vStyle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er ingen migrerings muligheter akkurat nå, tror jeg. Og jeg liker den servern jeg spiller på. Altså ingen annen måte? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Delete char'en, lag en lvl 1char med samme navn. send GM ticket, og be dem restore din gamle priest. si at du deleta feil eller no Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Takker for svar. Mulig jeg prøver det, @lex, men er ikke det litt risky? :O Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 En kompis av meg skulle slutte.. Så han tok DE på alle epicsa og sendte dem til de han skylte penger osv, før han slettet den.. Etter en mnd angret han, og sendte mail til blizz at han hadde blitt hacka. Han fikk den tilbake med alle epicsa og alt Tho, det tok nesten en mnd etter han sendte mailen.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kan noen fortelle meg hvordan jeg får tak i dette settet? til mage http://thottbot.com/i29080 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Æsj. Gametime går ut i dag så hvis jeg discer etter kl 3 er jeg fucked. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Æsj. Gametime går ut i dag så hvis jeg discer etter kl 3 er jeg fucked. 8180197[/snapback] VISA anyone? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Man kjøper de for tokens som dropper av bosser i 10- og 25-mannsinstanser. Prinsen i Karazhan dropper head tokens, The Curator i Karazhan dropper glove tokens, High King Maulgar i Gruul's Lair dropper shoulder tokens, Gruul i Gruul's Lair dropper legging tokens og Magtheridon i Magtheridon's lair dropper chest token. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er det noe sett jeg kan skaffe til mage, lvl 70, uten å driver med instanser.`? har som regel ikke tid til å låse meg fast til instanser der jeg må være. så uten om pvp gear, er det noen som har bra gear som jeg kan skaffe rep med uten instanse altså ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er det noe sett jeg kan skaffe til mage, lvl 70, uten å driver med instanser.`? har som regel ikke tid til å låse meg fast til instanser der jeg må være. så uten om pvp gear, er det noen som har bra gear som jeg kan skaffe rep med uten instanse altså ? 8180395[/snapback] shadoweave\spellfire settet og spellstike\battlecast settet, det er 5deler tilsammen, koster deg masse gull eller grinding og tid å få laga men det er rimelig bra Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Okei, før jeg prøver å skifte navn på Priesten min på følgende måte.. Delete char'en, lag en lvl 1char med samme navn. send GM ticket, og be dem restore din gamle priest. si at du deleta feil eller no 8180004[/snapback] ...vil jeg vite om noen har noen kommentarer eller vet hva som kan skje angående dette. Lurer også på at hvis jeg sletter Priesten min og lager en alt med samme navn, vil ikke GM'en bli litt mistenksom, hvis man regner med at han kan se navnet til den sletta Priesten. Bah, forvirra nå :/ Endret 18. mars 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor finnes det ikke noe bra Heale-Leather på level 70? Dropper lite i Karazhan, og omtrent ingenting i 5-manns instancer.. Noen som vet om noe bra i Heroic instance for eksempel? Eller questchains som gir noe imba? Særlig bracers, leggings, belte og boots, springer fortsatt rundt med tier2 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kjeda meg litt, så har drivi med basehopping fra toppen av IF gates. tok ikke av gear though, så ble dyr morro^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kjeda meg litt, så har drivi med basehopping fra toppen av IF gates. tok ikke av gear though, så ble dyr morro^^ 8180965[/snapback] Hahahaha! De gode gamle tidene, hahaha! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg har alltid lurt på hvordan man kom seg til If airport, men fulgte bare en video på youtube, så gikk det greit Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ahh, nå fikk jeg meg en 62mage. gleder meg noe sinnsykt til å spille med den, overfører til twisting nether nå. drit lei av druid -_- Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ahh, nå fikk jeg meg en 62mage. gleder meg noe sinnsykt til å spille med den, overfører til twisting nether nå. drit lei av druid -_- 8181003[/snapback] Ebay? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ahh, nå fikk jeg meg en 62mage. gleder meg noe sinnsykt til å spille med den, overfører til twisting nether nå. drit lei av druid -_- 8181003[/snapback] Ebay? 8181055[/snapback] Bop sikkert Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er det noe sett jeg kan skaffe til mage, lvl 70, uten å driver med instanser.`? har som regel ikke tid til å låse meg fast til instanser der jeg må være. så uten om pvp gear, er det noen som har bra gear som jeg kan skaffe rep med uten instanse altså ? 8180395[/snapback] shadoweave\spellfire settet og spellstike\battlecast settet, det er 5deler tilsammen, koster deg masse gull eller grinding og tid å få laga men det er rimelig bra 8180644[/snapback] må jeg ikke ha tailor skill for å bruke dem? jeg er arcane/fire mage btw eller kan jeg bruke dem vis en som har tailor lager dem til meg? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ahh, nå fikk jeg meg en 62mage. gleder meg noe sinnsykt til å spille med den, overfører til twisting nether nå. drit lei av druid -_- 8181003[/snapback] Ebay? 8181055[/snapback] Vet ikke helt om det er å lov å poste stedet jeg kjøpte på.. så PM meg vis du vil ha stedet. men kan ikke si jeg gjorde noe veldig galt, jeg vet åssen det er å levele til 62, var bare lei av druid. så selger jeg druiden også går jeg i 0 og er kjempe fornøyd med dps mage =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå