Rostad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja, da er vi på vårt 10 wipe i gruuls' lair, alt pga at noen får dc eller at de ikke følger med Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Halvveis. Problemet er at jeg ikke får logget inn og sjekket siden dataen bare skrur seg av når jeg logger på wow. Det eneste jeg fikk sjekket var en god del mindre gull og dødt gear.. Har byttet passord nå.. 8233373[/snapback] Hvis noen items er borte kan du få det tilbake, men ikke gull tror jeg, Sånt er dritt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Items, greit nok, men faen heller. Jeg har brukt tid for å få det gullet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg rakk ikke sjekke alt før dataen skrudde seg av.. Men det var nok en del. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 vi er i gruuls lair atm. Sliter veldig med pullet Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg rakk ikke sjekke alt før dataen skrudde seg av.. Men det var nok en del. 8235140[/snapback] jeg fikk 612g tilbake her en dag etter selv og ha sletta charen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Problemet er at jeg ikke får sjekket alt som er vekk, siden dataen skrur seg av hele tiden! Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 rart du kan skrive her da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 "Haha". Den skrur seg av når jeg logger inn på WoW! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvis du ikke kan spille uansett, så er det vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Altså, jeg har jo planer om å fikse maskinen da! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 vi er i gruuls lair atm. Sliter veldig med pullet 8235164[/snapback] Var ikke pullet her etterhvert, var at king slo tank for 10k ca og han fikk for lite heals/ikek kjappe nok. ga det opp og prøver i morgen igjen. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Har satt meg som mål å oppdage alle stedene på kartet i Wow (ja det er litt sært, men synes det er litt fett for det^^). Jeg tørr påstå at jeg har oppdaget alle stedene så langt, men sliter med et sted i Wetlands. Er det noen av dere som kan si meg hvordan jeg oppdager det stedet som er inget rundt på bildet under? har prøvd å gå inn i den hula men det funker ikke, kommer fortsatt ikke discovered. OG hula har ingen utgang på andre siden (?) så man kan ikke gå igjennom den tror jeg.. Noen som har noen tips? Endret 26. mars 2007 av Gloms Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har satt meg som mål å oppdage alle stedene på kartet i Wow (ja det er litt sært, men synes det er litt fett for det^^). Jeg tørr påstå at jeg har oppdaget alle stedene så langt, men sliter med et sted i Wetlands. Er det noen av dere som kan si meg hvordan jeg oppdager det stedet som er inget rundt på bildet under? har prøvd å gå inn i den hula men det funker ikke, kommer fortsatt ikke discovered. OG hula har ingen utgang på andre siden (?) så man kan ikke gå igjennom den tror jeg.. Noen som har noen tips? 8238585[/snapback] Litt usikker, men tror du må opp til ironforge airport for så å gå (hoppe ned) nordover. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har satt meg som mål å oppdage alle stedene på kartet i Wow (ja det er litt sært, men synes det er litt fett for det^^). Jeg tørr påstå at jeg har oppdaget alle stedene så langt, men sliter med et sted i Wetlands. Er det noen av dere som kan si meg hvordan jeg oppdager det stedet som er inget rundt på bildet under? har prøvd å gå inn i den hula men det funker ikke, kommer fortsatt ikke discovered. OG hula har ingen utgang på andre siden (?) så man kan ikke gå igjennom den tror jeg.. Noen som har noen tips? 8238585[/snapback] Litt usikker, men tror du må opp til ironforge airport for så å gå (hoppe ned) nordover. 8238608[/snapback] Hvor er dette? hadde vært fint om du kunne vise meg på et kart.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har alltid trodd den hula tog deg dit. Du kan evt prøve å hoppe ned fra veien til Loch Modan. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er det bug eller skal det være slik at man kan mounte steder i Outland man normalt ikke ville kunnet i Azeroth? For eksempel skulle jeg ta questet og kille Draaca Longtail, jeg red både helt inn og ut igjen. Dette questet skjer i en hule. Så kan jeg også mounte i INN i Sylvanaar, og tower i et annet quest jeg gjorde med masse orcs. Eller var det orges? De som likner på de man finner i Dire Maul blant f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er en del hus og slikt i Outlands som virker som "utendørs", husene i Sylvanaar og den byen i shadowmoon valley. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå