PSV Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Helt klart. Aggro er også noe man passer på, selv om det skal være mindre viktig med gode tanks. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg føler ikke noe behov for å bestemme hva som er viktigst/vanskeligst. Alt er viktig, og jeg mener selv at ingenting er så vanskelig at det gjør noe. Man trenger bare å øve. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Huff, ble scammet for epic hanskene jeg kjøpte på AH for 25g og Blizzard vil ikke gjøre noe med det. Det føles jævlig surt. Scammeren brukte den klassiske utnyttelsen av serverlagg i tradevinduet. Det viste seg at han hadde scammet mange personer, og rett etter at han scammet meg så ignoret han meg og begynte å rope "TO ALL THE PEOPLE I SCAMMED... .PWN3D!!" osv. Idiotiske faen av en svenske. Humøret ble litt bedre da Boots of Avoidance droppet litt senere mens jeg questet da. Men fortsatt, hadde vært 80g rikere hadde det ikke vært for at jeg ble scammet. bsbsbsbs Endret 8. april 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kanskje GMene sørget for droppet. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 par uker siden tapte jeg 810g da jeg ble scamma, menmen er vel kanskje min egen feil. fra nå av skal alle dyre itams bli sendt cod. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen som vet om det kommer GFX på mongoose enchant? :<< Eller blir jeg nødt til å skaffe Demonslaying? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det noen som kan anbefale meg noen professions? Har tailoring atm, ikke aktuelt å legge bort den, men har også engineering som jeg ikke er helt fornøyd med. Har også prøvd enchanting og herbalism. Hvilke bør jeg velge? Hadde vært fint om det ikke hadde kostet så mye å levle opp Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det noen som kan anbefale meg noen professions?Har tailoring atm, ikke aktuelt å legge bort den, men har også engineering som jeg ikke er helt fornøyd med. Har også prøvd enchanting og herbalism. Hvilke bør jeg velge? Hadde vært fint om det ikke hadde kostet så mye å levle opp 8338306[/snapback] Herbalism vil jeg si. Siden du innimellom trenger blomster i tailoring, og du kan tjene en god slant på det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Håper ingen her spiller på Emerald Dream hordeside. Ett av de mest ''hardcore'' guildene på Aszune horde-side flytta nettopp dit, og de er en gjeng med tapere... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 På en litt gladere side.. - Første visitt i Gruul's Lair i dag, Maulgar nede på siste forsøk. To dager å leke med Gruul (som visstnok skal være lettere) før reset. - Ble promota fra Trial til Full Member cirka klokka 23.00, en time senere ble jeg promota igjen til ''Classleader'' :> http://aszune.xsa.ch/forum_posts.asp?TID=8870&PN=1 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En kompis av meg er horde på Emerald Dream, tihi. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 fiksa for første gang guildrun i heroic shadowlabs, var ganske moro, jeg fikk også belte fra murmur, 33+dmg, 15+hit rating og masse stam\int var utrolig moro. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Har berre kjørt Heroic Ramparts.. Hvordan er Heroic Shadowlabs, steamvault, arcatraz osv? Mye vanskeligere? Endret 9. april 2007 av bjorns_1 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Steamvault er latterlig enkelt, Shadow Labs er lett, med unntak av 3. boss, som er litt tricky. Har ikke giddet å kjørt Arcatraz ennå. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvilke battlegrounds kan jeg gå på level 29? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Arcatraz er irriterende. Jeg har gått dit en gang for å fullføre min Naaru-trial, og har ingen planer om å gå tilbake dit. Greia er at stort sett hver eneste trash mob er en boss. De har latterlig mye helse. Ting tar tid. 3. bossen kan være tricky om du har masse melee DPS, og sistebossen's Mind Flay ticker for 2000 * 4 (=8000), så en offhealer er et must vil jeg si. Eventuelt Shadow Priest. Endret 9. april 2007 av Dingot0m Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvilke battlegrounds kan jeg gå på level 29? 8340110[/snapback] Arathi Basin og Warsong Gulch. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvilke battlegrounds kan jeg gå på level 29? 8340110[/snapback] Du kan gå i Warsong Gulch(WSG) og Arathi Basin(AB). Lenke til kommentar
aril Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 I guildet jeg er en del av er det mange som bruker Cartographer. Dette så såpass interessant ut at jeg lastet ned og installerte saken fra: http://files.wowace.com/ (alle filer med "Cartographer" i navnet). Den skal liksom vise plasseringen til det meste man har behov for å vite som mailboxer, vendors, quest givers, trainers, mining osv. Det gjør den ikke her hos meg - dvs.: først etter at jeg selv har besøkt en vendor, mailbox, trainer etc. blir de markert på kartet med et ikon. Er det slik det skal være? - eller må man laste ned en "database" i tillegg? Jeg forsto det nemlig slik at en mengde ting allerede skulle være lagt inn slik at man slapp å oppsøke alt på nytt kun for å få det markert på kartet. Bortsett fra hvor andre medlemmer av guildet som også bruker Cartographer befinner seg til enhver tid, viser den i utgangspunktet ingen verdens ting. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ehh. Du motsier deg selv veldig her nå. "først etter at jeg selv har besøkt en vendor, mailbox, trainer etc. blir de markert på kartet med et ikon." ..Og så etterpå sier du; "Bortsett fra hvor andre medlemmer av guildet som også bruker Cartographer befinner seg til enhver tid, viser den i utgangspunktet ingen verdens ting." Det er klart den ikke viser ting før du har funnet det selv. Du kan jo tenke deg hvor stor plass den databasen ville tatt, hvis den skulle vist hvor hver eneste vendor, quest-giver, mailboks osv. var. Hadde blitt litt for enkelt hvis du bare kunne laste ned en addon og så stod det på kartet hvor du skulle gå til hvert quest. Endret 9. april 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå