Arinomi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I dag fant jeg ut at en jævel som het Faxehunter er mektig noob. Og utrolig sta og sytete. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 kjøpte 1 måned game tid med morra mi sitt Visa kort. Den tida går ut i morra. Kjøpte et gamecard i dag, kan jeg bare putte inn det nå og så begynner den å trekke fra gamecardet når Visa tiden går ut? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du må nok kanselere forrige abonoment først! Kanke ha to ulike Subscriptions på en gang Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du må forandre payment til gamecard istedet for visa, ellers så trekker den bare visakortet hver måned. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg gikk inn på "change suprcrition" og tok at jeg ville avbryte at de trakk fra vsa kortet mitt. Så adda jeg gamecard. Men på kontoen stod detta: Canceled Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends Betyr det at det bare er for meg å kjøpe et nytt camecard når det camecardet jeg nettopp adda går ut? Står at "game time expires" 3. juni... Endret 3. april 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er transmute master og har laget utallige primal might osv men har ikke proccet enda til meg. er sjansene utrolig småe for at dette skjer eller er jeg bare uheldig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jessda! Siden jeg ikke får spilt noe, så må jeg slutte den VISA greia.. Den betaler en ny en i morgen. Seff er jo account management nede Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan i svarteste skal jeg klare og ta en rogue som warlock? er jo ikke ut av cheep shot før jeg er død. Blir slik Cheepshot>Kidneyshot>jeg dotter opp han> han cloack of shadow> han crit 3xxx> jeg død. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Lurer på samme selv. De jeg har mått på pleier å poppe CloS med en gang Kidney shot går ut, og da får jeg ikke death coila/iHoT Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er klin umulig, nesten samme med fury warriors eller hva det er med deathwish, kommer og kakker meg til fiskepinner før det der går ut jeg dør da men han er full pakket med dots så han har ca 10% da står det en healer på lur og healer han Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan i svarteste skal jeg klare og ta en rogue som warlock? er jo ikke ut av cheep shot før jeg er død. Blir slik Cheepshot>Kidneyshot>jeg dotter opp han> han cloack of shadow> han crit 3xxx> jeg død. 8302305[/snapback] Jeg fikk en 70 rogue idag og lo hardt og rått når jeg wtf pwna warlocks. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan i svarteste skal jeg klare og ta en rogue som warlock? er jo ikke ut av cheep shot før jeg er død. Blir slik Cheepshot>Kidneyshot>jeg dotter opp han> han cloack of shadow> han crit 3xxx> jeg død. 8302305[/snapback] Jeg fikk en 70 rogue idag og lo hardt og rått når jeg wtf pwna warlocks. 8302421[/snapback] brenn. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan i svarteste skal jeg klare og ta en rogue som warlock? er jo ikke ut av cheep shot før jeg er død. Blir slik Cheepshot>Kidneyshot>jeg dotter opp han> han cloack of shadow> han crit 3xxx> jeg død. 8302305[/snapback] Jeg fikk en 70 rogue idag og lo hardt og rått når jeg wtf pwna warlocks. 8302421[/snapback] brenn. 8302459[/snapback] Det var sånn starta med Cheepshot, sinisterstrike ganger 2, CloS, eviserate Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 pvp trinket for insta run fra cheapshot, velkommen til de insignia avhengiges gemakker, vi warriors velkommer dere deretter lolcoiler dere før roguen forventer det, ikke prøv å feare for en rogue klarer alltid å vanishe før fear blir casta når man bruker kombo'en lolcoil->fear. dot heller opp, seduce if possible, intercept if possible, send pet på generellt, vær klar til å sacrifice blåbær if possible i det en rogue tar deg igjen, løp som faen, la dott'ene spise på han, løp løp løp. oor? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 haha, tar et aoe run i shattered halls så dropper denne på første mobsene nesten Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 pvp trinket for insta run fra cheapshot, velkommen til de insignia avhengiges gemakker, vi warriors velkommer dere deretter lolcoiler dere før roguen forventer det, ikke prøv å feare for en rogue klarer alltid å vanishe før fear blir casta når man bruker kombo'en lolcoil->fear. dot heller opp, seduce if possible, intercept if possible, send pet på generellt, vær klar til å sacrifice blåbær if possible i det en rogue tar deg igjen, løp som faen, la dott'ene spise på han, løp løp løp. oor? 8302784[/snapback] oh hmm bare synd at warlocks Insignia IKKE fjerner stuns da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 LoL, fikk solgt Fiery War axe til 310g nå 8299206[/snapback] 480g her. Kjøpte den for 50-60g eller noe såntno. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kjøpte min for 80g, så nå kjøpte jeg nightblade til 120, og solgte til 350g Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Level 28 og 78 selvopptjente gull. Life is sweeeet. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Synest nesten det er litt fint å suge mot warrs/rogues som affliction lock. Oppfordrer til gruppespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå