Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat starta en alt guild samman. Plutselig var det en del folk som var intereserte i å joine så vi tenkte vi skulle fortsette guilden. Men jeg har et spørsmål:

 

Hvordan endrer man rank/status i guilden på folk til det man vil? altså ikke de standard som er i Wow, intiale, member, veteran osv, men hvordan endrer man det til det man vil ha? f.eks. Knight of <guild navn> og sånne ting?

har sett en del guilder har hatt det sånn..

Lenke til kommentar

Hadde bare lyst til å få en liten ting endelig avklart når det gjelder den evige "Aldor vs Scryers"-problematikken.

 

Jeg har ikke valgt side ennå. Dette nevnte jeg i guild-chatten, men sa samtidig at jeg (som Mage) kanskje var best tjent med å velge Scryers. Svaret jeg fikk var at jeg egentlig ikke hadde noe valg, men at Aldor var forbeholdt Alliance, Scryers var for Horde. I og med at jeg er Alliance hadde jeg altså ikke noe annet valg enn Aldor.

 

Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Sikker på det ikke er PVP-status du har sett? Den legger seg ved siden av navnet som Scout eller Warlord osv. Kan man få guild-rank foran navnet sitt så andre ser det? Aldri jeg vært borti..

8214196[/snapback]

 

ja jeg er sikkert. Så nettopp en kar hvor det stod <nick> Knight of Exiztenz så det går nok.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

jeg har selv vært i en guild hvor vi hadde det.

 

Guilden het Order in Chaos

 

Alle medlemmer i guilden (hvis du ikke var try eller alt eller bank eller no annet) het Chaos Knight of Order in Chaos

 

Hvis noen inspecta meg ville det stå (hvis jeg ville vise in PVP rank)

 

Sergeant Gloms

Chaos Knight of Order in Chaos

 

Ingen som vet hvordan jeg kan fikse slik at jeg kan få det sånn i den nye alt guilden min?

Lenke til kommentar

Neida.

 

Addons som SuperInspect osv legger til en persons guildrank når man inspecter dem, og da ser det akkurat ut slik som Gloms beskriver. Kan være det.

 

EDIT: Om guilden heter Existenz og de har en guildrank som heter Knight så blir det "Nick", Knight of Existenz når man inspecter dem :p

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Neida.

 

Addons som SuperInspect osv legger til en persons guildrank når man inspecter dem, og da ser det akkurat ut slik som Gloms beskriver. Kan være det.

 

EDIT: Om guilden heter Existenz og de har en guildrank som heter Knight så blir det "Nick", Knight of Existenz når man inspecter dem :p

8215264[/snapback]

 

er det jeg spør om da, hvordan får jeg egendefinert guildrank?

Lenke til kommentar
Neida.

 

Addons som SuperInspect osv legger til en persons guildrank når man inspecter dem, og da ser det akkurat ut slik som Gloms beskriver. Kan være det.

 

EDIT: Om guilden heter Existenz og de har en guildrank som heter Knight så blir det "Nick", Knight of Existenz når man inspecter dem :p

8215264[/snapback]

 

er det jeg spør om da, hvordan får jeg egendefinert guildrank?

8215385[/snapback]

Guild Management. Guild Master må fikse det...

Lenke til kommentar
Level 61 med locken nå, levlet levelen nude og skaffet meg 7 items jeg kunne bruke igjennom quester :D

8215553[/snapback]

gz, 9 to go :p

bra items? :)

8215568[/snapback]

1 blue resten green. Itemsene var jo nesten på kvalitet med tier 1 jo :p

 

 

Skulle aldri ha disenchanted gearet før jeg sluttet ;)

 

Der ha du styrken til Demospec. Du trenger ikke klær.

Grats by the way.

8215578[/snapback]

Er demo spec ja. Levling nude gikk lekende lett :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...