Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke møtt noen rogues i fair 1v1, bare en mot en kompis som var lvl 70 og jeg var 63.. :p men det eneste jeg ser for meg er å spamme dots så han bruker CloS tidlig, og jeg kan bruke skill coil i fred og ro senere.

 

 

...hvis jeg ikke er død

8350141[/snapback]

når de kommer med epic dolkene sine som de begraver dypt inni ryggen din så er du som regel død før du er ute av Cheepshot>kidneyshot> cloack of shadows

 

En ting folk som spiller warlock kansje har glemt, det er ikke meningen du skal eie absolutt alle klasser lett :p

8350147[/snapback]

Syns det er litt kos av og til jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg møtte en warlock i dag. Felguard. Jeg drepte han, men døde av dots.

 

Jeg hadde 100% da vi startet, han hadde 75% (spiste). Jeg kunne ikke på noen måte komme meg unna dotsene, han trengte bare å stå og se på at jeg døde. Sakte. Cloak of shadows gir rogues den survivabilitien de trenger mot warlock dots. Vi måtte leve med slike situasjoner, nå får warlocks leve med cloak of shadows. Dropp sytinga.

Lenke til kommentar
Jeg møtte en warlock i dag. Felguard. Jeg drepte han, men døde av dots.

 

Jeg hadde 100% da vi startet, han hadde 75% (spiste). Jeg kunne ikke på noen måte komme meg unna dotsene, han trengte bare å stå og se på at jeg døde. Sakte. Cloak of shadows gir rogues den survivabilitien de trenger mot warlock dots. Vi måtte leve med slike situasjoner, nå får warlocks leve med cloak of shadows. Dropp sytinga.

8350222[/snapback]

 

Godt sagt.

 

Jeg spiller verken Rogue eller Warlock, men jeg sliter egentlig med begge hvis jeg blir overasket.

Lenke til kommentar
Jeg møtte en warlock i dag. Felguard. Jeg drepte han, men døde av dots.

 

Jeg hadde 100% da vi startet, han hadde 75% (spiste). Jeg kunne ikke på noen måte komme meg unna dotsene, han trengte bare å stå og se på at jeg døde. Sakte. Cloak of shadows gir rogues den survivabilitien de trenger mot warlock dots. Vi måtte leve med slike situasjoner, nå får warlocks leve med cloak of shadows. Dropp sytinga.

8350222[/snapback]

Det er så latterlig urettferdig hvordan warlock-klassen fungerer. De trenger bare å bruke noen instant casts(dots), sende pet og kanskje en deathcoil, så har de vunnet kampen.

 

Det er ikke umulig å drepe en warlock, nei, men å overleve etterpå, det skjer ikke.

Lenke til kommentar

har 365 Armorsmithing atm. hva skjer hvis jeg respeccer til axesmith? eller swordsmith? mister jeg BS skill ned til 250 og må gjøre de gamle masteryquesta i Azeroth eller? kan noen fortelle hva som skjer når jeg respeccer, og hva jeg må gjøre for å få minimum 350 skill igjen

 

hilsen djengo

Lenke til kommentar
Jeg møtte en warlock i dag. Felguard. Jeg drepte han, men døde av dots.

 

Jeg hadde 100% da vi startet, han hadde 75% (spiste). Jeg kunne ikke på noen måte komme meg unna dotsene, han trengte bare å stå og se på at jeg døde. Sakte. Cloak of shadows gir rogues den survivabilitien de trenger mot warlock dots. Vi måtte leve med slike situasjoner, nå får warlocks leve med cloak of shadows. Dropp sytinga.

8350222[/snapback]

Det er så latterlig urettferdig hvordan warlock-klassen fungerer. De trenger bare å bruke noen instant casts(dots), sende pet og kanskje en deathcoil, så har de vunnet kampen.

 

Det er ikke umulig å drepe en warlock, nei, men å overleve etterpå, det skjer ikke.

