DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/b...ment/index.html -> Black Temple attunement har jo blitt ett lite helvete også 8285294[/snapback] Dårlig aprilspøk? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/b...ment/index.html -> Black Temple attunement har jo blitt ett lite helvete også 8285294[/snapback] Dårlig aprilspøk? 8285302[/snapback] Skremmer ihvertfall meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Var en som lurte hele serveren, inkludert meg ved å poste dette like over midnatt: Hi guys, I've just recieved a mail from a GM today that my account is being permamently suspended active from mid-day. I've been permamently banned for repeated bug abuse in the use of my gold obtaining methods and farming, without reporting my findings as bug reports. I've had a good time in WoW these past 24 months and its a shame that ... had to be retired like this. I might start again sometime if i get bored, and i hope there will still be a place in singularity for whatever character i decide to make next. I'll keep in touch using forums and those who want it probably already have my MSN address, if not its [email protected] Once again it's a sad way to leave WoW for me, but it's made me realise what kind of time i spent devoted to what is a game at the end of the day, and hopefully i will now go onto achieve more in real life. Thanks for all the Fish, ... Genialt egentlig.. Endret 1. april 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Beste er å poste spøker rett over midnatt før folk tenker på at det er 1. april. Som gjort der.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er Staff of Jordan bra for en 45 Priest? Jeg kan få den for 85g http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live Er allerede 10 leveler over, vettafan.. :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg ser liksom ikke helt vitsen med å poste aprilspøker som kunne vært helt dagligdagse ting en hvilken som helst annen dag..også bare : "HAHAHAAAA aprilsnarr!!"..eh? Where's da funneh? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Som jeg sa tidligere i dag, 1. april er gått ut på dato. Angående Staff of Jordan, så må hele den være en aprilspøk, ikke kast bort penga Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Som jeg sa tidligere i dag, 1. april er gått ut på dato. Angående Staff of Jordan, så må hele den være en aprilspøk, ikke kast bort penga 8286960[/snapback] hehe, bra svar, sant nokk og Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er Staff of Jordan bra for en 45 Priest? Jeg kan få den for 85g http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live Er allerede 10 leveler over, vettafan.. :/ 8286684[/snapback] Skaff deg heller denne, gratis. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hater Maiden. ... .. Har wipa 4 ganger på bitcha nå... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hater Maiden. ... .. Har wipa 4 ganger på bitcha nå... 8288632[/snapback] Free epix. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hvordan klarer dere og wipe på maiden? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ny guild. trenger jeg si mere? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Sitter her i kara nå, vi wipa 4ganger på maiden. så vi tar heler spider boss. ikke noen tips til hvordan å ta maiden da? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) wipe på 3% nå. 12k hp. wipa pga at en fucka drood ikke var på vent og fikk med seg at han skulle combat resse. edit:wipe Endret 1. april 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 wipe på 3% nå. 12k hp. wipa pga at en fucka drood ikke var på vent og fikk med seg at han skulle combat resse.edit:wipe 8288730[/snapback] Gkick. ^^ Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Han ble kicka ja. gikk offline 2-3 ganger også.. trist.ende med et serdeles misslykket raid. trodde det var umulig å wipe 5ganger på Maiden. hadde 1 pull på trash i rommet før maiden også. ende i wipe. det var bare tragisk. men allikevel har jeg tro på progress:) hva er deres erfaringer om kara og vansklighetsgrad? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Han ble kicka ja. gikk offline 2-3 ganger også.. trist.ende med et serdeles misslykket raid. trodde det var umulig å wipe 5ganger på Maiden. hadde 1 pull på trash i rommet før maiden også. ende i wipe. det var bare tragisk. men allikevel har jeg tro på progress:)hva er deres erfaringer om kara og vansklighetsgrad? 8289629[/snapback] Erfaring så langt er vel at alt er free loot fram til shade of aran som kan være litt jævlig noen ganger (Illhoof er though på vei bort til aran, men wiper dere på maiden er det ikke vært og prøve på engang enda tror jeg) etter aran er det chess event, la oss bare si at Medivh suger i sjakk. Prince er egentlig grei nok. Netherspite er et rent helvete noen ganger men er ikke så vanskelig hvis du vet hva du gjør. Nightbane har vi ikke tatt enda. Han er ille. Så i bunn og grunn er ikke karazhan så vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Første bossen i Gruul's Lair var litt hard. :/ Han slår bjørner ganske så hardt. Endret 2. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Alt opp til Curator er walkover egentlig om man har med folk som GIDDER å gjøre ting utenfor raiding også. (Være helblå burde nesten være krav). Har ikke vært lengre ennå, så kan ikke si noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå