Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zomg, 1 bar fra 50 med Priesten min :wee:

 

Vet noen om en god, balansert og hjelpsom PvP-server? Tenkte å rolle en Undead Warrior. Har hørt gode ting om Stormreaver og Tarren Mill, lagde en på Stormreaver, level 6. Vet noen om en bedre server?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Warrior: Slår hardt med økser, sverd og hammere og kan bruke skjold og "tanke", altså at en boss slår på kun han.

 

Paladin: Kan også bruke øks osv. men de er ikke en ekte kriger. Paladin's største forskjell er at de kan "heale".

 

 

Er ikke noe god til sånt, kanskje noen andre kan skrive en litt bedre forklaring. :p Har ikke noe erfaring med de klassene heller.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Eneste merkbare forskjellen mellom rasene, utenom utseende, er racials. På horde er tauren (5% mer health), orc (stun resist og berserking) og undead (will of the forsaken, gjør deg immun og bryter fear, charm og sleep) bra for warrior.

 

Hos alliance er vel tragisk nok gnome (escape artist) best for warrior. Dwarf sin stoneform (immun mot bleed, poison og disease i noen sekunder)kan også være bra.

Lenke til kommentar
Zomg, 1 bar fra 50 med Priesten min :wee:

 

Vet noen om en god, balansert og hjelpsom PvP-server? Tenkte å rolle en Undead Warrior. Har hørt gode ting om Stormreaver og Tarren Mill, lagde en på Stormreaver, level 6. Vet noen om en bedre server?

8528167[/snapback]

 

Jeg spiller på stormreaver. Stormreaver suger! Servern går ned i 2-20minutter bare i kalimdor 5-10ganger om dagen noen ganger. :hrm: Og servern er ofte nede mens alle andre servere er oppe. Sett mange som har imigrert over til stormreaver for tiden. Mens jeg og guilden min tenker på å imigrere over til en annen server pga. lag og at servern er nede så mye.

Lenke til kommentar

Fra patch notes for 2.1 så står det:

His dominion over Outland remained unchallenged until the arrival of Illidan the Betrayer. The pit lord proved no match for the wielder of the Twin Blades of Azzinoth. Today Illidan occupies the temple, awaiting any and all who would challenge his rule.

 

Mulig at han dropper de tro? The Twin Blades of Azzinoth De kan umulig vere like bra som dette skulle man tro men alikavel.. Hadde vert kult om det gikk ann og få de! Må vel vente til Nilihum får tatt han et par ganger før noen vet sikkert.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
Fra patch notes for 2.1 så står det:
His dominion over Outland remained unchallenged until the arrival of Illidan the Betrayer. The pit lord proved no match for the wielder of the Twin Blades of Azzinoth. Today Illidan occupies the temple, awaiting any and all who would challenge his rule.

 

Mulig at han dropper de tro? The Twin Blades of Azzinoth De kan umulig vere like bra som dette skulle man tro men alikavel.. Hadde vert kult om det gikk ann og få de! Må vel vente til Nilihum får tatt han et par ganger før noen vet sikkert.

8529630[/snapback]

han har vel 100% chance til og droppe de?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...