Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vjaha, jeg er IKKE wow geek :) har 1 lvl 20, og skjønte ikke DRITTEN av hva dere snakka om, untatt grinding og boosting og instances og slikt :)

8513408[/snapback]

 

 

Trust me, du skjønner det når du blir lvl 70. Var drit lei å grinde etter primals etc og samtidig være MT i karazhan. Så rolla en alt, tok hunter og nå er det mye greiere gitt;)

Lenke til kommentar

Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager?

 

Makan til møkk.

 

Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. :)

Lenke til kommentar
Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager?

 

Makan til møkk.

 

Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. :)

8517530[/snapback]

 

Patchen kommer nok idag.

Lenke til kommentar
Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager?

 

Makan til møkk.

 

Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. :)

8517530[/snapback]

Du kunne jo laste ned alle patchene fra wowwiki. Det gjør jeg, går mye raskere og slepper å hoppe inn og ut mellom WoW og Blizzard Downloader.

Lenke til kommentar
Argh. Liten frustrasjonslufting her: Nå har jeg startet spillet fire ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av en oppdatering som må installeres først. Ut igjen, last ned, installer, start på ny. Skal det virkelig ta tre timer å installere et spill i våre dager?

 

Makan til møkk.

 

Redigert: Jadda! Når man endelig er klar til å komme i gang, da er tydeligvis hele skiten nede for vedlikehold. :)

8517530[/snapback]

 

Welcome to the MMORPG genré.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...