Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

:mad: Har fortsatt det samme problemet som i går. Får faen meg ikke logget på Trollbane, der characterne mine er! Msn er fortsatt du og..

 

Noen andre med Tele2 som har problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ikke ta både mining og herbalism. Du kan ikke lete etter begge samtidig. Skinning er ganske bra.

 

Men det spørs hva du vil. Tjene mye penger, lage våpen, armor osv til deg selv?

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server.

 

Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto?

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server.

 

Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto?

8552543[/snapback]

 

Nei, hvis dere ikke treffer hverandre, så er dere ikke på samme server whatsoever.

 

Sikker på at han ikke spiller U.S. WoW eller noe?

Endret av KnuX
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server.

 

Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto?

8552543[/snapback]

 

Nei, hvis dere ikke treffer hverandre, så er dere ikke på samme server whatsoever.

 

Sikker på at han ikke spiller U.S. WoW eller noe?

8552692[/snapback]

Går det ann og ta feil av noe sånt da?
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server.

 

Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto?

8552543[/snapback]

Hvis du skriver nicket hans i /who, får du noen resultater da?

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server.

 

Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto?

8552543[/snapback]

 

Nei, hvis dere ikke treffer hverandre, så er dere ikke på samme server whatsoever.

 

Sikker på at han ikke spiller U.S. WoW eller noe?

8552692[/snapback]

Går det ann og ta feil av noe sånt da?

8552846[/snapback]

Kan vel hende at han karen med trial accounten lastet ned fra worldorwarcraft.com istedet for wow-europe.com.

Lenke til kommentar

Marius, du kan godt redigere posten, istede for å lage en ny.

 

Når det er sagt, så lurer jeg på om det er andre enn meg som erfarer at "Target must be in front of you" dukker opp på skjermen når man caster en spell? Selv om target er foran meg, så får jeg den opp. Bug, eller gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...