Loeve Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Karazhan er en grei 4/10 på vanskelighetsskalaen min. Med et årvåkent party og god kommunikasjon er ingen av bossene helt på trynet, selv om Nightbane og en heldig Shade of Aran kan være litt ekkelt. The Curator var råsimpel så kjapt vi fikk erstattet pesky rogues med litt ranged dps. Ping pong ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hehe, ja. Curator gikk ned på 15% første forsøk der, nede andre. Var litt annerledes i Gruul's Lair ja. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Enig med Loeve, Curator er enkel om man har de rette klassene. Altså ranged. Nå skal det sies at jeg føler dette gjelder for mange andre bosser også. På Moroes er det kjekt med 2 priest for shackles. På Maiden, 2 paladins, blessing of sacrifice f.eks fungerer knallbra. På Opera, f.eks Oz, "må" man ha fire, frost og fear. På Curator er det som sagt kjekt med ranged. På Illhoof og Shade er det kjekt med Warlock pga Seed of Corruption og Banish/fear. Dette var bare noen eksempler, men det har vel litt med det å gjøre at man bare er 10, og at det er vanskelig å få tak i et ideelt gruppeoppsett Lenke til kommentar
different Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvor mye gull kan jeg skvise ut av questene i Shadowmoon Valley tror dere? Har gjort lite til ingenting fra før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvor mye gull kan jeg skvise ut av questene i Shadowmoon Valley tror dere? Har gjort lite til ingenting fra før. 8291499[/snapback] En god del hundre gull. 11g for mange av questene, og det er en hel god del der! Lenke til kommentar
Veta Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Når jeg questet der så gikk jeg tom for de jeg kunne soloe etterhvert, og bare grindet på de Fire Elementalene Hadde 46% drop rate etter omtrent 80-90 kills på Mote of Fire. Vil tro det er litt penger å tjene på de hvis du gidder å grinde. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Prøve å lage et macro for når jeg skal veldig raskt inn i guild chatten men får ikke til, har prøvd masse /s/g er det jeg er komment fram til men mangler et mellomrom etter /g Prøver jeg /s /g, så sier jeg bare /g Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Prøve å lage et macro for når jeg skal veldig raskt inn i guild chatten men får ikke til, har prøvd masse /s/g er det jeg er komment fram til men mangler et mellomrom etter /g Prøver jeg /s /g, så sier jeg bare /g 8292158[/snapback] Prøvd og bare ta /g? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) jepp og /j/g, men er det noen macro ting for spacebarn? det er det jeg mangler bak /g For man bruke å trykke mellomrom/spacebar når man trykker /g for å snakke Endret 2. april 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nice innbringende dag Pontifex Kilt og Whitemend Hood Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jepp og /j/g, men er det noen macro ting for spacebarn? det er det jeg mangler bak /g For man bruke å trykke mellomrom/spacebar når man trykker /g for å snakke 8292201[/snapback] Tenker du må ha mellomrom etter /g så det blir slik: "/g Bla-bla-bla" Litt off-topic: Hvorfor ha en macro som tar opp en plass i actionbar(ene) dine, når du likeså enkelt kan skrive /g på +/- 1 sekund? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Men er det mulig, holder på med price så får main tank DC, price var på 20% Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Men er det mulig, holder på med price så får main tank DC, price var på 20% 8294776[/snapback] Surt surt surt. /gkick main tank Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) nei da, klarer oss, han er tilbake men venter på 1 som løfter vaskemaskina til foreldrene. Edit, de fire elementalene havnet rett oppå main tank så wipa en gang til! Endret 2. april 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 nei da, klarer oss, han er tilbake men venter på 1 som løfter vaskemaskina til foreldrene. Edit, de fire elementalene havnet rett oppå main tank så wipa en gang til! 8294893[/snapback] it`s those noobs it`s those noobs they are WIIIPPPIIIINNNNNGGGG! Gud jeg elsker den sangen Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen noobs burde pugge denne sangen mens de er på Shade of Aran. I will not move when Flame Wreath is cast or the raid blows up! Lenke til kommentar
different Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Virker det bare slik, eller får healers mye mindre honor i battlegrounds? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Virker det bare slik, eller får healers mye mindre honor i battlegrounds? 8295032[/snapback] Blizzard hates you and your class. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) HAHA så jævli flaks, tank dør han har 1% og en etter 1 dør så stikker en priest og mindblaster han så dør prince. Hero of the day! Dropps : http://thottbot.com/i28763 http://thottbot.com/i28768, http://thottbot.com/i29759 OG DEN BLE MIN!! Endret 2. april 2007 av RostaD Lenke til kommentar
different Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Virker det bare slik, eller får healers mye mindre honor i battlegrounds? 8295032[/snapback] Blizzard hates you and your class. 8295049[/snapback] For alt du vet kan jeg være en Warlock. Seriøst svar noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå