Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ehh. Du motsier deg selv veldig her nå. :ermm:

 

Ehh! Nei, jeg gjør ikke det :) ...

 

"først etter at jeg selv har besøkt en vendor, mailbox, trainer etc. blir de markert på kartet med et ikon."

 

..Og så etterpå sier du;

 

"Bortsett fra hvor andre medlemmer av guildet som også bruker Cartographer befinner seg til enhver tid, viser den i utgangspunktet ingen verdens ting."

 

..."i utgangspunktet" er nøkkelen her.

 

Det er klart den ikke viser ting før du har funnet det selv. Du kan jo tenke deg hvor stor plass den databasen ville tatt, hvis den skulle vist hvor hver eneste vendor, quest-giver, mailboks osv. var. :roll:

 

Hadde blitt litt for enkelt hvis du bare kunne laste ned en addon og så stod det på kartet hvor du skulle gå til hvert quest.

8341131[/snapback]

 

Her er vi på linje; dette er jeg selvfølgelig helt enig i, men det var ikke slik jeg har fått det forklart.

 

Etter at en av medlemmene i guildet nådde lvl40 og skulle kjøpe sitt første mount, fortsatte vi å prate litt om emnet. Jeg nevnte at jeg hadde alltid hatt lyst på et tiger-mount, men at jeg aldri fullførte jobben med å bli exalted med Darnassus. GM sa da at å gjøre alle questene i området ville kunne føre meg dit relativt raskt, og, at dersom jeg installerte Cartographer ville jeg se hvor alle quest-giverne befant seg slik at jeg slapp å kaste bort tid på å lete etter dem. Men som du sier: det hadde blitt i overkant enkelt. Dessuten er det jo en mulighet for at jeg misforsto hva vedkommende mente.

 

Greit nok - Cartographer ser uansett ut til å være en OK add-on

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd at det plutselig ikke går å logge seg på WoW-forumet?

 

Kan logge meg på WoW helt fint, men når jeg prøver å logge meg på forumet får jeg "Invalid account name or password".

 

Ser at andre poster, så det er tydeligvis bare meg det gjelder. Ikke er jeg banna heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det går an å importere nodes(minings etc.) fra andre guildmembers.

8343056[/snapback]

Ja, husker jeg brukte Gatherbook.

 

Da kan du laste ned en megasvær fil med alle nodes.

Lenke til kommentar
Gjetter på 225, siden det er høyeste du kan ha i main proffs på 35 i alle fall

 

EDIT: Du kan bruke Heavy Runecloth, den krever 225 i skill. Ganske digg på en alt ja

8327024[/snapback]

 

Hvor lærer jeg det? har 225 i skill nå hvor lærer da heavy? har bare vanlig mageweave cloth bandage nå...

Lenke til kommentar
Hos treneren i Arathi Highlands (Horde). Alliance vet jeg ikke.

8343530[/snapback]

 

Var oppe hos han, men kunne ikke kjøpe noe av han. Har kunnet kjøpe expert FD silk bandage og heavy sil bandage av han før, men kunne ikke kjøpe heave mageweave bandage av han... Noen andre som har noen ideer?

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på en spiller og ser under portrettet ser jeg bufsa han har på seg, men jeg ser bare 1 linje, så hvis han har over 5 buffs/flasks på seg ser jeg ikke de siste..

 

Hvordan får jeg WoW til å vise flere linjer med buffs, er det mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...