Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 http://www.youtube.com/contest/AzerothExposed :!: Så bra! (Scryer ftw:P) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 http://www.youtube.com/contest/AzerothExposed :!: Så bra! (Scryer ftw:P) 8230110[/snapback] Kan man velge å være på lag med hordene? =O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hahaha, den filmen var genial. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Trasket litt rundt i Old Hillsbrad nå nettop. Jeg ble litt overasket når jeg så Kel'Thuzad der, men det er ikke poenget. Jeg flirte skikkelig når jeg så Captain Sanders på innen der, og skjorten min er Captain Sanders Shirt. http://thottbot.com/i3342 Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skrev en post her i går, den var dårlig formulert så skal prøve igjen Leter etter en ny class/race, det jeg ser etter er : --Bra Dmg(liker å se crits) --Får easy gruppe --God til å queste alene --Grinde alene --God i Pvp --God i Pve --Horde Takk får hjelpen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Undead priest. Shadow talents. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 driver å lvl opp en pally, men det jeg er på jakt etter er en pvp build lvl 70, en build som gir meg bra dmg og bra critt. jeg skal fokusere på pvp, og solo grinding, noen som kan hjelpe meg med en bra build? lvl 70:) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Skrev en post her i går, den var dårlig formulert så skal prøve igjen Leter etter en ny class/race, det jeg ser etter er : --Bra Dmg(liker å se crits) --Får easy gruppe --God til å queste alene --Grinde alene --God i Pvp --God i Pve --Horde Takk får hjelpen 8232630[/snapback] Undead priest. Shadow talents. Får Shadowpriests lett gruppe som DD? Ender vel som regel opp som healer. Folk glemmer så bra VE offhealing er! SP + Holy Paladin ftw! driver å lvl opp en pally, men det jeg er på jakt etter er en pvp build lvl 70, en build som gir meg bra dmg og bra critt. jeg skal fokusere på pvp, og solo grinding, noen som kan hjelpe meg med en bra build? lvl 70:) Mener Alastor har linket et build til deg i Paladin- tråden? Men bruk noe ala dette: http://www.wowhead.com/?talent=sVxuMZZxbhtrcuVIot Strengt/AP, Agility/meleecrit og masse Stamina Endret 25. mars 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Et spm, hva er den best classen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Et spm, hva er den best classen? 8232820[/snapback] Ingen. Alle har sine styrker og svakheter. Bygd opp med Stein, Saks, Papir metoden. Den "beste" klassen er den du liker best å spille Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Får Shadowpriests lett gruppe som DD? Ender vel som regel opp som healer. Folk glemmer så bra VE offhealing er! SP + Holy Paladin ftw! Har ikke vært healer i en instance siden level 68. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen andre som har et forslag til det jeg skev i noen poster over ?? Takk takk Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen andre som har et forslag til det jeg skev i noen poster over ?? Takk takk 8232924[/snapback] rogue, mage, hunter, kanskje shaman, lock? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen andre som har et forslag til det jeg skev i noen poster over ?? Takk takk 8232924[/snapback] rogue, mage, hunter, kanskje shaman, lock? 8233003[/snapback] Skal han ha gruppe lett, burde han ikke ta Hunter. For mange "Legolazzzer" ute og går. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 hadde kanskje tatt endten rogue eller lock..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg elsker de som går inn på accen din, tar penger fra deg og ødelegger gearet ditt. Måtte dere brenne i helvette! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er det noen som har drept kontoen din? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Halvveis. Problemet er at jeg ikke får logget inn og sjekket siden dataen bare skrur seg av når jeg logger på wow. Det eneste jeg fikk sjekket var en god del mindre gull og dødt gear.. Har byttet passord nå.. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Valget står nå mellom Rogue og Warlock (horde) kommer til å gjøre mye Pvp..derfor har jeg lyst på en cahr som er artig i pvp kommer til å gjøre Arena 2vs2 med en paladin, noen som vet om det er bra ? Paladinen er retri specca Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 1: Få paladinen til å specce skikkelig. 2: Gogo rogue, du kan bruke alle cooldowns i hver kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå