Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Merkelig det gitt, kl 02.51

Noen som har andre ting enn å gjøre enn å spille WoW også

8562137[/snapback]

Hva gjør du oppe kvart på seks da?

8562402[/snapback]

Noen mennesker har jo faktisk jobb også?

Er faktisk ikke så rent få som står opp tidlig for å måtte jobbe, skjønner du.

 

Edit: Hva har egentlig det med saken å gjøre at SnusHanen er oppe kvart på seks å gjøre at lordarlid ikke får raidet?

8562480[/snapback]

Tenkte han gjorde akkurat det samme selv, sitte oppe fra kvelden til morgene bare for å spille wow. Dessuten var det ikke at han ikke fikk raidet jeg pekte på, men at jeg trodde at han "døgnet". Altså at han faktisk valgte å heller gjøre andre ting på pcn om natta istedet for å sove, men nok om det. Jeg tok visst feil

 

Er nok som du sier, han skulle visst på jobb :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det noen som har noe peiling på hva intro sangen til "Nogg-aholic the Movie" heter, eller en playlist fra filmen? :)

8567817[/snapback]

Står vel noe i kommentarene der.
Lenke til kommentar
Moroes på 15%.. blæh.. ikke nok dps tydeligvis.. :(

 

Når bør han gå ned ca? Rundt 4.30 -5.00 inn i kampen?

8569611[/snapback]

 

 

uhm, husker ikke helt fra våre første kills hvor lang tid vi brukte. Vi fikk han ned ved å cc´e tre targets (to shackles og hunter trap + pala fear) første gang.

 

Sist gang tror jeg vi brukte litt over 4 mins, drepte to adds.

Lenke til kommentar
Merkelig det gitt, kl 02.51

Noen som har andre ting enn å gjøre enn å spille WoW også

8562137[/snapback]

Hva gjør du oppe kvart på seks da?

8562402[/snapback]

Noen mennesker har jo faktisk jobb også?

Er faktisk ikke så rent få som står opp tidlig for å måtte jobbe, skjønner du.

 

Edit: Hva har egentlig det med saken å gjøre at SnusHanen er oppe kvart på seks å gjøre at lordarlid ikke får raidet?

8562480[/snapback]

Tenkte han gjorde akkurat det samme selv, sitte oppe fra kvelden til morgene bare for å spille wow. Dessuten var det ikke at han ikke fikk raidet jeg pekte på, men at jeg trodde at han "døgnet". Altså at han faktisk valgte å heller gjøre andre ting på pcn om natta istedet for å sove, men nok om det. Jeg tok visst feil

 

Er nok som du sier, han skulle visst på jobb :thumbup:

8562518[/snapback]

 

hehe stemmer ganske så bra det, bedre å begynne tidlig, å heller slutte tidligere, får litt mer ut av dagen gitt;)

Lenke til kommentar

350-355

For those with Scryers rep - Honoured:

Enchanted Felscale Gloves or Boots (4 x Heavy Knothide Leather, 10 x Fel Scales, 6 x Primal Mana) x 5

 

For those with The Consortium rep - Honored

Fel Leather Boots (10 x Heavy Knothide Leather, 8 x Fel Hide, 8 x Primal Shadow, 3 x Rune Thread) x 5

 

355-365

You need to be Friendly with Cenarion Expedition for the next part:

Heavy Clefthoof Boots (4 x Heavy Knothide Leather, 20 x Thick Clefthoof Leather, 4 x Primal Earth, 2 x Rune Thread) x 10

 

N.B. these last 10 points are going to cost you a LOT! (as if the last 15 didn't cost enough!) The materials required are fairly insane and so is the rep requirement, but at the moment I don't see a better way of levelling up.

 

365-370

If your Exalted with Thrallmar or Honor Hold, then make:

Nethercobra Leg Armor (4 x Heavy Knothide Leather, 4 x Cobra Scales, 8 x Primal Air, 1 x Primal Nether) x 5

N.B. The Cobra Scales and Primal Nether are a major pain to get and I would seriously urge you to work on Sha'tar rep and do the following:

 

Alternatively, if your exalted with The Sha'tar:

Drums of Battle (2 Heavy Knothide Leather, 1 x Primal Fire, 1 Primal Earth) x 5

 

N.B. any of the above three will take you to 375, but the material requirement makes for a LOT of farming, as those last 5 points can mean making another 20-30 items.

 

370-375

Your either going to have to make random world drop epics here with lots of insane material requirements OR go and get exalted with Keepers of Time.

Seeing as the epics are random world drop patterns, I'll go with Keepers of Time rep rewards. You'll need to be level 66 to start your Keepers of Time rep and spend a LOT of time in The Caverns of Time.

 

Drums of Panic (2 x Heavy Knothide Leather, 2 x Primal Shadow) x 5

 

(kopiert direkte fra http://www.blizzardguides.com/wow_leatherworking_guide.html)

Lenke til kommentar
Moroes på 15%.. blæh.. ikke nok dps tydeligvis.. :(

 

Når bør han gå ned ca? Rundt 4.30 -5.00 inn i kampen?

8569611[/snapback]

 

 

uhm, husker ikke helt fra våre første kills hvor lang tid vi brukte. Vi fikk han ned ved å cc´e tre targets (to shackles og hunter trap + pala fear) første gang.

 

Sist gang tror jeg vi brukte litt over 4 mins, drepte to adds.

8570314[/snapback]

 

Et spørsmål... hva er offisielt "best"... 1 eller 2 add shackled? Har hørt strategi hvor man bare shackler en, second tank holder aggro på 2 adds (i tillegg til at han er nummer 2 på Moroes' aggro-liste), mens resten nuker første add. Deretter 2. add, før noe dps begynner på Moroes.. .. 3 add tas "underveis" (mens Moroes gjør vanish), mens 4. add forblir shackled til Moroes er død.

 

Eller er det bedre med 2 shackled, begge tankene på Moroes. 2. add crowdcontrol ved freezetrap etc.. mens 1. add blir nuket..?

 

Ønsker tips og tanker fra folk.

 

Som sagt.. gjorde noen forsøk i går, og det virket ikke som om vi hadde nok dps.

 

Gruppen var :

2 warrior tanks

2 priests (2xholy)

2 paladiner (holy+ret)

2 mages

1 hunter

1 shaman

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Hvis det er et DPS problem, så villa jeg ha cc´a tre av dem. Ha i allefall to i shackles, er bare tull å ikke shackle når man har priests i gruppa.

 

Med den gruppa der har dere mer enn nok cc til å få det til.

 

Retri paladinen er vel heller ikke den beste dps klassen dere kan ta med dere da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...