DeadbeaT Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 å i helvete! har de oppgradert de? noen blue statements? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 djrabbit88 skrev: Å herregud så imba de nye engi googles er:http://www.worldofraids.com/news/new-engi-goggles.jpg 8536802[/snapback] Å steikje! Er neste så jeg levler engi pga av de der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 djrabbit88 skrev: Å herregud så imba de nye engi googles er:http://www.worldofraids.com/news/new-engi-goggles.jpg 8536802[/snapback] Elsk de Holo-Gogg'sa der!! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 DeadbeaT skrev: å i helvete! har de oppgradert de? noen blue statements? 8536815[/snapback] sto i patch notes om jeg ikke tok feil Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 ffs, og jeg som nettopp spente bort 2.6k på LW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Fortsatt ikke noe særlig bra for huntere, leatherworking suger også Endret 4. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 djrabbit88 skrev: Å herregud så imba de nye engi googles er:http://www.worldofraids.com/news/new-engi-goggles.jpg 8536802[/snapback] Å herre min,.. er dette fakta?.. De "Justicebringer 2000" goggles er jo en drøm for min paladin.. Helt sinnsyke... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) =Øyvind= skrev: Fortsatt ikke noe særlig bra for huntere, leatherworking suger også 8537077[/snapback] Ikke noe særlig bra?! Imba jo... I hværtfall for en som ikke "ofrer" livet til raiding. EDIT: Det gogglesa var imba til pvp btw Endret 4. mai 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sitat In our continued efforts to combat cheating in World of Warcraft, more than 114,000 accounts have been closed across Europe in the month of April for the use of “bot” programs. The banned accounts were taking part in activities that violate the World of Warcraft Terms of Use, specifically, using unauthorised third party programs to automate game-play. Such behaviour not only negatively impacts the game’s economy, it diminishes the achievements of those who play legitimately. It is our goal to provide a fair and enjoyable play experience for all World of Warcraft players. To aid us, we ask that you abide by the Terms of Use, which, among other things, provide for the security of your account details, payment methods and login information, all of which can be compromised if you choose to use third-party services or programs. Over the coming months, we will continue to take an active and aggressive stance against botting, as well as work to resolve other issues such as in-game advertising for the sale of World of Warcraft content and for-pay power-levelling services. Many account closures come as the direct result of tips reported to our GMs in game or emailed to our Hacks Team by legitimate World of Warcraft players, and we thank you for your assistance in preserving the integrity of the game experience. kilde wow-europe, lov å håpe på mindre goldspam nå whispering i BGs har blitt mektig intenst de siste ukene. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvor burde jeg gå for å levle på mining? Fikk nettopp 245 i skill. Gjerne en plass der jeg kan grinde i tillegg, siden jeg har bare 30k xp igjen til lvl58 og er rested hele veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 bjorshol skrev: =Øyvind= skrev: Fortsatt ikke noe særlig bra for huntere, leatherworking suger også 8537077[/snapback] Ikke noe særlig bra?! Imba jo... I hværtfall for en som ikke "ofrer" livet til raiding. EDIT: Det gogglesa var imba til pvp btw 8539649[/snapback] Det kan godt hende. Jeg har bare en lvl 40 hunter, og har bare lest litt på wow-forumet. Ifølge de så er tingene du lager fra BS og tailoring ganske mye bedre. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 DeadbeaT skrev: Sitat In our continued efforts to combat cheating in World of Warcraft, more than 114,000 accounts have been closed across Europe in the month of April for the use of “bot” programs. The banned accounts were taking part in activities that violate the World of Warcraft Terms of Use, specifically, using unauthorised third party programs to automate game-play. Such behaviour not only negatively impacts the game’s economy, it diminishes the achievements of those who play legitimately. It is our goal to provide a fair and enjoyable play experience for all World of Warcraft players. To aid us, we ask that you abide by the Terms of Use, which, among other things, provide for the security of your account details, payment methods and login information, all of which can be compromised if you choose to use third-party services or programs. Over the coming months, we will continue to take an active and aggressive stance against botting, as well as work to resolve other issues such as in-game advertising for the sale of World of Warcraft content and for-pay power-levelling services. Many account closures come as the direct result of tips reported to our GMs in game or emailed to our Hacks Team by legitimate World of Warcraft players, and we thank you for your assistance in preserving the integrity of the game experience. kilde wow-europe, lov å håpe på mindre goldspam nå whispering i BGs har blitt mektig intenst de siste ukene. 8540208[/snapback] Var på tide =) Håper inderlig det var noen av botterne her på forumet som ble banna også Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Smeagoldfish skrev: Var på tide =) Håper inderlig det var noen av botterne her på forumet som ble banna også 8540936[/snapback] Håper ALLE botere ble banna, litt mye å håpe på kanskje. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 TomFu skrev: Hvor burde jeg gå for å levle på mining? Fikk nettopp 245 i skill. Gjerne en plass der jeg kan grinde i tillegg, siden jeg har bare 30k xp igjen til lvl58 og er rested hele veien. 8540283[/snapback] Jeg rei runder i Un'Goro når jeg levla til 300. Kanskje litt mer Thorium der enn Mithril men. Finn deg en map på google eller lignende. Lykke til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 MrSkatun skrev: TomFu skrev: Hvor burde jeg gå for å levle på mining? Fikk nettopp 245 i skill. Gjerne en plass der jeg kan grinde i tillegg, siden jeg har bare 30k xp igjen til lvl58 og er rested hele veien. 8540283[/snapback] Jeg rei runder i Un'Goro når jeg levla til 300. Kanskje litt mer Thorium der enn Mithril men. Finn deg en map på google eller lignende. Lykke til. 8541445[/snapback] Her Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Madrigal skrev: Kan noen anbefale meg en addon for koordinater? Tenker på noe som kan forklare meg hvor f.eks 23.75 i Tanaris er. Edit: En link til en evt. mod er ikke å forakte. 8536534[/snapback] Kan anbefalle deg Cartographer. Veldig fint addon som du ser cords med. Samtidig kan du sette merker på kartet, såkalte waypoints. Det blir egentlig smak og behag på om du trenger alt eller ikke. (scroll ned til du finner Cartographer i linken) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 =Øyvind= skrev: Det kan godt hende. Jeg har bare en lvl 40 hunter, og har bare lest litt på wow-forumet. Ifølge de så er tingene du lager fra BS og tailoring ganske mye bedre. 8540421[/snapback] Hva kan en hunter få av Tailoring? Ble værtfall anbefalt å velge engineering/LW Darkrevan skrev: Madrigal skrev: Kan noen anbefale meg en addon for koordinater? Tenker på noe som kan forklare meg hvor f.eks 23.75 i Tanaris er. Edit: En link til en evt. mod er ikke å forakte. 8536534[/snapback] Kan anbefalle deg Cartographer. Veldig fint addon som du ser cords med. Samtidig kan du sette merker på kartet, såkalte waypoints. Det blir egentlig smak og behag på om du trenger alt eller ikke. (scroll ned til du finner Cartographer i linken) 8541797[/snapback] Henger meg med på den. Bruker den selv. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Yey, nå fikk jeg meg endelig heroic trinketen. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...Batol&n=Sinklol Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 For å få questet " http://www.wowhead.com/?npc=17866#00zc " må jeg være friendly eller noe sånt? jeg klarer ikke få quest, står på siden av questgiver men ingenting skjer :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå