Cannabiskopen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sha'tar: Botanica, Mechanar og den siste jeg ikke kommer på.. Lower City: Shadow Lab Honor Hold: Shattered Hall (Takk *@lex*) Violet Eye: Kharazan 8313469[/snapback] Gjør den komplett jeg Sha'Tar: Mechanar, Botanica, Arcatraz Lower City: Shadow lab, regner vel med at Sethekk halls også gir noe rep Honor Hold/Thrallmar: Shattered Halls, Ramparts, Blood Furnace (De to sistnevnte gir ikke rep etter honored tror jeg) Cenarion Expedition: Steamvaults, The Underbog og Slave Pens (Tror ikke de to sistnevnte gir rep etter honored eller noe som med Honor Hold/Thrallmar) Dette er de stedene du kan ta heroic. Karazhan heroic går ikke afaik Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sethekk Halls gir ikke rep fra Honored og utover. Det er det bare SL som gjør. Lett å solo de første 10 mobsene i SL som mage. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Rundt hvilken level begynner runecloth å droppe? Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Rundt hvilken level begynner runecloth å droppe? 8315741[/snapback] Er det ikke 50'ish? LVL 51+ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 De første virkelige saftige runecloth-dropsene kommer fra skjelettene i WPL, har jeg et inntrykk av. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Da var vi 60 og stolt med ny epicmount. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kanskje litt feil sted å poste tråden, men men: Jeg skal spille litt med sånn ti dagers trial pass nå sammen med noen kamerater. Men jeg lastet ned klienten ifra wow.com ikke wow-europe. Kan jeg på noen måte få en europeisk klient igjen? Prøver akkurat nå å installere nyeste patch, denne gangen UK og ikke US. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 opplevde just en ganske kos bugg, kunne fly rundt uten mount og kaste spells som jeg ville. her er et pic av at jeg hjelper en guildie med å drepe en mob, jeg står ganske godt opp i lufta og channeler mind flay. http://img261.imageshack.us/my.php?image=flyingnukewh1.jpg Stakk til area 52 for å utnytte dette, men etter å ha drept 2 hords fra lufta fikk jeg dc og mista muligheten til å fly Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hurra for meg! Ding 70 med warlock + Bringer of Death og 2 Frozen Shadoweave. Endelig, det tok sin tid Lenke til kommentar
Veta Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 gz Carl M. Driver fortsatter å skaffer mats til Frozen Shadoweave selv. Latterlig at det er 4 døgn cooldown på å lage Shadowcloth >.< Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 noen må snart gi meg ei wow ordbok, hater alle forkortelser og annet dritt. hva betyr Twinkes foresten? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 en twink er en alt på lvl 19, 29, 39, 49 osv, som du skaffer bra gear til, noen bra enchants til osv. Så du kan eie i BG med den Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fikk eye of divinity idag, men klarte å faile questet:( får kjøpe masse oil of immolation og prøve imorra. hva er CD på questet? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mener det ikke var mer enn 2-3 timer cooldown, før så var det vel...12 timer eller noe? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det pleide å være 2 timer CD hvis noen faila (NPC'n forsvant). Nå er den oppe igjen etter et kvarter eller noe sånt, tror jeg. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis jeg bytter prof har jeg likevel samma skill i de forrige profs hvis jeg bytter tilbake igjen? Har 300 i skinning og leatherworking Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, de faller ned til 0. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 noen må snart gi meg ei wow ordbok, hater alle forkortelser og annet dritt.hva betyr Twinkes foresten? 8318071[/snapback] The label of Twink, is used in gay slang to describe an attractive young or young-looking gay male (usually 18-22) with a slender build, a slight muscular physique, and little or no body hair. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Cloak of shadows er en ny(?) skill til rogues - hva gjør den? Ty Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Instantly removes all existing harmful spell effects and increases your chance to resist all spells by 90% for 5 sec. Does not remove effects that prevent you from using Cloak of Shadows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå