Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
har akkurat bytta en fyr fra en server til en annen, hvor lang tid skal det ta?

flere som har gjort dette?

8243925[/snapback]

Mange sier det tar bare 20-50 min., men for noen har det tatt en dag eller to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

En venn av meg ventet i over 14 dager. Da gadd han ikke mer. Dette var da de åpnet for alle servere. Noe gikk galt så de stengte den i denne perioden, noe min venn ikke hadde sett :)

Lenke til kommentar
har akkurat bytta en fyr fra en server til en annen, hvor lang tid skal det ta?

flere som har gjort dette?

8243925[/snapback]

Mange sier det tar bare 20-50 min., men for noen har det tatt en dag eller to.

8244778[/snapback]

Tok ikke mer enn en halvtime for meg hvertfall.

Men jeg har hørt om folk som har hatt den pending i uker.

Lenke til kommentar

personlig så har jeg en veldig sånn "do not disturb the natural way of life" ting om ganking. dersom begge er av samme level, mer eller mindre (jeg definerer som innen grønn sonen, dog -3 er egentlig maks på lvl 70 fordi 70ies har så mye større tilgjengelighet på gear) så ser jeg ingenting galt i at pvp skjer på de premissene worldpvp skjer i, corpsecamping er teit thou. når du er STV skal du forvente å få litt pepper inniblandt fra rogues som popper opp fra ingesteds og plutselige dots over hodet ditt, det er endel av moro'en, ellers får man rerolle pve :)

 

jeg bruker endel tid å gamle azeroth for å relevle professions og jeg ville aldri funnet på å ganke stakkarslige hillsbrad kids, derimot om det allerede er en der og ganker, gir jeg han gjerne en runde.

Lenke til kommentar
personlig så har jeg en veldig sånn "do not disturb the natural way of life" ting om ganking. dersom begge er av samme level, mer eller mindre (jeg definerer som innen grønn sonen, dog -3 er egentlig maks på lvl 70 fordi 70ies har så mye større tilgjengelighet på gear) så ser jeg ingenting galt i at pvp skjer på de premissene worldpvp skjer i

8245817[/snapback]

Sant nok, men flyvende mounts gjør det ekstra ille, siden de hele tiden kan holde seg i umiddelbar nærhet av deg uten at du kan gjøre noe som helst med det.

Lenke til kommentar

Tar meg ofte flyturer over Terrokar, Hellfire, Nagrand osv med druiden min jeg. Ser jeg en horde flyr jeg litt rundt. Lander ett stykke i fra han.. Går i cat form, stealther meg bort og følger etter han en liten stund.

Før jeg slår til og tar knekken på han.

 

Venter til dem har full helse og mana først self. Er ikke så feig at jeg tar dem midt i en kamp mot en npc. ( utenom vist jeg ser en Rogue, eller Tauren :) Da går dem ned uansett

Lenke til kommentar
Tar meg ofte flyturer over Terrokar, Hellfire, Nagrand osv med druiden min jeg. Ser jeg en horde flyr jeg litt rundt. Lander ett stykke i fra han.. Går i cat form, stealther meg bort og følger etter han en liten stund.

Før jeg slår til og tar knekken på han.

 

Venter til dem har full helse og mana først self. Er ikke så feig at jeg tar dem midt i en kamp mot en npc. ( utenom vist jeg ser en Rogue, eller Tauren :) Da går dem ned uansett

8249139[/snapback]

 

Hvorfor Tauren egentlig?

Lenke til kommentar
Tar meg ofte flyturer over Terrokar, Hellfire, Nagrand osv med druiden min jeg. Ser jeg en horde flyr jeg litt rundt. Lander ett stykke i fra han.. Går i cat form, stealther meg bort og følger etter han en liten stund.

Før jeg slår til og tar knekken på han.

 

Venter til dem har full helse og mana først self. Er ikke så feig at jeg tar dem midt i en kamp mot en npc. ( utenom vist jeg ser en Rogue, eller Tauren :) Da går dem ned uansett

8249139[/snapback]

 

Hvorfor Tauren egentlig?

8249148[/snapback]

for de er store og stygge. Hadde gjort det samme selv.

Lenke til kommentar
Tar meg ofte flyturer over Terrokar, Hellfire, Nagrand osv med druiden min jeg. Ser jeg en horde flyr jeg litt rundt. Lander ett stykke i fra han.. Går i cat form, stealther meg bort og følger etter han en liten stund.

Før jeg slår til og tar knekken på han.

 

Venter til dem har full helse og mana først self. Er ikke så feig at jeg tar dem midt i en kamp mot en npc. ( utenom vist jeg ser en Rogue, eller Tauren :) Da går dem ned uansett

8249139[/snapback]

 

Hvorfor Tauren egentlig?

8249148[/snapback]

for de er store og stygge. Hadde gjort det samme selv.

8249201[/snapback]

 

Alliesvin alle sammen! ;)

 

Gnomes derimot :whistle:

Lenke til kommentar

Rogues har jeg hata både alliance og horde.. pga en rogue ninja loota de skoa som dropper i gnomeregan ( acid walkers. eller hva det heter.) På den første turen jeg hadde i gnomereagan med priesten min.) Ikke lenge etter at spillet hadde kommt ut,

Da jeg kjefta på han sa han at det var slik Roguer skulle være. Tyver... Etter det har jeg alltid hata roguer. Og komme alltid til å gjøre det. Dreper de enten de er lvl 1 eller 70. Corpse camer også så lenge jeg gidder. vist jeg kjeder meg.

 

Vist det ikker noe raiding på gang.. Reiser jeg rundt og corpse camper roguer jeg finner!

 

Tauren hater jeg enkelt og greit for utsende sin skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...