Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk inn på "change suprcrition" og tok at jeg ville avbryte at de trakk fra vsa kortet mitt. Så adda jeg gamecard. Men på kontoen stod detta:

 

Canceled

Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends

 

Betyr det at det bare er for meg å kjøpe et nytt camecard når det camecardet jeg nettopp adda går ut? Står at "game time expires" 3. juni...

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Hvordan i svarteste skal jeg klare og ta en rogue som warlock? er jo ikke ut av cheep shot før jeg er død.

 

Blir slik Cheepshot>Kidneyshot>jeg dotter opp han> han cloack of shadow> han crit 3xxx> jeg død.

8302305[/snapback]

Jeg fikk en 70 rogue idag og lo hardt og rått når jeg wtf pwna warlocks.

8302421[/snapback]

brenn.

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Hvordan i svarteste skal jeg klare og ta en rogue som warlock? er jo ikke ut av cheep shot før jeg er død.

 

Blir slik Cheepshot>Kidneyshot>jeg dotter opp han> han cloack of shadow> han crit 3xxx> jeg død.

8302305[/snapback]

Jeg fikk en 70 rogue idag og lo hardt og rått når jeg wtf pwna warlocks.

8302421[/snapback]

brenn.

 

 

 

 

:p

8302459[/snapback]

Det var sånn starta med Cheepshot, sinisterstrike ganger 2, CloS, eviserate
Lenke til kommentar

pvp trinket for insta run fra cheapshot, velkommen til de insignia avhengiges gemakker, vi warriors velkommer dere ;) deretter lolcoiler dere før roguen forventer det, ikke prøv å feare for en rogue klarer alltid å vanishe før fear blir casta når man bruker kombo'en lolcoil->fear. dot heller opp, seduce if possible, intercept if possible, send pet på generellt, vær klar til å sacrifice blåbær if possible i det en rogue tar deg igjen, løp som faen, la dott'ene spise på han, løp løp løp. oor?

Lenke til kommentar
pvp trinket for insta run fra cheapshot, velkommen til de insignia avhengiges gemakker, vi warriors velkommer dere ;) deretter lolcoiler dere før roguen forventer det, ikke prøv å feare for en rogue klarer alltid å vanishe før fear blir casta når man bruker kombo'en lolcoil->fear. dot heller opp, seduce if possible, intercept if possible, send pet på generellt, vær klar til å sacrifice blåbær if possible i det en rogue tar deg igjen, løp som faen, la dott'ene spise på han, løp løp løp. oor?

8302784[/snapback]

oh hmm bare synd at warlocks Insignia IKKE fjerner stuns da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...