wise™ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Men hvor? Var det bare fra en guild? :> Litt stilig å møte opp i Orgrimmar før raid da, også fly sammen. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror det var SW/Ashenvale. Jeg ville være med, men det var visst 60+ only. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg, MT i guildet og en resto shammy 3-mannet Azuregos nå nettopp. Tok oss 45 min. Sabla gøy. Gamle raid encounters er latterlig enkelt nå. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Spørsmål: Hvis man dual-wielder to våpen med lik attackspeed, vil da disse alltid treffe motstanderen samtidig? Dvs, vil du få: 2xhit - 2sek pause - 2xhit - 2sek pause - 2xhit osv? Eller: 1xhit - 1sek pause - 1xhit - 1sek pause - 1xhit - 1sek pause - 1xhit osv? Endret 18. april 2007 av janan71 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Nei. Du starter jo ikke combaten med å bruke begge våpnene gjør du? Det som skjer er at du får en hit, etter en annen. Tror du må ha et raskere våpen i offhand for at dette skal bli så nære 2hits på likt som mulig. Edit: Post 200 Endret 18. april 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan får jeg insignina of the alliance på level 29? er det like vanskelig som på level 70? må jeg ha like mange poeng? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan får jeg insignina of the alliance på level 29? er det like vanskelig som på level 70? må jeg ha like mange poeng? 8412796[/snapback] yup, like dyrt, så det som tok 1 uke med moderat pvping før tar nå 1 uke med bare pvping om du vil ha den insignia'en! Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://www.wowhead.com/?item=11642#00zc Har skaffa meg den på mainen min, men vil bruke den på alten. Kan jeg sende den i mail? hvis nei, kan jeg trade den til en annen, logge på alten og få han andre til å enchante headen min for meg? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Siden det er et quest-item, så er det jo mulig itemet er soulbound. Men ettersom det ikke står noe om det, eller at det trengs noensom helst skill for å mekke den, så vil jeg nå tro at det går helt fint. Kan du ikke bare prøve? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei og nei. Du kan enchante hatten til en annen fyr sin twink, for så å la ham gjøre det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 :!: Jeg har Mark of Tyranny på druiden min. Men jeg har også questet, må bare drepe drakki. Det går vel helt fint å ha to? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 MoT får du av å drepe Rend, ikke Drakki. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvor effektivt er egentlig shadowmeld? er det sånn at de på samme level som meg ikke ser meg i det hele tatt, eller må de være flere levler under for at det skal være noe bra? Har prøvd den ett par ganger hvos hordes bare går rett på meg akkurat som om jegikke har det på, så er litt usikker på om det er noe bra i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Shadowmeld fungerer særdeles dårlig hvis motstander _ser_ at du går inn i det. I mean, it's not like you can move or anything! Fungerer bedre hvis du ser de før de ser deg, eller hvis du venter på noen. Hvor lang range etc man kan gjøre det på kommer vel ann på lvl osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 MoT får du av å drepe Rend, ikke Drakki. 8414580[/snapback] L2play alliance. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 You have reached the maximum number of attempts (3) to enter your card/account information. Please do not enter the information again for 24 hours, or the security feature will be activated and your card will be blocked for a period of up to 72 hours. If you have any questions, please contact our Billing Support team team via www.wow-europe.com/en/support/. satans mongodrit . Kom transfer failed jo . Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Var i Hellfire Ramparts idag med en Balance-Druid. Makan til elendig DPS. Han hadde kun 16-18 % (målt med mitt og hans dmg-meter). Var det bare han som var dårlig eller er Balance et dårlig spec til 5manns? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kommer an på gearet. Fint 70-gear inneholder litt mer pew enn det rasket man har på 60. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg "tror" det er et raid på gang.. 8408568[/snapback] Det var ikke et raid de disbanda i går, så det var ett siste guild bilde... Det var det beste horde guildet på BF.. Endret 18. april 2007 av sttiiaann Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 og da har jeg fått litt innsikt i disse nye fantastiske engineering hjelmene som skulle redde engineering, og makan til vrøvl har jeg ikke sett makan på, alle valgte jo engineering for å drive med pve, yupyupyup, mmmm. så da er det å vekke opp item-banken min og sende mats til å powerlevle BS til 350. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå