Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal spille på level 60 orc warrioren som er på bra server, men liker ikke warrior eller 60 human warlocken som er på drittserver hvor alliance taper BG hele tiden eller bare starte en blood elf paladin når jeg får acc tilbake fra freezed. . .

 

So hard to choose :(

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Eller så kan du transfere warlocken da :p

8184035[/snapback]

Sant det, men foreldrene mine tror sikkert at jeg blir avhenig hvis jeg begynner med wow igjen.

 

Noe som jeg ikke skal bli denne gangen.

 

Så derfor har jeg ikke kreditkort å betale transfer med.

 

Men kan jo kanskje få en kompis til å hjelpe meg med å betale transfer :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Første bossen i Gruul's Lair er temmelig enkel, men Gruul selv synes jeg er litt for vanskelig til å være i den første raid instancen i TBC. De kommer til å nerfe han i neste patch da.

8185539[/snapback]

virka egentlig ikke så hard nei, men pullen har alt å si.

Lenke til kommentar

Da ble endelig jeg og 70 :D Elsker flying mount, så digg å slipp drepe hundre mobs når du bare kan fly til quest mob etc.

Det jeg lurer på er hvilken zone burde jeg dra til for å queste for penger?

Jeg har ikke gjort så mange quests i hverken netherstorm eller shadowmoon fordi jeg var rested og lå på sånn 200000+ xp/ timen :p

Lenke til kommentar

Har problemer med textures som bugger og blir lange streker over skjermen osv. ingame. Noen ganger så flicker ui'en også. Spesielt i Netherstorm og terokkar. Noen som kjenner seg igjen?

 

Er redd for at skjermkortet er feilkilden (7900GT), har vista med beta nvidia drivers. Prøvd ulike drivere, til ingen nytte. Hadde samme problem under Xp Pro.

 

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar

den buggen har jeg og, at det flimrer på ui`en og striper flyr over skjermen inne i mellom ,for meg hjelper det å sette wow på 1 prosessor (jeg har dualcore) , etter jeg har satt den på 1 prosessor, så setter jeg spillet i windowmode så tilbake igjen, så funker det helt fint igjen

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...