Lightningwolf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jo, det er det. Bare å prate med en kar. 8531082[/snapback] Da var det vel heller det at fyren var for noob til og gidde eller noe da. Han hadde det ikke never the less. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jo, det er det. Bare å prate med en kar. 8531082[/snapback] Da var det vel heller det at fyren var for noob til og gidde eller noe da. Han hadde det ikke never the less. 8531089[/snapback] Æsj, stygg warrior. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Meh, Som dere klager og maser. Jeg startet Skyggeprest fordi jeg synes det er mer interresant enn warlock. For the record, jeg var healbot i instancer (raidet ikke) helt fra level 1 til 68. Slutt nå å pirke i salaten. edit: stygg typo. Endret 3. mai 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har mobs/bosses i MC bare ekstremt høy fire-resist eller er dem totalt immune mot fire? Endret 3. mai 2007 av Elvorn Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har mobs/bosses i MC bare ekstremt høy fire-resist eller er dem totalt immune mot fire? 8531241[/snapback] Noen er totalt imune, andre har høy resistance. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har mobs/bosses i MC bare ekstremt høy fire-resist eller er dem totalt immune mot fire? 8531241[/snapback] Fire elementals = immune Resten, har ganske høy FR Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da ble det -->nye skuldre<-- på meg idag Set bonusen funka flott Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 uff, jeg gidder ikke quote osv men den shadowpriest diskusjonen En shadowpriest KAN dpse, men blir slått av gode locks, uten tvil. Det er en fight jeg slår locks på og det er maulgar i gruul, for der har dem noe annet å tenke på også, også på firstkillet vårt av gruul så toppa jeg dmgmeters, men 2. try, var jeg under 1lock en mage og en rogue, kanskje fordi dem trengte litt tid for å lære seg fighten? ikke vet jeg. Shadowpriests booster lockdps med 20% og magedps med 5% og imo burde det være en i hvert eneste raid, noe som min guild endelig forsto etter det første raidet jeg var med på, da jeg vant dmgmeter både på maulgar og gruul. off, får se om jeg retter på noe\skriver noe annet når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Synd at shadowpriests er blizzard sitt nye mål med sin nerfbat.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan huntere tame den? ( Les: Nerfbatten ) Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker shadowpriests! Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills. Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4. Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87. Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden. Kan noen lære meg å rolle? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker shadowpriests! Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills. Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4. Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87. Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden. Kan noen lære meg å rolle? 8533723[/snapback] Jeg føler med deg! Jeg taper alltid need rolls, vinner ofte g rolls! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Gråte, s¨nær exaulted og lvl 40 med magen min Exaulted med SW altså. LVL 37, snart 38, med 13867/21000 Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker shadowpriests! Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills. Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4. Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87. Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden. Kan noen lære meg å rolle? 8533723[/snapback] Jeg føler med deg! Jeg taper alltid need rolls, vinner ofte g rolls! 8533746[/snapback] Hvorfor roller dere om loot i kara, vi bruker dkp og alle er fornøyde. Det er jo en liten konkuranse å ha mest dkp da:P men det går så greit så. Det er jo verre at en person som har vært i raidet lenge og endelig får tier 4 hjelm droppen, mister den pga dårlig rolling Dkp side er alltid enkelt å ordne fordi det er jo mange servere som gir ut fri plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi bruker ikke DKP i 10-man instancer, kun 25-man. Derfor roller vi Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker shadowpriests! Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills. Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4. Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87. Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden. Kan noen lære meg å rolle? 8533723[/snapback] Akkurat derfor man bruker DKP Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kjører ikke DKP i 10-man, er bare unødvendig imo, selv om jeg hadde fått alt jeg har villet da (vært med på hvert eneste raid på to måneder). Maks tre stk som har lyst på det samme itemet utenom tier 4, så det får de jo fort uansett. DKP bare for tier 4 blir bare stress, da kunne vi heller bare sett hvem som raida mest. Meeeen, roller på alt, like greit, kan bare bli litt irriterende noen ganger. It's just a game Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker shadowpriests! Men jeg hater mine utrolig dårlige rolleskills. Er i en "fair" guild, så alle som kan, roller om tier 4. Drepte Prince igjen igår og for tredje gang dropper warrior, druid, priest tier 4. Men vinner jeg? NEIDA! roller 18, mot 70 og 87. Til nå har en holy priest (npnp), feral druid (grr) og en fury warrior ( ) fått det får meg, prot warrior og MT i guilden. Kan noen lære meg å rolle? 8533723[/snapback] Jeg kan lære deg det var en hunter som leda roll's i går så kommer jeg og roller 95 som var 1 mer enn huntern på Tier 4 skuldrerne.. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som vet om noen måte å bygge Shat'ar rep mens jeg beveger meg fra 60 til 70? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Gjør quests fra de i Netherstorm, et område du ikke kommer deg til før level 68. Er en litt kjip faction slikt sett, ettersom instancene er så å si 70 only. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå