Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Var i Old Hillsbrad idag, vi var 3 70'er, tanken var en venn av meg, 70 paladin og protection specced.

Enda så klarte ikke presten å heale bra nok, og etterhvert så ba kompisen meg kicke presten, så jeg /w han høflig og spurte om han ville være vennlig å leave.

 

Det tålte han ikke, og starta å flame meg i /pchatten.

Han kom med ganske mange whispers etterpå,

som bl.a at han skulle "spread the word" og fortelle om meg.

 

Var det virkelig så dårlig gjort altså? Hadde aldri greid det med han uansett.

 

 

Kompisen min fikk med seg en 70 holy priest fra guilden, og en annen venn som var 70 dps warrior joina etterpå, og alt gikk ned fint btw.

 

Mulig jeg er tard, men skjønner ikke hva jeg gjorde galt i den situasjonen der.

8277052[/snapback]

 

Suger healeren er det bare tullat å ha han med. Du gjorde det rette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var i Old Hillsbrad idag, vi var 3 70'er, tanken var en venn av meg, 70 paladin og protection specced.

Enda så klarte ikke presten å heale bra nok, og etterhvert så ba kompisen meg kicke presten, så jeg /w han høflig og spurte om han ville være vennlig å leave.

 

Det tålte han ikke, og starta å flame meg i /pchatten.

Han kom med ganske mange whispers etterpå,

som bl.a at han skulle "spread the word" og fortelle om meg.

 

Var det virkelig så dårlig gjort altså? Hadde aldri greid det med han uansett.

 

 

Kompisen min fikk med seg en 70 holy priest fra guilden, og en annen venn som var 70 dps warrior joina etterpå, og alt gikk ned fint btw.

 

Mulig jeg er tard, men skjønner ikke hva jeg gjorde galt i den situasjonen der.

8277052[/snapback]

 

Suger healeren er det bare tullat å ha han med. Du gjorde det rette

8277063[/snapback]

Takk.

Det var godt å høre

Lenke til kommentar
Whoho, da var Arcatraz gjort i heroic mode. :D

Huff for noen trash mobs som er der, bossene er jo lettere enn mesteparten av trashet. ><

Bare shadow labyrinth som gjenstår så er de 3 første trial of naaru questa gjort. :)

8278743[/snapback]

 

Hva er egentlig de questa? Hørt mange snakker om den chainen.. Rewards osv?

Lenke til kommentar

Må si jeg stiller meg spørrende til hvordan Heroic dungeons er designet. Har hittil bare vært i Slave Pens, men har hørt at mange tenker som meg... Hvorfor i alle dager er trashet uendelig mye vanskeligere enn bossene?

 

Med en pug tok vi ned Menuu selvom han angrep oss på siste mobben i en trash-gruppe. Enkelt. Men på samme tid kunne et par Defenders vært utfordring for et 25-manns raid. (Det skal sies at vi bare hadde en healer og kanskje dret oss litt ut på det punktet)

 

Siste bossen kom vi til, men da av alle tidspunkt skulle locken stikke, og vi klarte ikke siste bossen og orket ikke mobilisere alternativ DPS.

Lenke til kommentar
Må si jeg stiller meg spørrende til hvordan Heroic dungeons er designet. Har hittil bare vært i Slave Pens, men har hørt at mange tenker som meg... Hvorfor i alle dager er trashet uendelig mye vanskeligere enn bossene?

 

Med en pug tok vi ned Menuu selvom han angrep oss på siste mobben i en trash-gruppe. Enkelt. Men på samme tid kunne et par Defenders vært utfordring for et 25-manns raid. (Det skal sies at vi bare hadde en healer og kanskje dret oss litt ut på det punktet)

 

Siste bossen kom vi til, men da av alle tidspunkt skulle locken stikke, og vi klarte ikke siste bossen og orket ikke mobilisere alternativ DPS.

8279728[/snapback]

Heroics er jo kjempegøy :) . Har kun tatt steamvault og slave pens, men morro var det.

Sistebossen i slavep ens tatt uten noen nature ress men med en holy pala og resto druid. Måtte bruke combatress på DPSen (meg) :D .

Lenke til kommentar
Hva er egentlig de questa? Hørt mange snakker om den chainen.. Rewards osv?

8279024[/snapback]

 

Det starter med at du gjør ferdig "Cipher of damnation" questline i Shadowmoon Valley. (Ganske lang og mange quests.)

 

Etter det snakker du med A'Dal i Shattrah og du får 3 Trial of Naaru quests.

1. Ta siste bossene i heroic Steamvaults og Shadow Lab.

2. Ta siste bossen i heroic Shattered Halls, men du har kun 55 minutter på deg etter at første bossen er tatt.

3. Gjør Arcatraz heroic mode, den gnomen som blir spawna ved sistebossen må reddes, dvs. overleve boss fighten. :p

 

Etter det er det "bare" å ta Magtheridon så er du attuna til Tempest Keep a.k.a. "The Eye"

Lenke til kommentar
Må si jeg stiller meg spørrende til hvordan Heroic dungeons er designet. Har hittil bare vært i Slave Pens, men har hørt at mange tenker som meg... Hvorfor i alle dager er trashet uendelig mye vanskeligere enn bossene?

 

Med en pug tok vi ned Menuu selvom han angrep oss på siste mobben i en trash-gruppe. Enkelt. Men på samme tid kunne et par Defenders vært utfordring for et 25-manns raid. (Det skal sies at vi bare hadde en healer og kanskje dret oss litt ut på det punktet)

 

Siste bossen kom vi til, men da av alle tidspunkt skulle locken stikke, og vi klarte ikke siste bossen og orket ikke mobilisere alternativ DPS.

8279728[/snapback]

 

Hadde en lignende opplevelse, måtte poppe alt vi hadde av cooldowns for å ta defenders av og til :p

 

Fant i ettertid ut av Slave Pens er en av de vanskeligste heroics å begynne i, Steamvault var MYE lettere.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Var i heroic ramparts nå i natt. Jeg og 4 portugisere som var spinnville i chatten, nå er det en annen historie. Tok til og med den demonbossen uten et eneste wipe. Full kontroll, men sistebossen var jævlig. Dragen slo hardt, og jeg tror nesten man må ha 2 healere her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...