Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C:\World of Warcraft\World of Warcraft\WTF\Account\KONTONAVN\SERVER\CHARACTER

 

Her finner du en .txt-fil som heter camera-settings..

 

Problemet er at den resetter om du scroller inn =/

8543128[/snapback]

Hmm, jeg lastet ned photek pakken bare for å få den funksjonen. :p

Er også en addon som skal ha samme nytten, men den jeg prøvde ville ikke virke..

Lenke til kommentar

Har et lite forbaskede problem.

 

Er en level 18 tauren warrior som ikke klarer å finne motivasjon til å gjøre noe mer av questene. Sliter med å komme meg over de glade 20.

 

Hvor skal jeg fortsette min questing? Er møkka lei av questene i Barrens, som virker 100% totalt ubalansert og til tider irriterende (som stolen gold et eller annet som vil ha meg til å vandre inn til en gjeng iltre Raptors).

 

What to do?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har et irriterende problem her.

 

Når jeg logger på og velger character så blir jeg disconnected fra serveren i det loadingen er ferdig. :wallbash: Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, ingen andre på serveren som har problemer. Er nettet her hjemme.

 

 

Edit: Kom inn på en annen server, virker som det er noe galt med den serveren. Kan teste med å lage en ny character.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Nei, ingen andre på serveren som har problemer. Er nettet her hjemme.

 

 

Edit: Kom inn på en annen server, virker som det er noe galt med den serveren. Kan teste med å lage en ny character.

8545663[/snapback]

 

Men forum funker? Har hatt samme problem før.. Funka når jeg reboota. Sikkert verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Drit.. Er flere ISP'er som har problemer. Spesielt Tele2 her i Norge. Kommer meg inn på alle servere utenom Trollbane :wallbash:

Msn funker heller ikke...

Lenke til kommentar
Er Vengeance of the Illidari fortsatt ganske bra på lvl70, eller burde jeg gå for Bladefist's Breadth? Fra questen Cruel's Intentions.

8544550[/snapback]

 

Har du liksom begge to, du altså?

8546123[/snapback]

Tror han mente at han kan levere quest nå og lurer på om han skal ta crit+AP trinket for retri nå mens han levler eller om spell crit+spell dmg trinketen er såpass bra på level 70 også at han bør velge den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...