Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, husker jeg var helt nazi på det når vi tok MC. Da var det alltid en eller flere snolke-huntere som brukte serpent sting og dyttet vekk fine dots.  500 vs. 2-2.5k skade, skjønner ikke helt hva som skal være så vanskelig der..

8362420[/snapback]

 

Nei, er helt enig der Psilo, men hvor mange dots kan det være på en mob/boss? Når jeg ser under portrettet til en kar ser jeg bare 16 stykker, er det flere? eller ser jeg alt som er på han? hvis jeg ikke ser alt, hvordan ser jeg alle dots? er det en addon eller lignende for det?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Hehe, husker jeg var helt nazi på det når vi tok MC. Da var det alltid en eller flere snolke-huntere som brukte serpent sting og dyttet vekk fine dots.  500 vs. 2-2.5k skade, skjønner ikke helt hva som skal være så vanskelig der..

8362420[/snapback]

 

Nei, er helt enig der Psilo, men hvor mange dots kan det være på en mob/boss? Når jeg ser under portrettet til en kar ser jeg bare 16 stykker, er det flere? eller ser jeg alt som er på han? hvis jeg ikke ser alt, hvordan ser jeg alle dots? er det en addon eller lignende for det?

8362499[/snapback]

40 maks. Og du kan laste ned dotttimers, de holder seg der tiden ut med kun resist på hver skade eventuelt. Necrosis er å anbefale, generell addon med mange warlock utilities (lol spelling)

Lenke til kommentar

@Sunhome:

 

Kan man betale måneds-prisen over SMS? Såvidt jeg vet, nei.. ikke enda iallefall, ikke hørt noe om at det skal bli innført heller

 

Må jeg kjøpe begge spillene, eller holder det med å kjøpe Burning Crusade? Du må nok ha begge, først opprette en vanlig WoW konto, for så å oppgradere til TBC konto.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Ble akuratt ferdig med boken "Rise of the Horde"

Den vil jeg anbefale til alle her og lese.

 

 

Har lest alle bøkene før denne anbefaler dem like mye! Får så mye mer igjenn av spillet når man kjenne historien rundt plassene der:)

 

De er og få tak i fra bokhandlere på nettet eller bok butikker som outland, avalon etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...