Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier å kjøre WoW i windowed mode hvis jeg skal se på en film samtidig som jeg spiller :p Funker greit det.

8259271[/snapback]

åssen gjør man det forresten?

8259559[/snapback]

 

Du går på VideoOptions inne i spille, chekker wondowmode boksen, og chekker maximized boksen! Mye lettere å blandt annet alt-tab'e!

Lenke til kommentar

FY FAEN! Jeg *hater* Karazhan.

 

Moroes daua mens han var vanishet, men vi fikk loota, så jeg tenkte np. Vi clearer trash, dreper Maiden, clearer trash, kommer til Opera, men nei. Der slipper vi ikke inn fordi Moroes er i live. Så vi må ta soft reset i 30 minutter, så cleare Moroes-trash, drepe Moroes, cleare trashet i annen etasje, cleare Opera-trash. Vi sparer liksom de 10 minuttene det tok med Maiden-trash+Maiden. GG...

Lenke til kommentar
FY FAEN! Jeg *hater* Karazhan.

 

Moroes daua mens han var vanishet, men vi fikk loota, så jeg tenkte np. Vi clearer trash, dreper Maiden, clearer trash, kommer til Opera, men nei. Der slipper vi ikke inn fordi Moroes er i live. Så vi må ta soft reset i 30 minutter, så cleare Moroes-trash, drepe Moroes, cleare trashet i annen etasje, cleare Opera-trash. Vi sparer liksom de 10 minuttene det tok med Maiden-trash+Maiden. GG...

8267970[/snapback]

 

Du får sikkert et bedre inntrykk senere, men det der hørtes kjipt ut ja.

Lenke til kommentar
FY FAEN! Jeg *hater* Karazhan.

 

Moroes daua mens han var vanishet, men vi fikk loota, så jeg tenkte np. Vi clearer trash, dreper Maiden, clearer trash, kommer til Opera, men nei. Der slipper vi ikke inn fordi Moroes er i live. Så vi må ta soft reset i 30 minutter, så cleare Moroes-trash, drepe Moroes, cleare trashet i annen etasje, cleare Opera-trash. Vi sparer liksom de 10 minuttene det tok med Maiden-trash+Maiden. GG...

8267970[/snapback]

 

 

Rep og DKP :p

Lenke til kommentar
Skaff deg noen high levels, eller noen på lvl 65++ som kan sakene sine.

Tank, healer og dps.

 

Det hele går ut på at dere dreper en hel del eliter som spawner inni den arenan like ved quest giver.

8269530[/snapback]

Takker så meget for kjapt svar.

 

Så alle questene er på en måte i en?

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar
dinget 40 med 2d 22t spillt på roguen min, er du villig til å fordele 3d spilt på 6 dvs 12t dagen, så lykke til! :)

8269506[/snapback]

Får vel bare nerde som F når jeg ikke trener. Blir vel 7 timer spilletid i morgen og 10-12 timer på de 4 andre dagene ;)

 

Får vel dra videre opp å fjellet med god "samvittighet" av å blir level 40 :p

 

Men er sjapp til å leve pluss at jeg har levlig guide så går vel fortere enn 3 dager.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...