Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte på lvl 7 presten til en kompis mens han var på dass, så heala jeg en lvl 6 hunter som holdt på å daue, og fikk 15g av han :D

Jeg glemte å sende de 15g over til meg selv, men fikk overtalt kompisen min til å sende over halvparten da :p

Og nå har han slutta å spille :(

Lenke til kommentar
Hohoi, i Netherstorm vrimler det jo av store sterke hordies som ganker enhver stakkars liten pjokk de ser, tror nesten jeg må levle om natta ifra nå av.

8372020[/snapback]

Jeg kan trøste deg med at det er like ille på hver side. Gud vet hvor mange ganger jeg har blitt ganket av begge factions.

Trøst deg med at neste gang er det kanskje din tur til å være på andre siden :)

Lenke til kommentar

Var i Sethekk Halls i dag, for første gang.

68 warrior (meg)

70 Rogue

70 Hunter

70 Shaman

67 Mage

Kommer til siste bossen, å Crow Wing Reaper dropper.. Jeg roller 69 need på den, så tror du faen ikke huntern presterer å rolle need også, å vinner den med et 70 need roll.

Haha! Gjett om jeg var forbanna da. :wallbash:

Extra kjipt mtp at jeg fortsatt har Howling Warsong Axe fra HC: Blood Furnace.

På toppen av det hele, så glemte jeg å loote The Saga of Terokk som kunne gitt meg Terokk's Quill fra den questen.

Så her blir det nok et run til...

Er den øksa der no særlig for en hunter uansett?

Edit: lvl 68 ja :)

Endret av Black&White
Lenke til kommentar

vet ikke helt om jeg liker helt den shaman-elemental-nerfen heller... selv om jeg nå har omtrent neverending mana så hmm, jajaja, ender vel opp med at de buffer den igjen tenker jeg 60% cost høres lite ut. 80% cost hadde vært greit for å forhindre spiritregen mens man caster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...