Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Driver på med dette akkurat NÅ!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nightbane.jpg

 

:thumbup:

8197740[/snapback]

Også poster du her? :dontgetit:

8198487[/snapback]

 

Første gangen vi prøver så det er mye downtime... I tillegg kjører jeg dual-screen så jeg ser hva som foregår i wow...

 

Poster jo ikke når vi holder på med han da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å levle engineering på locken min, har nettopp lært å lage de første cloth brillene. Kommer jeg til å kunne lage bedre briller etterhvert? hadde vært fint om noen kunne linka de brillene jeg kommer til å kunne lage i nærmeste framtid.

 

Min nåværende skill: rundt 150

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Hei jeg lurer på en ting. Hvis jeg legger alt gearet til mainen min i banken og sender gullet til en bank og sletter mainen. Vil da gearet fortsatt være i banken hvis jeg en eller annen gang skulle restore ham?

8205912[/snapback]

 

Det vil i alle fall være der hvis du har de på

Lenke til kommentar
Hei jeg lurer på en ting. Hvis jeg legger alt gearet til mainen min i banken og sender gullet til en bank og sletter mainen. Vil da gearet fortsatt være i banken hvis jeg en eller annen gang skulle restore ham?

8205912[/snapback]

 

Det vil i alle fall være der hvis du har de på

8205937[/snapback]

Sikker på det? Trodde gearet forsvant når du restora charen etter en delete :ohmy:
Lenke til kommentar
Som jeg har sagt flere ganger før. En kompis av meg DE alle epicsa (full epic char) og slettet den! Sendte mail til blizz, sa han ble hacka, alt tilbake!

8205985[/snapback]

Ja men det virker vel litt dumt og komme etter 6 mnd og si at du ble hacka 6 mnd tilbake og vil nå ha igjen charen din :hmm:

8206020[/snapback]

 

Han gjorde det typ 1 mnd etter.. Sa vel noe sånn som at han hadde tatt en pause. Husker ikke helt.. kan høre med han!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Lite gang i druid-tråden så jeg spør like gjerne her; når en druid er shapeshiftet, er damage avhengig av weapondamage?

8206173[/snapback]

Nei. Bare av stats.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Lite gang i druid-tråden så jeg spør like gjerne her; når en druid er shapeshiftet, er damage avhengig av weapondamage?

8206173[/snapback]

 

Faktisk lurt litt på det samme selv..

 

Har ikke funnet mye ut av det selv..

8206192[/snapback]

Nei, den gjør ingenting. Kun stats som funker i form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...