Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, ble scammet for epic hanskene jeg kjøpte på AH for 25g og Blizzard vil ikke gjøre noe med det. Det føles jævlig surt. Scammeren brukte den klassiske utnyttelsen av serverlagg i tradevinduet. Det viste seg at han hadde scammet mange personer, og rett etter at han scammet meg så ignoret han meg og begynte å rope "TO ALL THE PEOPLE I SCAMMED... .PWN3D!!" osv.

Idiotiske faen av en svenske.

 

Humøret ble litt bedre da Boots of Avoidance droppet litt senere mens jeg questet da. Men fortsatt, hadde vært 80g rikere hadde det ikke vært for at jeg ble scammet.

 

 

 

bsbsbsbs

post-44756-1176039436_thumb.jpg

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale meg noen professions?

Har tailoring atm, ikke aktuelt å legge bort den, men har også engineering som jeg ikke er helt fornøyd med.

 

Har også prøvd enchanting og herbalism.

Hvilke bør jeg velge? Hadde vært fint om det ikke hadde kostet så mye å levle opp :p

Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale meg noen professions?

Har tailoring atm, ikke aktuelt å legge bort den, men har også engineering som jeg ikke er helt fornøyd med.

 

Har også prøvd enchanting og herbalism.

Hvilke bør jeg velge? Hadde vært fint om det ikke hadde kostet så mye å levle opp :p

8338306[/snapback]

 

Herbalism vil jeg si. Siden du innimellom trenger blomster i tailoring, og du kan tjene en god slant på det.

Lenke til kommentar

Arcatraz er irriterende. Jeg har gått dit en gang for å fullføre min Naaru-trial, og har ingen planer om å gå tilbake dit. Greia er at stort sett hver eneste trash mob er en boss. De har latterlig mye helse. Ting tar tid. :p 3. bossen kan være tricky om du har masse melee DPS, og sistebossen's Mind Flay ticker for 2000 * 4 (=8000), så en offhealer er et must vil jeg si. Eventuelt Shadow Priest.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

I guildet jeg er en del av er det mange som bruker Cartographer. Dette så såpass interessant ut at jeg lastet ned og installerte saken fra: http://files.wowace.com/ (alle filer med "Cartographer" i navnet). Den skal liksom vise plasseringen til det meste man har behov for å vite som mailboxer, vendors, quest givers, trainers, mining osv. Det gjør den ikke her hos meg - dvs.: først etter at jeg selv har besøkt en vendor, mailbox, trainer etc. blir de markert på kartet med et ikon. Er det slik det skal være? - eller må man laste ned en "database" i tillegg?

 

Jeg forsto det nemlig slik at en mengde ting allerede skulle være lagt inn slik at man slapp å oppsøke alt på nytt kun for å få det markert på kartet. Bortsett fra hvor andre medlemmer av guildet som også bruker Cartographer befinner seg til enhver tid, viser den i utgangspunktet ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Ehh. Du motsier deg selv veldig her nå. :ermm:

 

"først etter at jeg selv har besøkt en vendor, mailbox, trainer etc. blir de markert på kartet med et ikon."

 

..Og så etterpå sier du;

 

"Bortsett fra hvor andre medlemmer av guildet som også bruker Cartographer befinner seg til enhver tid, viser den i utgangspunktet ingen verdens ting."

 

Det er klart den ikke viser ting før du har funnet det selv. Du kan jo tenke deg hvor stor plass den databasen ville tatt, hvis den skulle vist hvor hver eneste vendor, quest-giver, mailboks osv. var. :roll:

 

Hadde blitt litt for enkelt hvis du bare kunne laste ned en addon og så stod det på kartet hvor du skulle gå til hvert quest.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...