Kenneth_S Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) BM gruppe.. ikke optimal, men det meste fungerer. BM er ikke så vanskelig. Feral tank Healadin Warlock Elemental shaman Holy priest (meg) som dps [lol].. smitelolpewpewpewtomformana! Gikk så det grein... så kjørte en 4-5 ganger på rad. Endret 22. mars 2007 av Kenneth_S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Takk, da stopper vi denne diskusjonen! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hva er riktig gruppe til BM? Warrior Mage Priest ? ? 8209510[/snapback] Det viktigste er å få med seg folk som er klare for å samarbeide/kommunisere og ikke blir alt for stressa. Ellers er det bra med en mage eller warlock for adds + høy dps for elites/bosser. Gjerne ranged dps hvis det er mulig, så sparer man litt tid på løping. Hybrids som f.eks. shaman funker også bra (edit: for dps/heal support). Tankingen er visst ikke så veldig utfordrende såvidt jeg har hørt. Det viktigste er at han/hun er kjapt på plass når det dukker opp en ny rift. Når jeg atuna til Kara så brukte vi 2x MM hunters som dps på elites, warlock på adds, pink haired gnoam warrior tank, og holy/disc priest. Tok instancen på første forsøk I går prøvde vi druid tank, paladin, hunter, shammy (69) og shadow priest (66). Det gikk kjempefint. Hadde klart det glatt hvis ikke pallyen hadde hatt litt uflaks med aggro på slutten. Siste bossen var på 15-20% ca. Endret 22. mars 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Offtopic: Nei, jeg liker meningsløse diskusjoner, Ontopic: Demon Lock med Felguard er imba til å ta adds, og for all del dps elitene FORT Lenke til kommentar
tmg Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ettersom jeg ikke har fått svar på dette i shaman tråden og jeg er såpass utålmodig som jeg er spør jeg her.. Resto shaman. Jeg har +950 healing, 7400 mana og 70 mana per 5 sec. har vel ca. 6000 hp og for den saks skyld.. Burde jeg droppe en del healing for +int og mana regen? (er smertelig klar over at den mana regenen er lav ja sad.gif ) Og enig med Pazaak, gidd kom og troll for å provosere Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 17 innlegg med trolling, svar på trolling, personangrep og spam er fjernet. Ikke mat troll folkens og kutt ut personangrepene. Reaksjon på moderering (dvs dette innlegg) gjøres på pm og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm - Jeg lurer litt på å "småspille" litt igjen på wow, men tenker på om jeg skal spille opp den gamle roguen min ( lvl 60 ) til 70, eller magen min ( lvl 54 eller noe sånt )... Hvem er best nå for tida? Jeg er ikke helt med i nå tidens WoW, hvem er mest nerfa og sånt? forslag? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm - Jeg lurer litt på å "småspille" litt igjen på wow, men tenker på om jeg skal spille opp den gamle roguen min ( lvl 60 ) til 70, eller magen min ( lvl 54 eller noe sånt )...Hvem er best nå for tida? Jeg er ikke helt med i nå tidens WoW, hvem er mest nerfa og sånt? forslag? 8212169[/snapback] La oss ikke late som rogues ikke er alle andre classes overlegne. Rogues er best i 1 on 1 PvP og helt greie i PvE også faktisk. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 . Rogues er best i 1 on 1 PvP og helt greie i PvE også faktisk. 8212306[/snapback] Ser nå ikke helt hvorfor rogues er best i 1v1 pvp. men det er bare meg. 8212330[/snapback] Fordi det bare er sånn Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 både mages og rogues klarer seg fint på 70 as it is. det er større etterspørsel etter mage tho. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 både mages og rogues klarer seg fint på 70 as it is. det er større etterspørsel etter mage tho. 8212357[/snapback] Hmm, og mage kan jo å levle/grinde kjappere ( eller er det også forandret, som alt annet i WoW ) Tror jeg går for mage jeg Mage knuser jo Rogue 1v1 Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ikke vær for sikker på deg i 1v1 mot rogues, cloak of shadows er caster killer gå med den du liker best du! begge er gode for casual spilling Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva er riktig gruppe til BM? Warrior Mage Priest ? ? 8209510[/snapback] Warrior Mage Priest Lock, for SS! Shaman Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Restro shaman Elemental shaman Rogue Feral druid mage Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm - Jeg lurer litt på å "småspille" litt igjen på wow, men tenker på om jeg skal spille opp den gamle roguen min ( lvl 60 ) til 70, eller magen min ( lvl 54 eller noe sånt )...Hvem er best nå for tida? Jeg er ikke helt med i nå tidens WoW, hvem er mest nerfa og sånt? forslag? 8212169[/snapback] Det er de to morsomste klassene etter min mening. Velg den du har lyst til. Jeg ville aldri spilt en annen klasse enn den jeg hadde lyst til bare fordi noen andre synset om det. Du får mer moro ved å gå etter dine egne preferanser... Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 BM Gruppe Retribution Pala Retribution Pala Protection Pala Holy Pala Protection Pala Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) BM Gruppe Retribution Pala Retribution Pala Protection Pala Holy Pala Protection Pala 8213471[/snapback] Hvis dere gidder å bruke en million timer, værsågod.. Paladins har faktisk litt dps nå. Edit: Blir kamp om platen hvertfall. Endret 22. mars 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde ikke wipa med det første den gruppa.. Tror den hadde tatt di fleste 5vs5 arena gruppene og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå