Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh,

 

Som dere klager og maser. Jeg startet Skyggeprest fordi jeg synes det er mer interresant enn warlock.

 

For the record, jeg var healbot i instancer (raidet ikke) helt fra level 1 til 68.

 

Slutt nå å pirke i salaten. :yes:

 

edit: stygg typo.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

uff, jeg gidder ikke quote osv men den shadowpriest diskusjonen :p

 

En shadowpriest KAN dpse, men blir slått av gode locks, uten tvil. Det er en fight jeg slår locks på og det er maulgar i gruul, for der har dem noe annet å tenke på også, også på firstkillet vårt av gruul så toppa jeg dmgmeters, men 2. try, var jeg under 1lock en mage og en rogue, kanskje fordi dem trengte litt tid for å lære seg fighten? ikke vet jeg.

 

Shadowpriests booster lockdps med 20% og magedps med 5% og imo burde det være en i hvert eneste raid, noe som min guild endelig forsto etter det første raidet jeg var med på, da jeg vant dmgmeter både på maulgar og gruul.

 

off, får se om jeg retter på noe\skriver noe annet når jeg kommer hjem fra skolen.

Lenke til kommentar

Jeg elsker shadowpriests!

 

Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills.

Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4.

Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87.

Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( :cry: ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden.

 

Kan noen lære meg å rolle?

Lenke til kommentar
Jeg elsker shadowpriests!

 

Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills.

Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4.

Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87.

Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( :cry: ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden.

 

Kan noen lære meg å rolle?

8533723[/snapback]

Jeg føler med deg! Jeg taper alltid need rolls, vinner ofte g rolls!

Lenke til kommentar
Jeg elsker shadowpriests!

 

Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills.

Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4.

Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87.

Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( :cry: ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden.

 

Kan noen lære meg å rolle?

8533723[/snapback]

 

 

Jeg føler med deg! Jeg taper alltid need rolls, vinner ofte g rolls!

8533746[/snapback]

 

Hvorfor roller dere om loot i kara, vi bruker dkp og alle er fornøyde. Det er jo en liten konkuranse å ha mest dkp da:P men det går så greit så.

Det er jo verre at en person som har vært i raidet lenge og endelig får tier 4 hjelm droppen, mister den pga dårlig rolling :thumbdown:

Dkp side er alltid enkelt å ordne fordi det er jo mange servere som gir ut fri plass. :)

Lenke til kommentar
Jeg elsker shadowpriests!

 

Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills.

Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4.

Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87.

Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( :cry: ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden.

 

Kan noen lære meg å rolle?

8533723[/snapback]

 

Akkurat derfor man bruker DKP :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjører ikke DKP i 10-man, er bare unødvendig imo, selv om jeg hadde fått alt jeg har villet da (vært med på hvert eneste raid på to måneder). Maks tre stk som har lyst på det samme itemet utenom tier 4, så det får de jo fort uansett. DKP bare for tier 4 blir bare stress, da kunne vi heller bare sett hvem som raida mest. Meeeen, roller på alt, like greit, kan bare bli litt irriterende noen ganger.

 

It's just a game :)

Lenke til kommentar
Jeg elsker shadowpriests!

 

Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills.

Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4.

Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87.

Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( :cry: ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden.

 

Kan noen lære meg å rolle?

8533723[/snapback]

 

Jeg kan lære deg :D det var en hunter som leda roll's i går så kommer jeg og roller 95 som var 1 mer enn huntern på Tier 4 skuldrerne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...