8350500[/snapback]

Det er mystisk hvordan dette aldri skjer med meg. Kanskje du har møtt mange av de beryktede 41/41/41 warlockene som har felguard, Dot ticks på 600 og 6k shadowbolts.
Lenke til kommentar
Jeg kan slå de fleste klassene, med unntak av rouges. Er så lei av å se dem, selv om jeg til tider kan pisse på dem ganske stygt..

8351800[/snapback]

Jeg slet også mot rogues på min warlock (Full affliction), men med både rogue og warlock-erfaringer sier jeg bare at rogues trenger den beskyttelsen cloak of shadows gir dem.

Lenke til kommentar
Det er mystisk hvordan dette aldri skjer med meg. Kanskje du har møtt mange av de beryktede 41/41/41 warlockene som har felguard, Dot ticks på 600 og 6k shadowbolts.

Du har aldri drept en fiende før han i det hele tatt har rukket å gjøre noe som helst?

Du har aldri knust en person som sloss som en gud, men hvor du bare har tatt det helt chill og lett vunnet kampen alikevel?

Du føler ikke at du vinner noen kamper alt for lett?

 

I så fall er du en dårlig warlock :p

Lenke til kommentar

Da har altså jeg og et par kompis'er ingame bestemt oss for å utvide vår 2v2 viksomhet til en full 5v5 arena team fordi downscalingen av arena points er så grusom at alt annet enn 5v5 gimper oss fra alle drømmer om å noen sinne bruke arena gear! :) I den anledning har jeg tatt den fine oppgaven å sette opp en ventrilo server for oss (maks 10 medlemmer), ordne med et møtested på nett og ellers være organisator for opplegget.

 

Å registere arenateamnavn.net eller noe slikt er uaktuellt på bakgrunn av vår ideologi i gruppen, casual but serious, og jeg lurer derfor litt på hvor jeg skal gå for å finne et møtested for oss på nett, det ideelle ville vært å hatt en slags åpen go en lukket del, hvor den åpne tydeligvis driver med info om oss mens den indre er info FOR oss, propaganda på utsiden, taktikk, om spillere og spillestiler på innsiden. Jeg har derimot noe problemer med å oppdrive en brukbar side for et slikt opplegg, et forum er en mulighet, men det blir mye arbeid for få mennesker, vi vil være et sted mellom 6 og 10 medlemmer maks. Jeg har snust litt på Myspace som et alternativ, men var ikke helt fornøyd med oppplegget over der (egentlig ser jeg ikke hva som er så hype med det!) og tenkte jeg nå kunne spørre dere om dere har noen gode ideer til hvor en liten gruppe kan dele informasjon i fred og ro samtidig som vi kan vise litt av hvem vi er til outside også.

Lenke til kommentar
Nei, tror nok den siste skillen til 4k er det

8349695[/snapback]

Tenkte på om du måtte ha den siste riding skillen til (5k?) eller om du fikk den av questchainen, men du må sikkert ha den så du tjener ikke mer enn 200, men er fortsatt kult å ha netherdrake isteden for vanlig gryph for noen da.

8350022[/snapback]

 

Fant litt mere info her på et US forum.

Blizzard postere har gjort sitt beste med å svare på særiøse spørsmål.

Lenke til kommentar
har 365 Armorsmithing atm. hva skjer hvis jeg respeccer til axesmith? eller swordsmith? mister jeg BS skill ned til 250 og må gjøre de gamle masteryquesta i Azeroth eller? kan noen fortelle hva som skjer når jeg respeccer, og hva jeg må gjøre for å få minimum 350 skill igjen

 

hilsen djengo

8351033[/snapback]

 

Nei, du mister muligheten til å bruke alle armouritems som krever Armorsmithing, alle Armorsmithing-related recipes du måtte ha fått gjennom tida du har spilt, samt at du må betale en liten slump gull (100 g i dette tilfellet tror jeg).

 

Søt liten link fra det offisielle forumet: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...sid=1&pageNo=10

 

Angående rogues: Klag så mye som dere kan over dem, men det begynner å bli enighet om at de er den dårligste 5v5-klassen, PvP-området som er mest spennende og lukrativt for øyeblikket.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...