øl_i_tastaturet Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Da har jeg dinget min andre level 70 Var rested hele veien fra 60-70. 8513148[/snapback] Gratulerer. Eneste jeg har under min eneste 70, er en dr00d på 34 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Less focus on geargrind and instance, more focus on alts! Mitt slagord! xP Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Less focus on geargrind and instance, more focus on alts! Mitt slagord! xP 8513236[/snapback] Det er en grunn til at jeg aldri fikk gjort kara attunement Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noe mere nøyaktig enn bare grind i outlands? Litt lei av folk står i kø for primals Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Drep mobs som dropper scryer/aldor rep.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 vjaha, jeg er IKKE wow geek har 1 lvl 20, og skjønte ikke DRITTEN av hva dere snakka om, untatt grinding og boosting og instances og slikt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 For en konspirasjonsteori! Jeg la akkurat merke til at hvis du snur Stranglethorn Vale opp ned (kartet) ser det ut akkurat som Norge og Sverige. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 vjaha, jeg er IKKE wow geek har 1 lvl 20, og skjønte ikke DRITTEN av hva dere snakka om, untatt grinding og boosting og instances og slikt 8513408[/snapback] Trust me, du skjønner det når du blir lvl 70. Var drit lei å grinde etter primals etc og samtidig være MT i karazhan. Så rolla en alt, tok hunter og nå er det mye greiere gitt;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) A flash of light you did not see did not erase your memories Endret 1. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 A flash of light you did not see did not erase your memories 8515571[/snapback] Virker som BLizzard folka så masse sci-fi filmer (f.eks. MIB) når de lagte Netherstom ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Også springer en viss robot ved navn Negatron rundt og ødelegger for goblinene. I Transformers het han Megatron. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Flying mount (60%) kan man få på lvl 68, korrekt? Og den koster hvor mye? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Flying mount (60%) kan man få på lvl 68, korrekt? Og den koster hvor mye? 8517328[/snapback] lvl 70. Det koster 1k gull. 68 er den levelen hvor droods kan få sin flying form. Altså en form, hvor de ser ut som én fugl. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Var rested hele veien fra 60-70. 8513148[/snapback] Visste jeg ikke gikk ann Alltid trodd det var maks 1.5 lvl rested. Noen som vet? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spille, vente, spille, vente, spille, vente. Ja, det går an. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager? Makan til møkk. Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager? Makan til møkk. Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. 8517530[/snapback] Patchen kommer nok idag. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vel, patchene må jo installeres på en eller annen måte Surt er det likevel å installere et MMO på nytt og patche alt ja. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager? Makan til møkk. Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. 8517530[/snapback] Du kunne jo laste ned alle patchene fra wowwiki. Det gjør jeg, går mye raskere og slepper å hoppe inn og ut mellom WoW og Blizzard Downloader. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager? Makan til møkk. Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. 8517530[/snapback] Welcome to the MMORPG genré. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå