Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Virker det bare slik, eller får healers mye mindre honor i battlegrounds?

8295032[/snapback]

Blizzard hates you and your class.

8295049[/snapback]

For alt du vet kan jeg være en Warlock. Seriøst svar noen?

8295078[/snapback]

Selvfølgelig gjør de ikke det. Det eneste er at de kanskje får bitte litt mindre siden de får litt færre HKs.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig gjør de ikke det. Det eneste er at de kanskje får bitte litt mindre siden de får litt færre HKs.

 

Veldig sant, etter at det ble BG og ikke raid i pvp, så får jo alle samme honor, bortsett fra HK. Var værre før; husker at jeg som healer kunne få utrolig lite honor, spessielt i AV fordi jeg sto så langt bak at jeg ikke fikk honor :/

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Kan vel godt spørre her også.

 

Jeg har gått til anskaffelse av en skjerm nr. 2, og lurer på å kjøre en UI over to skjermer, med rent wow-bilde på den ene, og alt UI-rabbel på den andre. Er det noen som vet hvordan jeg kan få det til, at wow bruker to skjermer, men samtidig bare en (Litt rotete).

 

Har sett DeeTee gjøre det.

Lenke til kommentar
Det hørtes jo ut som en fin deal! Så lenge du føler deg trygg på personen, iallefall!

8296124[/snapback]

 

Joda. Jeg har spilt med han, og en hel gjeng andre tyrkere, i 2 år nå. Så det går bra. Er litt rusten på mage, da, og å skifte UI på en ny konto er et mareritt!

 

Håper å være up and running i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
jepp og /j/g, men er det noen macro ting for spacebarn? det er det jeg mangler bak /g

 

For man bruke å trykke mellomrom/spacebar når man trykker /g for å snakke

8292201[/snapback]

 

Tenker du må ha mellomrom etter /g så det blir slik: "/g Bla-bla-bla"

Litt off-topic: Hvorfor ha en macro som tar opp en plass i actionbar(ene) dine, når du likeså enkelt kan skrive /g på +/- 1 sekund? ;)

8294641[/snapback]

 

 

Er raskere slik synes jeg men så trenger jeg å en for /battleground

Lenke til kommentar

Jeg sitter fortsatt på warlock forumet og koser meg mens jeg leser gjennom denne tråden.

Så kom en fyr med denne posten:

 

Low Lvl w/ me: can i have 10g plx?

Me ( Playing my mage) Sure just help me summon a friend.

I invite him makes a portal to TB and says click on summon portal to help summon.

Leaves party and/ ignore

 

I was lol in IRL for a long time after that :-p

Litt eid egentlig ^^

Lenke til kommentar

Hahaha, så bra tåpelig:

 

Spiller for tiden på en PVE-server, 31 paladin. Gikk rundt og drepte nagas i stranda nedenfor southshore i Hillsbrad, plutselig hoppa det en 38 undead rogue frem (jeg var heldigvis ikke pvp-enablet), som tydligvis hjalp en 28 UD mage med et quest der. Tøffingen var PvP-enablet, og hoppet rundt og drepte nagas uten stans. Etter en stund sank livet hans til under 50%, og jeg grep sjangsen! Luringen gikk ned på under 10 sekunder, så tok jeg shield og heal og tok meg av magen. :!:

 

Tipper fyren ble litt sur.

Lenke til kommentar

Lurer på om noe andre har sett når man caster Healing wave ect så healer den for det samme som Lesser healing wave. Noe som er utrolig plagsomt. altså når jeg kaster HW så healer jeg fra 4000 til 4600 normalt uten crit. Men den bugger seg å healer fra 1800 til 2000.

Noen andre som har hatt det problemet ? Shaman btw.

Lenke til kommentar
Lurer på om noe andre har sett når man caster Healing wave ect så healer den for det samme som Lesser healing wave. Noe som er utrolig plagsomt. altså når jeg kaster HW så healer jeg fra 4000 til 4600 normalt uten crit. Men den bugger seg å healer fra 1800 til 2000.

Noen andre som har hatt det problemet ? Shaman btw.

8298045[/snapback]

Den du healer, har ikke en mortal strike debuff eller noe lignende med tooltip som sier "decreases healing with X %"?

Lenke til kommentar
Lurer på om noe andre har sett når man caster Healing wave ect så healer den for det samme som Lesser healing wave. Noe som er utrolig plagsomt. altså når jeg kaster HW så healer jeg fra 4000 til 4600 normalt uten crit. Men den bugger seg å healer fra 1800 til 2000.

Noen andre som har hatt det problemet ? Shaman btw.

8298045[/snapback]

Den du healer, har ikke en mortal strike debuff eller noe lignende med tooltip som sier "decreases healing with X %"?

8298721[/snapback]

 

Nei ikke noe i den duren, Står "Your Healing Wave heals XXX for f.eks 1800"

Lenke til kommentar

Har "endelig" blitt level 40 med min utrolig stygge female orc shaman. Mount er handlet inn, og gear er upgraded.

 

Har gått full enhancement hittil, og regner med at det er veien å gå videre også. Får se meg rundt etter builds etterhvert som jeg levler opp, men regner med at jeg får lov til å joine gamleguilden med enhancementbuild også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...