Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet at grinding før BC var bedre enn questing for å komme fortest til 60.

 

Men nå som BC har kommet, hva er egentlig sjappest av nonstop pull dot grinding med lock uten rested og questing?

8251366[/snapback]

Questing har alltid vært kjappest. Det vil si, grindequests der man må drepe x mobs, eller quests der man må drepe mobs for å få x items. Man tar masse quests som kan fullføres i samme område, for deretter å fullføre alle i ett run. Funker fjell.

Lenke til kommentar
Rogues har jeg hata både alliance og horde.. pga en rogue ninja loota de skoa som dropper i gnomeregan ( acid walkers. eller hva det heter.) På den første turen jeg hadde i gnomereagan med priesten min.) Ikke lenge etter at spillet hadde kommt ut,

Da jeg kjefta på han sa han at det var slik Roguer skulle være. Tyver... Etter det har jeg alltid hata roguer. Og komme alltid til å gjøre det. Dreper de enten de er lvl 1 eller 70. Corpse camer også så lenge jeg gidder. vist jeg kjeder meg.

 

Vist det ikker noe raiding på gang..  Reiser jeg rundt og corpse camper roguer jeg finner!

8249429[/snapback]

Så veldig gøy og corpscampe Rogues på egen level kan det jo umulig være. Vanish.

 

Anyway så skulle vel jeg stort sett corpsecampet alle klasser siden det alltid har vært en dust som har stjelt lowlevel gear fra meg. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...