Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjener mye penger der, så det må jo sjekkes med jevne mellomrom. :)

 

Et lite spørsmål ang. rogue-build. Er veldig fornøyd med builden min nå, combat til Aggression, resten i Assassination (Relentless strikes / Lethality). Finfin skade (sverd/dagger), men jeg lurer litt på om en del av talentene koster mer enn de smaker.

 

Pønsket på en assassination/subtlety-build (og 5 poeng i combat), da altså 5/5 Remorseless attacks, Relentless strikes, 2/3 SnD, 5/5 Lethality, 3/3 Kidney shot, Cold blood, 5/5 Seal fate og Vigor.

 

Gouge og SS i Combat, og i Subtlety 5/5 i MoD og Camo, og 5/5 i Initiative.

 

Tanken var da at jeg åpner med CS, og har 75% sjanse for 3 combo-poeng. Har jeg da Remorseless attacks, er det 60% sjanse for å legge til et ekstra combo-poeng på påfølgende SS. Store sjanser for 5 combopoeng før CS-stun er ferdig, med andre ord. Så kommer en 6-sekunders KS, med store sjanser for å restore 25 energy og legge til ett combo-poeng.

 

Det negative er mangelen på Riposte (finfine 500+-crits), samt Sword spec. og Aggression. Sword spec. proccer ikke ofte nok til å være verdt talentpoengene IMO.

Lenke til kommentar
Tjener mye penger der, så det må jo sjekkes med jevne mellomrom. :)

 

Et lite spørsmål ang. rogue-build. Er veldig fornøyd med builden min nå, combat til Aggression, resten i Assassination (Relentless strikes / Lethality). Finfin skade (sverd/dagger), men jeg lurer litt på om en del av talentene koster mer enn de smaker.

 

Pønsket på en assassination/subtlety-build (og 5 poeng i combat), da altså 5/5 Remorseless attacks, Relentless strikes, 2/3 SnD, 5/5 Lethality, 3/3 Kidney shot, Cold blood, 5/5 Seal fate og Vigor.

 

Gouge og SS i Combat, og i Subtlety 5/5 i MoD og Camo, og 5/5 i Initiative.

 

Tanken var da at jeg åpner med CS, og har 75% sjanse for 3 combo-poeng. Har jeg da Remorseless attacks, er det 60% sjanse for å legge til et ekstra combo-poeng på påfølgende SS. Store sjanser for 5 combopoeng før CS-stun er ferdig, med andre ord. Så kommer en 6-sekunders KS, med store sjanser for å restore 25 energy og legge til ett combo-poeng.

 

Det negative er mangelen på Riposte (finfine 500+-crits), samt Sword spec. og Aggression. Sword spec. proccer ikke ofte nok til å være verdt talentpoengene IMO.

5067273[/snapback]

 

Er det stun eller ambush rogue? Min er ambush men før var jeg stun og jeg synes at ambush har til nå fungert best.

Lenke til kommentar

Stun de siste 10 levelene.

 

Hoppet i det og brukte 20g på respec, og er ganske fornøyd. Har ikke prøvd annet enn PvE, så det blir jo spennende å se hvordan det går i PvP.

 

Uansett, det var en fryd å kunne bevege seg kjappere i stealth. Combopoints fyller seg opp vemmelig fort, selv om jeg ikke har Initiative ennå. Skademessig vil jeg ikke si at jeg ligger så voldsomt mye lavere enn før.

 

Også er det jo greit med Cold blood. Kan jo få tak i en snerten ambush-dagger og dele ut heftig karnøffel hvert tredje minutt. :)

Lenke til kommentar

Bah, var i Ubrs, også rett før siste bossen så stakk en fyr, også stakk en fyr til, også stakk to tilfordi de skulle i bwl, og så stakk resten fordi de trodde vi ville wipe med så få folk.:/ Blir nok aldri SC tunic på meg. Jaja, skal da hvertfall ta majordomo i morgen, og Ragnaros og onyxia på søndag, blir en bra helg. :)

Endret av Goz
Lenke til kommentar
Stun de siste 10 levelene.

 

Hoppet i det og brukte 20g på respec, og er ganske fornøyd. Har ikke prøvd annet enn PvE, så det blir jo spennende å se hvordan det går i PvP.

 

Uansett, det var en fryd å kunne bevege seg kjappere i stealth. Combopoints fyller seg opp vemmelig fort, selv om jeg ikke har Initiative ennå. Skademessig vil jeg ikke si at jeg ligger så voldsomt mye lavere enn før.

 

Også er det jo greit med Cold blood. Kan jo få tak i en snerten ambush-dagger og dele ut heftig karnøffel hvert tredje minutt. :)

5068249[/snapback]

 

Cold blood er must! :thumbup:

Lenke til kommentar
Tjener mye penger der, så det må jo sjekkes med jevne mellomrom. :)

 

Et lite spørsmål ang. rogue-build. Er veldig fornøyd med builden min nå, combat til Aggression, resten i Assassination (Relentless strikes / Lethality). Finfin skade (sverd/dagger), men jeg lurer litt på om en del av talentene koster mer enn de smaker.

 

Pønsket på en assassination/subtlety-build (og 5 poeng i combat), da altså 5/5 Remorseless attacks, Relentless strikes, 2/3 SnD, 5/5 Lethality, 3/3 Kidney shot, Cold blood, 5/5 Seal fate og Vigor.

 

Gouge og SS i Combat, og i Subtlety 5/5 i MoD og Camo, og 5/5 i Initiative.

 

Tanken var da at jeg åpner med CS, og har 75% sjanse for 3 combo-poeng. Har jeg da Remorseless attacks, er det 60% sjanse for å legge til et ekstra combo-poeng på påfølgende SS. Store sjanser for 5 combopoeng før CS-stun er ferdig, med andre ord. Så kommer en 6-sekunders KS, med store sjanser for å restore 25 energy og legge til ett combo-poeng.

 

Det negative er mangelen på Riposte (finfine 500+-crits), samt Sword spec. og Aggression. Sword spec. proccer ikke ofte nok til å være verdt talentpoengene IMO.

5067273[/snapback]

 

Hør med chris88.. hes the 1337 rogue @ sylvanas. Iallefall hos horde.

Lenke til kommentar

Jeez...

 

Sitter på skolen og surfer gjennom Thottbot etter stuff til min meget snart 60 mage.

Når jeg fikk se på Netherwind Regalia setet, fikk jeg søren meg hakeslep! :dribble:

Bare tanken på å ha alt det der... :love: og tanken på hvor lang tid det kan ta :cry:

 

Her har jeg virkelig noe å strekke meg etter

:D

 

Link til de som vil sjå : Netherwind Regalia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...