Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det forresten bare meg som ikke klarer å konse og flipper ut til desktop mens jeg hviler hele tida, og blir drept mens jeg ser på hw.no? Skjer gang på gang. Lærer aldri..hate corpserun!

8439243[/snapback]

:!: Du er ikke den eneste nei. Husker jeg alt-tabbet og surfet på f.eks forumet her mens jeg hadde på autorun i en BG eller en annen plass..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det forresten bare meg som ikke klarer å konse og flipper ut til desktop mens jeg hviler hele tida, og blir drept mens jeg ser på hw.no? Skjer gang på gang. Lærer aldri..hate corpserun!

8439243[/snapback]

:!: Du er ikke den eneste nei. Husker jeg alt-tabbet og surfet på f.eks forumet her mens jeg hadde på autorun i en BG eller en annen plass..

8439431[/snapback]

Me three ...

Skjer ikke så få ganger heller :!:

Lenke til kommentar

For meg skjer flippe-skjerm-og-dø greia 10 ganger iløpet av en session. For jeg er såpass lei spillet at å grinde noen ekstra monstre ikke klarer å holde fokusen, og jeg må ut og sjekke forumet eller andre ting..og når jeg flipper tilbake.."You are dead" ARRRRG.

Lenke til kommentar

Var og farmet etter primal water i Nagrand. Ble så veldig irriterd over alle botene som springer nede ved vannet rundt halaa. De er der 24/7.

Horde boten er grei nok. Det dreper jeg, men alliance boten er det vanskelig å gjøre noe med. Har raportert den 100 ganger men ingenting skjer.

Fant ut at det var like greit og la botene gjøre nytte for seg. Derfor begynte jeg å følge etter botene, "tagge" mobsa før petet til botene kommer bort til dem. ( botene er huntere). Det blir mitt kill og min looot men botene hjelper meg å drepe. så det går dobbelt så fort. Dem har heller nesten igen nede tid :)

Et lite tips.

Jeg får farmet mye, dobbelt så fort :) Botene får ingenting

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...