Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Raidet ble ganske mislykka. Vi wipet og folk begynte å leave. Arrgh, alt pga. raidlederen som var en total idiot. Også litt på grunn av at warlockene ikke summonet. Vi hadde over 10 warlocks, ingen ville summone. -.-

8323530[/snapback]

Skjønner dem VELDIG godt. Hadde gjort det samme selv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir splitter pine gal for ente gang. :cry:

 

Nok en gang henger jeg meg opp i klassevalget. Rolla en paladin i høyt håp på å komme meg til 70, men neida, tanken på 70 (healbot) drepte lysten. :(

8327365[/snapback]

Hehe, vet hvordan det føles, er litt slik jeg også. Men nå er jeg snart 50, så tanken på at det ikke er så lenge til jeg kan dra til Outlands får meg til å fortsette. Dessuten har jeg ingenting i mot å være healbot.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Lurer bare på et par ting her:

 

Slike ting man får i Dungeons, når man er med andre. skal eg bare selge dem til slike vanlige NCPer eller skal eg selge det til andre spillere?

 

Foreksempel blå og grønne ting? noen plass man kan selge til spillere?

 

 

Og en ting till. var i SM Libary og eg trykte need på en staff der, eg vant den men den er ingen plass :S kan vere eg ikkje hadde noe plass. er den borte den nå?

Lenke til kommentar
Jeg blir splitter pine gal for ente gang. :cry:

 

Nok en gang henger jeg meg opp i klassevalget. Rolla en paladin i høyt håp på å komme meg til 70, men neida, tanken på 70 (healbot) drepte lysten. :(

 

EDIT: Trøtt er jeg òg.

8327365[/snapback]

 

Njah, har aldri vært noe særlig fan av healing, men med Illumination går det virkelig greit. Med priesten har det alltid vært problemer med mana, men nå healer jeg som en helt uten at jeg må ty til pots eller oils. :)

Lenke til kommentar
Mye gøyere å være healbot en dps ;)

 

trengs ivertfall litt skills til å heale.

 

så jeg elsker healing, skal levele opp en healadin snart også om jeg kanskje gjør den til min nye main istedenfor resto druiden min.

8328598[/snapback]

 

Paladin er enkleste classen å spille for øyeblikket. 0.25:1 aggro på healing spells (0.47:1 med improved righteous fury på), prøv å spille og heale som shaman, det krever iallefall litt tenking med tanke på aggro. (0.5:1)

 

De kommer nok til å nerfe paladin healing, og buffe dps'en dems i nærmeste fremtid.

 

Men å si (indirekte) at DPS ikke krever noe skill tar du feil av, riktignok kan man spamme en knapp (fireball, frostbolt, shadowbolt (lol) mind flay osv), men det er samme utfordring med tanke på å holde på mana og lignende. Vite når man skal poppe Shamanistic Rage, Evocation, Innervate, younameit.

Lenke til kommentar
Mye gøyere å være healbot en dps ;)

 

trengs ivertfall litt skills til å heale.

 

så jeg elsker healing, skal levele opp en healadin snart også om jeg kanskje gjør den til min nye main istedenfor resto druiden min.

8328598[/snapback]

 

Paladin er enkleste classen å spille for øyeblikket. 0.25:1 aggro på healing spells (0.47:1 med improved righteous fury på), prøv å spille og heale som shaman, det krever iallefall litt tenking med tanke på aggro. (0.5:1)

 

De kommer nok til å nerfe paladin healing, og buffe dps'en dems i nærmeste fremtid.

 

Men å si (indirekte) at DPS ikke krever noe skill tar du feil av, riktignok kan man spamme en knapp (fireball, frostbolt, shadowbolt (lol) mind flay osv), men det er samme utfordring med tanke på å holde på mana og lignende. Vite når man skal poppe Shamanistic Rage, Evocation, Innervate, younameit.

8328867[/snapback]

Og aggro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...