Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen måte å bygge Shat'ar rep mens jeg beveger meg fra 60 til 70?

8534644[/snapback]

 

Den beste metoden er å vente til lvl 70 og da gjør tempset keep instancer, gjør nøkkel prequesten for rep og for glede til fremtidige grupper :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

janan71, har jeg ikke hørt om noen, men det skulle vært ganske enkelt å programmere.. eneste problem jeg ser er at blizzard ikke lar oss måle avstander annet enn til de abilities vi har. dvs melee=5 yards etc, kanskje det går ann å måle i "x antall meleerange over bakken" eller noe slikt? :S Helt nøyaktig blir det ikke men..

Lenke til kommentar

Jeg har 2 days played på level 26, så jeg vil si du ligger helt normalt ann.

Selv føler jeg at jeg er litt treig, da jeg aldri klarer å bestemme meg for hvor jeg skal være. (Levler også tailoring, enchanting og first aid.)

 

Edit:

Er alliance, og den ene guiden jeg har tittet litt på var ikke akkurat oversiktelig, for å si det sånn.

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Jeg har 2 days played på level 26, så jeg vil si du ligger helt normalt ann.

Selv føler jeg at jeg er litt treig, da jeg aldri klarer å bestemme meg for hvor jeg skal være. (Levler også tailoring, enchanting og first aid.)

8536009[/snapback]

 

Bruk en lvling guide. :thumbup:

 

Det er faktisk mye mer morsomt også. Joana tar ikke hensyn til professions though :p

Lenke til kommentar

Jaja, mens vi er inne på coords og levling.

 

Hvordan gjør dere ( som har han på farm:) ) luft fasen til Nightbane?

Når han er på bakken er det ikke noe problem, så lenge jeg er oppmerksom og holder meg unna fearen.

Men når han flyr opp sliter vi mer, med alt egentlig. Selv om vi ikke akkurat har prøvd så mye på han, 3-4 ganger.

Lenke til kommentar
janan71, har jeg ikke hørt om noen, men det skulle vært ganske enkelt å programmere.. eneste problem jeg ser er at blizzard ikke lar oss måle avstander annet enn til de abilities vi har. dvs melee=5 yards etc, kanskje det går ann å måle i "x antall meleerange over bakken" eller noe slikt? :S Helt nøyaktig blir det ikke men..

8535337[/snapback]

 

Koordinater for det finnes jo. Måle dem blir en helt annen sak.. Alle koordinater for en karakter er lagret i SQL-databasen til blizzard.. Har selv satt opp en egen server hvor jeg har gått igjennom det meste.

post-61908-1178291050_thumb.jpg

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...