Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Moonglade her /w Arinomi anytime u want. Dog, jeg har ikke mere prepaid for øyeblikket xD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Og hos meg skrur dataen seg av etter 20 sec på wow... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kjedelig, da DJ_Dark. Prøvd å kjøre den WoW-repair saken? Kan kanskje fikse problemet ditt.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den har skrudd seg av uten at jeg har vært på wow en gang.. Men skjer som regel på wow.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Lurer på om jeg skal spille på level 60 orc warrioren som er på bra server, men liker ikke warrior eller 60 human warlocken som er på drittserver hvor alliance taper BG hele tiden eller bare starte en blood elf paladin når jeg får acc tilbake fra freezed. . . So hard to choose Endret 18. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Belf er drit kule. Spørs om du orker å levle opp eller ikke da Eller så kan du transfere warlocken da Endret 18. mars 2007 av TheoB Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Eller så kan du transfere warlocken da 8184035[/snapback] Sant det, men foreldrene mine tror sikkert at jeg blir avhenig hvis jeg begynner med wow igjen. Noe som jeg ikke skal bli denne gangen. Så derfor har jeg ikke kreditkort å betale transfer med. Men kan jo kanskje få en kompis til å hjelpe meg med å betale transfer Endret 18. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 guilden var for første gang i gruuls lair idag, kan vel ikke si at det gikk bra, men jeg raida for første gang etter tbc som som dps også, så håper det blir en mer fast spot til meg i raids fremover :o Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Min guild driver på meg Kharazan enda.. Er ferdig med optional bossene. Vi farmer det meste og har started 2nd Khara grp nå Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tok endelig ned Shade of Aran i dag, og fikk Illhoof til 50% på tredje try. Desverre har vi ikke nok folk til 2 raids, så er en del som ikke får være med på alle raids. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Første bossen i Gruul's Lair er temmelig enkel, men Gruul selv synes jeg er litt for vanskelig til å være i den første raid instancen i TBC. De kommer til å nerfe han i neste patch da. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Første bossen i Gruul's Lair er temmelig enkel, men Gruul selv synes jeg er litt for vanskelig til å være i den første raid instancen i TBC. De kommer til å nerfe han i neste patch da. 8185539[/snapback] virka egentlig ikke så hard nei, men pullen har alt å si. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Da ble endelig jeg og 70 Elsker flying mount, så digg å slipp drepe hundre mobs når du bare kan fly til quest mob etc. Det jeg lurer på er hvilken zone burde jeg dra til for å queste for penger? Jeg har ikke gjort så mange quests i hverken netherstorm eller shadowmoon fordi jeg var rested og lå på sånn 200000+ xp/ timen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Gjør alle på begge plassene du. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kan noen gi meg 2900g så jeg får epicen min?? Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Argh hadde akkurat cleara masse mobs for å komme inn til ei kiste, å hva skjer? Jo på siste moben kommer en "#¤%% hunter å springer rett inn å tar kista...... Dette var da med lvl 38 shaman min Endret 19. mars 2007 av sttiiaann Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det hadde jeg aldri hatt samvittighet til å gjøre mot noen. Ser på slike som en slags ninja. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Akurat når jeg har skaffet meg BC og gamecard så er wow siden nede Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har problemer med textures som bugger og blir lange streker over skjermen osv. ingame. Noen ganger så flicker ui'en også. Spesielt i Netherstorm og terokkar. Noen som kjenner seg igjen? Er redd for at skjermkortet er feilkilden (7900GT), har vista med beta nvidia drivers. Prøvd ulike drivere, til ingen nytte. Hadde samme problem under Xp Pro. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) den buggen har jeg og, at det flimrer på ui`en og striper flyr over skjermen inne i mellom ,for meg hjelper det å sette wow på 1 prosessor (jeg har dualcore) , etter jeg har satt den på 1 prosessor, så setter jeg spillet i windowmode så tilbake igjen, så funker det helt fint igjen Endret 19. mars 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå