Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

NÅ ER JEG FORBANNET. Hvorfor klarer ikke blizzard å holde i stand betalingssidene deres? De gir oss ikke noen dato for når den skal opp igjen engang. Har endelig fått låne mammas VISA, så skjer dette. ELENDIG BLIZZ!

5029672[/snapback]

 

heldige deg!!

jeg får jo faen helvete meg ikke spilt jeg. :(:(:cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
,19/10-2005 : 19:16]Hihi, meg og ctv får vel whine til krampen tar oss... :D

5030330[/snapback]

 

ja, men i morra! DA får spaceworld gamecard inn, og da skal jeg ta en studiedag på fredag. :w00t:

5030345[/snapback]

 

Sier man det ja! Jajamensann, da blir det bytur imorgen :fun:

Lenke til kommentar

NÅ KOKER DET OVER HER!

You have reached the maximum number of attempts (3) to enter your card information. Please do not enter the information again for 24 hours, or the security feature will be activated and your card will be blocked for a period of up to 72 hours. If you have any questions, please contact our Billing Support team team via www.wow-europe.com/en/support/.

 

Inni satans kjeller! Jeg har jo ventet og ventet, så når jeg skal skrive inn kortinnformasjonen, finner jeg ikke den tallkoden som skal være "kontroll nr".. -og så den meldingen. Jaja, ikke noe wow på 1 døgn. Har bare ventet i 4 døgn allerede liksom. STRESSET.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som er Verification Code på visa-kortet. Har prøvd de siste tallene i tallrekken på kortet, dessuten har jeg testet kontroll-nr. Kan noen si meg hvilke nummer jeg skal bruke til Verification Code? Bildet på wow-siden hjelper ikke:P

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...