[/snapback]

Ja det gjør faktisk det. :yes:

8572847[/snapback]

 

Fascinerende.

8572853[/snapback]

Syns ikke det er så fascinerende, mer latterlig ^^

8572873[/snapback]

 

Nettopp. :p

8572887[/snapback]

 

Cords? :tease: Men sånn seriøst, det vil jeg se. Få se noe ala luk 5,15 elns :p

Lenke til kommentar

vår tacc på moroes de gangene jeg har vært med, meg som shadowpriest og en annen holypriest er det vi har hatt med da, vi shackler ms warrior og retripala, fearer shadowpriest(med paladin) og kiter holypriesten med frostbolt\crippling poison, fungerer ypperlig, drep først holypriest, så shadowpriest. deretter går all dps på moroes og garrote fjernes med BoP, om han ikke er i min gruppe(pga vampiric embrace som healer opp den dmgen som han tar fra garrote)

Lenke til kommentar

Har Blizzard noen gang åpnet serverne til den tiden de har sagt?

 

Forøvrig lurer jeg på hvilken class/race som har mest /played på av alle i hele verden, om man legger sammen tiden på alle.

Vanskelig å forklare, men det jeg lurer på om det f.eks er tauren hunter som har mest /played i hele verden.

Lenke til kommentar
Har Blizzard noen gang åpnet serverne til den tiden de har sagt?

 

Forøvrig lurer jeg på hvilken class/race som har mest /played på av alle i hele verden, om man legger sammen tiden på alle.

Vanskelig å forklare, men det jeg lurer på om det f.eks er tauren hunter som har mest /played i hele verden.

8573576[/snapback]

 

Ja, hadde vært interresant å sett.

Tror det er rogues som har mest played, i og med at det er/var den mest spille klassen.

Lenke til kommentar
ikke glem alle hunterbotsa.

8573674[/snapback]

 

Damn - right.

 

Ahh, det er egentlig ganske soleklart hvilken class som er mest played da, hvis vi regner med botene! :ermm:

Hater boter, spesielt de på quest mob/populære grinde plasser.

Endret av golemm
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle starte ny, siden serveren jeg spiller på atm, Darksorrow, er nesten tom for folk, lagger sykt osv.

 

Derfor lurer jeg på om det er en server med mye norske og det er mange her fra forumet som spiller? Ville foretrukket normal server, for å unngå ganking, men andre servere går fint det også.

 

Hadde vært fint om noen hadde forslag til hvor jeg kan starte.

 

Edit: Glemte å si at jeg spiller Alliance.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Neeeeida, blizzard bannet jo bare 114000 botkontoer for litt siden. De gjør jo "ingenting". Hjelper kanskje ikke så mye å rapportere random-navnene som sender /tell, for de logger ut med det samme de har spammet og kommer aldri tilbake med samme nick igjen.

Lenke til kommentar
Neeeeida, blizzard bannet jo bare 114000 botkontoer for litt siden. De gjør jo "ingenting". Hjelper kanskje ikke så mye å rapportere random-navnene som sender /tell, for de logger ut med det samme de har spammet og kommer aldri tilbake med samme nick igjen.

8573937[/snapback]

 

Etter min erfaring, hvertfall!

 

Jeg har rapportet flere boter som enda er løs på farming spots og farmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...