Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis av meg skulle slutte.. Så han tok DE på alle epicsa og sendte dem til de han skylte penger osv, før han slettet den..

 

Etter en mnd angret han, og sendte mail til blizz at han hadde blitt hacka. Han fikk den tilbake med alle epicsa og alt :)

 

Tho, det tok nesten en mnd etter han sendte mailen..

Lenke til kommentar

Man kjøper de for tokens som dropper av bosser i 10- og 25-mannsinstanser. Prinsen i Karazhan dropper head tokens, The Curator i Karazhan dropper glove tokens, High King Maulgar i Gruul's Lair dropper shoulder tokens, Gruul i Gruul's Lair dropper legging tokens og Magtheridon i Magtheridon's lair dropper chest token.

Lenke til kommentar
er det noe sett jeg kan skaffe til mage, lvl 70, uten å driver med instanser.`?  har som regel ikke tid til å låse meg fast til instanser der jeg må være.  så uten om pvp gear, er det noen som har bra gear som jeg kan skaffe rep med uten instanse altså ?

8180395[/snapback]

shadoweave\spellfire settet og spellstike\battlecast settet, det er 5deler tilsammen, koster deg masse gull eller grinding og tid å få laga men det er rimelig bra :)

Lenke til kommentar

Okei, før jeg prøver å skifte navn på Priesten min på følgende måte..

 

Delete char'en, lag en lvl 1char med samme navn.

 

send GM ticket, og be dem restore din gamle priest. si at du deleta feil eller no :)

8180004[/snapback]

 

...vil jeg vite om noen har noen kommentarer eller vet hva som kan skje angående dette. Lurer også på at hvis jeg sletter Priesten min og lager en alt med samme navn, vil ikke GM'en bli litt mistenksom, hvis man regner med at han kan se navnet til den sletta Priesten. Bah, forvirra nå :/

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar

Hvorfor finnes det ikke noe bra Heale-Leather på level 70? Dropper lite i Karazhan, og omtrent ingenting i 5-manns instancer.. Noen som vet om noe bra i Heroic instance for eksempel? Eller questchains som gir noe imba? Særlig bracers, leggings, belte og boots, springer fortsatt rundt med tier2 :(

Lenke til kommentar
er det noe sett jeg kan skaffe til mage, lvl 70, uten å driver med instanser.`?   har som regel ikke tid til å låse meg fast til instanser der jeg må være.  så uten om pvp gear, er det noen som har bra gear som jeg kan skaffe rep med uten instanse altså ?

8180395[/snapback]

shadoweave\spellfire settet og spellstike\battlecast settet, det er 5deler tilsammen, koster deg masse gull eller grinding og tid å få laga men det er rimelig bra :)

8180644[/snapback]

 

må jeg ikke ha tailor skill for å bruke dem? jeg er arcane/fire mage btw

eller kan jeg bruke dem vis en som har tailor lager dem til meg? :hmm:

Lenke til kommentar
ahh, nå fikk jeg meg en 62mage.

 

gleder meg noe sinnsykt til å spille med den, overfører til twisting nether nå.

 

drit lei av druid -_-

8181003[/snapback]

Ebay?

8181055[/snapback]

 

Vet ikke helt om det er å lov å poste stedet jeg kjøpte på.. så PM meg vis du vil ha stedet.

 

men kan ikke si jeg gjorde noe veldig galt, jeg vet åssen det er å levele til 62, var bare lei av druid. så selger jeg druiden også går jeg i 0 og er kjempe fornøyd med dps mage =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...