Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

BM gruppe.. ikke optimal, men det meste fungerer. BM er ikke så vanskelig.

 

Feral tank

Healadin

Warlock

Elemental shaman

Holy priest (meg) som dps [lol].. smitelolpewpewpewtomformana!

 

Gikk så det grein... så kjørte en 4-5 ganger på rad.

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er riktig gruppe til BM?

 

Warrior

Mage

Priest

?

?

8209510[/snapback]

 

Det viktigste er å få med seg folk som er klare for å samarbeide/kommunisere og ikke blir alt for stressa. Ellers er det bra med en mage eller warlock for adds + høy dps for elites/bosser.

 

Gjerne ranged dps hvis det er mulig, så sparer man litt tid på løping. Hybrids som f.eks. shaman funker også bra (edit: for dps/heal support).

 

Tankingen er visst ikke så veldig utfordrende såvidt jeg har hørt. Det viktigste er at han/hun er kjapt på plass når det dukker opp en ny rift.

 

 

Når jeg atuna til Kara så brukte vi 2x MM hunters som dps på elites, warlock på adds, pink haired gnoam warrior tank, og holy/disc priest. Tok instancen på første forsøk :w00t:

 

I går prøvde vi druid tank, paladin, hunter, shammy (69) og shadow priest (66).

Det gikk kjempefint. Hadde klart det glatt hvis ikke pallyen hadde hatt litt uflaks med aggro på slutten. Siste bossen var på 15-20% ca.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Ettersom jeg ikke har fått svar på dette i shaman tråden og jeg er såpass utålmodig som jeg er spør jeg her..

 

Resto shaman.

Jeg har +950 healing, 7400 mana og 70 mana per 5 sec. har vel ca. 6000 hp og for den saks skyld..

 

Burde jeg droppe en del healing for +int og mana regen? (er smertelig klar over at den mana regenen er lav ja sad.gif )

 

Og enig med Pazaak, gidd kom og troll for å provosere :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hmm - Jeg lurer litt på å "småspille" litt igjen på wow, men tenker på om jeg skal spille opp den gamle roguen min ( lvl 60 ) til 70, eller magen min ( lvl 54 eller noe sånt )...

Hvem er best nå for tida? Jeg er ikke helt med i nå tidens WoW, hvem er mest nerfa og sånt? :p

forslag? :)

Lenke til kommentar
Hmm - Jeg lurer litt på å "småspille" litt igjen på wow, men tenker på om jeg skal spille opp den gamle roguen min ( lvl 60 ) til 70, eller magen min ( lvl 54 eller noe sånt )...

Hvem er best nå for tida? Jeg er ikke helt med i nå tidens WoW, hvem er mest nerfa og sånt? :p

forslag? :)

8212169[/snapback]

La oss ikke late som rogues ikke er alle andre classes overlegne. Rogues er best i 1 on 1 PvP og helt greie i PvE også faktisk.
Lenke til kommentar
både mages og rogues klarer seg fint på 70 as it is. det er større etterspørsel etter mage tho.

8212357[/snapback]

Hmm, og mage kan jo å levle/grinde kjappere ( eller er det også forandret, som alt annet i WoW )

Tror jeg går for mage jeg :) Mage knuser jo Rogue 1v1 :p

Lenke til kommentar
Hmm - Jeg lurer litt på å "småspille" litt igjen på wow, men tenker på om jeg skal spille opp den gamle roguen min ( lvl 60 ) til 70, eller magen min ( lvl 54 eller noe sånt )...

Hvem er best nå for tida? Jeg er ikke helt med i nå tidens WoW, hvem er mest nerfa og sånt? :p

forslag? :)

8212169[/snapback]

 

Det er de to morsomste klassene etter min mening. Velg den du har lyst til. Jeg ville aldri spilt en annen klasse enn den jeg hadde lyst til bare fordi noen andre synset om det. Du får mer moro ved å gå etter dine egne preferanser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...