Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har fortsatt det samme problemet som i går. Får faen meg ikke logget på Trollbane, der characterne mine er! Msn er fortsatt du og.. Noen andre med Tele2 som har problemer? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva heter attunement questet til naxx? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det kommer litt an på reppen din, men ta en titt her. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei! Lurte på korleis proffesion som er lurt å velge for en hunter?! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei! Lurte på korleis proffesion som er lurt å velge for en hunter?! 8550456[/snapback] LW og skinning er til tider nyttig. Men Mining og Herb, er nok det beste over lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ikke ta både mining og herbalism. Du kan ikke lete etter begge samtidig. Skinning er ganske bra. Men det spørs hva du vil. Tjene mye penger, lage våpen, armor osv til deg selv? Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 lurer på hva jeg vil ha mest nytte av/hva som er best av shadow priest og warlock tenker her på PvE lvling og PvP. Lurer også på hva som gjør mest dmg av disse classene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Penger, kanskje healing? 8550695[/snapback] Da er jo skinning og mining/herbalism en fin kombinasjon. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Penger, kanskje healing? 8550695[/snapback] Da er jo skinning og mining/herbalism en fin kombinasjon. 8551036[/snapback] Og First Aid som secondary proff. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann! Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server. Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto? Lenke til kommentar
knux Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Heisann! Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server. Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto? 8552543[/snapback] Nei, hvis dere ikke treffer hverandre, så er dere ikke på samme server whatsoever. Sikker på at han ikke spiller U.S. WoW eller noe? Endret 6. mai 2007 av KnuX Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann! Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server. Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto? 8552543[/snapback] Nei, hvis dere ikke treffer hverandre, så er dere ikke på samme server whatsoever. Sikker på at han ikke spiller U.S. WoW eller noe? 8552692[/snapback] Går det ann og ta feil av noe sånt da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vi spiller begge på samme server, det er vi 100% sikker på. Har tatt screen av server list, character list osv. og sammenlignet. Vi får ikke sett hverandre eller lagt til hverandre på friends. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann! Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server. Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto? 8552543[/snapback] Hvis du skriver nicket hans i /who, får du noen resultater da? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann! Jeg spiller med et guest pass nå. har en lv 14 tauren warrior. Jeg vill emøte min venn som også spiller i Orgrimar, men vi finner ikke hverandre. Vi er 100% sikre på at vi er på samme server. Er dette et handicap ved bruk av gjestekonto? 8552543[/snapback] Nei, hvis dere ikke treffer hverandre, så er dere ikke på samme server whatsoever. Sikker på at han ikke spiller U.S. WoW eller noe? 8552692[/snapback] Går det ann og ta feil av noe sånt da? 8552846[/snapback] Kan vel hende at han karen med trial accounten lastet ned fra worldorwarcraft.com istedet for wow-europe.com. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Nope. 0 results in total. Lastet ned fra teaser.wow-europe.com Endret 6. mai 2007 av Marius E Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fant nå ut at han spiller på Europe mens jeg spiller på US. Er det noen mulighet for å få flyttet char? Er det så enkelt som å innstallere en Europa-versjon av spillet? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er nok så enkelt som å legge inn europaversjonen, og så lage en europa-konto.. Går nok ikke å flytte mellom US og EU.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Marius, du kan godt redigere posten, istede for å lage en ny. Når det er sagt, så lurer jeg på om det er andre enn meg som erfarer at "Target must be in front of you" dukker opp på skjermen når man caster en spell? Selv om target er foran meg, så får jeg den opp. Bug, eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå