Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

haha, nå i ca 1 uke har en på servern min scammet for 11K gold.. dette var da målet hans, så nå går han rundt å mener at han har sluttet med scamming så nå skal vi tro han xD

 

pax1: Du kan sjekke min om du vil se, djrabbit på grim batol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, nå i ca 1 uke har en på servern min scammet for 11K gold.. dette var da målet hans, så nå går han rundt å mener at han har sluttet med scamming så nå skal vi tro han xD

 

pax1: Du kan sjekke min om du vil se, djrabbit på grim batol

8526509[/snapback]

 

Burde hatt litt bedre gear, men cloth gear? grensen går på mail med loladin men cloth er bare dumt. =) skaff dæ heller arena healing gearet :thumbup:

Lenke til kommentar
haha, nå i ca 1 uke har en på servern min scammet for 11K gold.. dette var da målet hans, så nå går han rundt å mener at han har sluttet med scamming så nå skal vi tro han xD

 

pax1: Du kan sjekke min om du vil se, djrabbit på grim batol

8526509[/snapback]

 

Burde hatt litt bedre gear, men cloth gear? grensen går på mail med loladin men cloth er bare dumt. =) skaff dæ heller arena healing gearet :thumbup:

8526623[/snapback]

og hvorfor gjør det det ? når cloth er klart bedre

Lenke til kommentar

healingvis er det cloth utstyret bedre enn plate ja, så fra et strengt "hey jeg står bak tank og dps og healer i en raidinstance lolz!" så er det fin fint gear, når du derimot har mulighet til å få deg et kakk over hode eller to, les: pvp, er cloth en ganske god pallakiller. :)

 

merk, jeg taler nå uten å ha sett gearet hans, han kan jo ha en miks og alikevel ha en respektabel armor på lik linje med en shaman eller druide, pluss bobler..

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Forsatt ser jeg på pala/shamans som bruker cloth er bananas.

Men hver sin mening.

8527584[/snapback]

Fordi at AC er veldig viktig når du står og healer?

Lenke til kommentar

Bah. Poenget er at, som PvE-healadin er stats som armor og stamina sekundært til +healing, mp5 og intellect. Paladins kan også boble om healingen genererer nok threat til at mobs flyr på vedkommende.

 

Skal man være PvP-healer, derimot, er selvfølgelig plate + stamina fine ting.

 

Og, selvfølgelig går det an å ha alternativt gear i backpacken. Er man i en råtten PUG hvor folk ikke klarer noen ting, kan man faktisk bytte ut optimalt healing-gear med litt mer balanserte saker.

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv cloth i PvE-gear, men kjører selvfølgelig full plate i PvP-gear. Det var mye verre da jeg var druid og måtte bruke cloth, for det så ekstremt stygt ut. Hersens itemization.

 

Pax: Det oppsettet mitt var bare et eksempel på hvordan jeg gjorde det. Om du og guildet/vennene dine ikke er vant til heroics, er det en stor fordel å ha med warlocks/mages, da de er ranged, har CC, god DPS og kan kite, slik at det blir minimalt stress for gruppa. De eneste gangene du trenger å heale dem er omtrent når warlocken er litt treg på fearen eller når magen er treg på sheepen, ellers kan du bruke all konsentrasjonen på tanken.

 

Jeg har prøvd å være litt casual i det siste, så har ikke spilt altfor mye. Heroics funker fint med alle slags class setups, man må bare forandre litt på taktikken. Når folk i guildet mitt gjør heroic spør de bare etter 1 ranged eller 1 DPS for eksempel, og bryr seg ikke så mye om klassen. Jeg som ikke har hatt så mye trening enda, foretrekker å ha en warlock/mage, tank og random.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...