Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp med valg av proffesion til min hunter på lvl 38.

 

For øyeblikket har jeg kun skinning. Har ikke tenkt så mye på andre professions :p Men må nesten ha en til.

 

Kommer nok ikke til å raide på 70, jeg har tenkt litt på leatherworking. Er det noe å satse på? :hmm: Har lest litt rundt om kring og det virker kanskje som det er best.

Lenke til kommentar

Fuckings cdon.com!

Hadde bestillt 2 x Tbc å de kom ganske så sent, så han jeg hadde bestillt med ville heller kjøpe det i butikken og heller sende tilbake de vi hadde bestillt, det gjorde vi.

Når vi sendte den inn første gangen kom den tilbake etter en dag, regner med at dette er postens feil.

 

Så den andre gang kommer den ikke tilbake, men nå har vi fått en inkasso på den.

Og mamma er drit sur å tror det er et spill jeg har bestillt uten hennes tillatelse.

 

Tok meg en telefon å fikk bekreftet at det var bestillt for lenge siden da hun gidde meg tillatelse til det.

 

Fy hun ble flau og rettet fort sinnen mot cdon.com som vi tilogmed sa fra til at vi leverte tilbake.

Lenke til kommentar
Når du først har Skinning, er det like greit å dra full nytte av det ved å velge LW også, Får mulighet til å lage en del bra gear med LW egentlig

8518196[/snapback]

Okei, da tror jeg at jeg går for det. :) Bør vel velge Draconscale-speialisering da.

 

 

Hva skjer med skinning neste patch?

Endret av =Daniel=
Lenke til kommentar

Man får mere leather fra skinnable mobs i Outland.

Så blir Knothide Leather buffa, man trenger mindre Knothide Leatherscraps for å lage en Knothide Leather.

 

Så til Dragonskale Leatherworking.

Siden du er hunter bør du nok velge det, men uansett jeg er ikke direkte imponert over det man kan crafte. Uansett valg hva man velger synes jeg utstyret man kan lage koster mer enn det smaker.

Man kan få tak i bedre recepies som ikke krever spesifikasjon. :)

Lenke til kommentar

Slik LW er nå er det litt for dårlig på godt lvl 70 gear. Det du kan crapfte er ikke verdt det i materialer. Faktisk kan man lett skaffe seg bedre gear ved å ta noen instancer. Ser man på tailoring i forhold er utstyret du kan lage til deg selv der i mange tilfeller bedre en T4-5.

 

Men, du kan crafte noen skikkelig bra armorkits som selger bra på AH. Jeg valgte LW på min druid fordi man kan lage noe fint feral gear mens man levler opp.

Men dog, det er jo leather da.

Er du derimot ute etter raskt gull burde du ta et annet yrke.

 

Edit: Er du ute etter å lage items til deg selv med ditt andre yrke er nok LW beste valget. Blacksmithing har noe mail utstyr også, men da må du jo helst bytte ut skinning med mining. Du kan også lage noen gromme huntervåpen etterhvert med BS.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Du må har Primal Nether ja, ikke noen Vortex. Så det skal ikke være noe problem å skaffe.

 

Men har lest en del nå, og det virker som epic-gearet fra LW er ganske bra for shaman, men ikke noe særlig for hunter. Så tror jeg går for noe annet enn leatherworking.

Endret av =Daniel=
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...