Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var i mitt første skikkelige raid på 4 måneder nå, karazhan med guilden og holyspecced.

jeg var eneste presten og heala sammen med 2 palaer. så utrolig moro det var å spille sammen med folk fra guilden på en skikkelig måte. Vi fikk også Little red riding hood eventen, noe som må være den morsomste encountern i hele wows historie :D

 

epex fikk jeg også, men det varke store greiene.

Lenke til kommentar

savner så sinnsykt en guild å raide med.. etter at forrige guilden min gikk i oppløsning har jeg ikke fått noen ny kara/gruul guild. vurderer nå å transfere, men vet ikke helt til hvilken.. Noen ideer? Gjerne en server med en del norske og helnorsk guild..?

Lenke til kommentar
var i mitt første skikkelige raid på 4 måneder nå, karazhan med guilden og holyspecced.

jeg var eneste presten og heala sammen med 2 palaer. så utrolig moro det var å spille sammen med folk fra guilden på en skikkelig måte. Vi fikk også Little red riding hood eventen, noe som må være den morsomste encountern i hele wows historie :D

 

epex fikk jeg også, men det varke store greiene.

8207717[/snapback]

dere kjører bare med 3 healers?

 

Hva er normalt? Klarer nesten ikke moroes uten 2 priests f.eks

Lenke til kommentar
var i mitt første skikkelige raid på 4 måneder nå, karazhan med guilden og holyspecced.

jeg var eneste presten og heala sammen med 2 palaer. så utrolig moro det var å spille sammen med folk fra guilden på en skikkelig måte. Vi fikk også Little red riding hood eventen, noe som må være den morsomste encountern i hele wows historie :D

 

epex fikk jeg også, men det varke store greiene.

8207717[/snapback]

dere kjører bare med 3 healers?

 

Hva er normalt? Klarer nesten ikke moroes uten 2 priests f.eks

8208025[/snapback]

vi gjorde det i dag, vet ikke helt hva som er vanlig. Måtte bare fikse et run, så jeg måtte specce holy :p uvandt å spille healer etter 4 måneder som shadowpewpew, men moro var det :) vi fikk ikke ned shade of aran, vi var 3 stk som ikke hadde vært der før og det var seint. 23% på første try, og det var addsa som tok livet av oss. Hadde kun en lock, hadde nok hjulpet med fler.

Lenke til kommentar

Prøved SM cath i går solo på lvl 46 (shaman).

Gikk greit helt til siste bossen. Selv proppa full av dop hadde jeg ingen sjangs så fort Whitemane kom å fikk ressa Mograine. Hadde faktisk mye større problemer med Whitemane enn med Mograine, hun hadde noen fæle holy spells som jeg ikke kunne interrupte, og syntes å ha bedre armor/hp enn Mograine.

Fikk henne ned til ca 50% etter hun hadde resset Mograine, men da var det helt slutt på mana og healing potions.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Serriøst, går det ikke ann og finne en group som klarer Black morass på daggerspine?

wipe wipe wipe og atter wipe, spør guildet men de gidder ikke :hm:

 

Blir jo aldri noe karazhan på meg.

8206540[/snapback]

 

Prøv å spørre på realm forums kanskje? Med riktig gruppe er BM lett som bare det.

Lenke til kommentar

Har gjort BM eit par ganger no.

Første gang prot warrior, meg dps i cat, mage, hunter, og holy prest.

Andre gang, meg som tank, rogue, mage, hunter og holy prest, funka fint begge gangane.

Den gangen eg tanka fekk eg aldri meir ein 2 stacks healing reduced frå andre bossen, trur den bugga seg litt, so det vart jo lett då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...