Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

"først etter at jeg selv har besøkt en vendor, mailbox, trainer etc. blir de markert på kartet med et ikon."

 

..Og så etterpå sier du;

 

"Bortsett fra hvor andre medlemmer av guildet som også bruker Cartographer befinner seg til enhver tid, viser den i utgangspunktet ingen verdens ting."

 

..."i utgangspunktet" er nøkkelen her.

Beklager. Misforstod litt. :blush: Min feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg trykker på en spiller og ser under portrettet ser jeg bufsa han har på seg, men jeg ser bare 1 linje, så hvis han har over 5 buffs/flasks på seg ser jeg ikke de siste..

 

Hvordan får jeg WoW til å vise flere linjer med buffs, er det mulig?

8344749[/snapback]

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Nei, tror nok den siste skillen til 4k er det man trenger. Ser liksom ingen grunn til at man skal trenge mere riding skill for en mount som har samme speed som normale epics.

Står jo at Netherdrake skal bli tilgjengelig under en quest serie.

Ser at Blizzard skriver den skal være hard.

Betyr sikkert noe raid greier og masse farming kjenner jeg dem rett.

Mulig questen er en 5 man, men da trenger man sikkert sykt bra gear for å få det til.

Lenke til kommentar
The Nether Drake is a special 280% speed epic flying mount that is obtainable through solo and small-group play.

 

Helt sikkert en knallhard 5-man boss. Eller noe Thunderfury lignende greier.

8349751[/snapback]

 

Men absolutt et bra tiltak. Spiller med noen kamerater, og tviler på at noen av oss orker å grinde til epic flying mount. Dermed passer det perfekt å gjøre denne quest serien sammen.

Lenke til kommentar
Er det noen steder jeg kan finne patch-notes til kommende patch? Hørte noe med at warlocks blir nerfa igjen :roll:

8349838[/snapback]

Hvis det er sant så er det utrolig trist.

8349882[/snapback]

 

Enig. Håper rogues får en nerf snart.

Nå snakker jeg ikke som warlock som blir sint når dottene forsvinner, men som en generell wow-spiller.

 

Altså.. hvor mange abilitites har de for å holde deg innen rekkevidde?

 

De har: Crippling Poison, Sprint, Stuns som ikke bryter ved damage, Blind, Distract, Ranged finishing move som slower... :dontgetit:

Endret av Veta
Lenke til kommentar
Nei, tror nok den siste skillen til 4k er det man trenger. Ser liksom ingen grunn til at man skal trenge mere riding skill for en mount som har samme speed som normale epics.

Står jo at Netherdrake skal bli tilgjengelig under en quest serie.

Ser at Blizzard skriver den skal være hard.

Betyr sikkert noe raid greier og masse farming kjenner jeg dem rett.

Mulig questen er en 5 man, men da trenger man sikkert sykt bra gear for å få det til.

8349695[/snapback]

Tenkte på om du måtte ha den siste riding skillen til (5k?) eller om du fikk den av questchainen, men du må sikkert ha den så du tjener ikke mer enn 200, men er fortsatt kult å ha netherdrake isteden for vanlig gryph for noen da.

Lenke til kommentar
Nei, tror nok den siste skillen til 4k er det man trenger. Ser liksom ingen grunn til at man skal trenge mere riding skill for en mount som har samme speed som normale epics.

Står jo at Netherdrake skal bli tilgjengelig under en quest serie.

Ser at Blizzard skriver den skal være hard.

Betyr sikkert noe raid greier og masse farming kjenner jeg dem rett.

Mulig questen er en 5 man, men da trenger man sikkert sykt bra gear for å få det til.

8349695[/snapback]

Tenkte på om du måtte ha den siste riding skillen til (5k?) eller om du fikk den av questchainen, men du må sikkert ha den så du tjener ikke mer enn 200, men er fortsatt kult å ha netherdrake isteden for vanlig gryph for noen da.

8350022[/snapback]

Og hvis du er horde så er det MYE kulere enn å ha wyvern! For de suger kukake imo.

Lenke til kommentar
Er det noen steder jeg kan finne patch-notes til kommende patch? Hørte noe med at warlocks blir nerfa igjen :roll:

8349838[/snapback]

Hvis det er sant så er det utrolig trist.

8349882[/snapback]

 

Enig. Håper rogues får en nerf snart.

Nå snakker jeg ikke som warlock som blir sint når dottene forsvinner, men som en generell wow-spiller.

 

Altså.. hvor mange abilitites har de for å holde deg innen rekkevidde?

 

De har: Crippling Poison, Sprint, Stuns som ikke bryter ved damage, Blind, Distract, Ranged finishing move som slower... :dontgetit:

8349989[/snapback]

 

Altså, nå er det utrolig vanskelig og ta en rogue som har Cloack of Shadows oppe, hvordan skal det gå om vi nerfes da?

Lenke til kommentar

Har ikke møtt noen rogues i fair 1v1, bare en mot en kompis som var lvl 70 og jeg var 63.. :p men det eneste jeg ser for meg er å spamme dots så han bruker CloS tidlig, og jeg kan bruke skill coil i fred og ro senere.

 

 

...hvis jeg ikke er død

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...