Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pfff, trur jeg har møtt veggen når det gjelder WoW. Jeg som skulle lvle mage til 70, skulle aldri ha kjøpt WC3:TFT. Sitter bare å spiller DotA nå fordi om jeg suger maks ^^

8396070[/snapback]

Har møtt en lignende vegg på level 68, jeg. Meget irriterent, i grunn, for jeg har veldig lyst til å komme i gang med PvP så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Leverte inn et quest i org i går. Fikk da opp:

"Your rep with orgrimmar has increesed with 250"

"You are now honored with Undercity"

Hvordan kan jeg bli honored med UC når jeg kun fikk rep med org?

Noe jeg har missforstått her?

8395248[/snapback]

Noen ganger står det ihvertfall noe som "Your reputation with the Horde has increased" som resulterer i rep-gain med alle Horde-factions, men dette ser jo ikke ut til å være tilfellet. Muligens bare en glipp fra Blizzard?

Lenke til kommentar

Jeg tror du får en "passiv" increase i reputation med andre horde factions hver gang du leverer inn quests for en av factions. F.eks vil TB rep komme i combat log, mens de andre bare øker litt men ikke kommer frem combat log.

Endret av cve
Lenke til kommentar

8395248[/snapback]

Noen ganger står det ihvertfall noe som "Your reputation with the Horde has increased" som resulterer i rep-gain med alle Horde-factions, men dette ser jo ikke ut til å være tilfellet. Muligens bare en glipp fra Blizzard?

8396585[/snapback]

Fant denne på wowwiki:

"Most quests for an Alliance or Horde faction will give 250 reputation for that faction and 62.5 for the rest of the Alliance or Horde."

Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Altså at hvis det står "Your rep with orgrimmar has increesed with 250", så vil det i praksis si at du får 250 rep med org, 62.5 rep med undercity, 62.5 rep med thunder bluff osv...

Endret av janan71
Lenke til kommentar

8395248[/snapback]

8396585[/snapback]

Fant denne på wowwiki:

"Most quests for an Alliance or Horde faction will give 250 reputation for that faction and 62.5 for the rest of the Alliance or Horde."

Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Altså at hvis det står "Your rep with orgrimmar has increesed with 250", så vil det i praksis si at du får 250 rep med org, 62.5 rep med undercity, 62.5 rep med thunder bluff osv...

8396645[/snapback]

Har hørt noe om dette før ja, og siden det står på wowwiki så stemmer det nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...