Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på noe her.

 

Finner meg i den situasjon at jeg har lovet meg selv (og kjæresten) å holde meg unna raiding, dkp og massive guilds med activity meters alle veier, og er egentlig veldig fornøyd med det. casual 5 mans løping, spilling med venner, en god del pvp og massevis av alt leveling. Det jeg egentlig lurer på er Karazhans rolle i TBC, er Karazhan det mye UBRS eller den nye ZG?

 

For de av dere som har spilt fra beta som jeg så vet jo dere at UBRS var nærmest utilgjengelig for non high-end guilds og pugs lenge, vi snakker før MC og vi snakker tier 1 drops i Scholo! ;) the good times. Det jeg lurer på er egentlig om Karazhan er den slags instance, jeg har null ide as to vanskelighets grad osv men forventer selvsagt et hopp fra Shadow Lab. og disse instancene. Vil Karazhan noen sinne bli en åpen PuG instance slik som UBRS, en skjelden pug instance som ZG eller utilgjengelig uten raidguilds som MC/BWL (og joda, der finnes/fantes MC pugs også, men dere forstår hvor jeg vil) i framtiden?

 

har Kara forresten en reset timer?

 

Jeg lurer egentlig bare fordi jeg er i tvil om jeg skal slite med å grabbe nøkkelen slik at jeg kan være første del av pug-bølgen til karazhan, eller om jeg kan gi hardt faen fordi den har en reset timer og kun raidguilds har sjanser der inne! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og lurer på noe her.

 

Finner meg i den situasjon at jeg har lovet meg selv (og kjæresten) å holde meg unna raiding, dkp og massive guilds med activity meters alle veier, og er egentlig veldig fornøyd med det. casual 5 mans løping, spilling med venner, en god del pvp og massevis av alt leveling. Det jeg egentlig lurer på er Karazhans rolle i TBC, er Karazhan det mye UBRS eller den nye ZG?

 

For de av dere som har spilt fra beta som jeg så vet jo dere at UBRS var nærmest utilgjengelig for non high-end guilds og pugs lenge, vi snakker før MC og vi snakker tier 1 drops i Scholo! ;) the good times. Det jeg lurer på er egentlig om Karazhan er den slags instance, jeg har null ide as to vanskelighets grad osv men forventer selvsagt et hopp fra Shadow Lab. og disse instancene. Vil Karazhan noen sinne bli en åpen PuG instance slik som UBRS, en skjelden pug instance som ZG eller utilgjengelig uten raidguilds som MC/BWL (og joda, der finnes/fantes MC pugs også, men dere forstår hvor jeg vil) i framtiden?

 

har Kara forresten en reset timer?

 

Jeg lurer egentlig bare fordi jeg er i tvil om jeg skal slite med å grabbe nøkkelen slik at jeg kan være første del av pug-bølgen til karazhan, eller om jeg kan gi hardt faen fordi den har en reset timer og kun raidguilds har sjanser der inne! :)

8176997[/snapback]

 

 

Karazhan er nye loot-kassa i TBC, slik som Scholo/UBRS etc var før. Riktignok er instancen vanskelig å fullføre som pug, og det krever jo dager, men første halvdel (omtrent opp til første tier4 boss, The Curator) er ikke veldig vanskelig, og burde kunne fåes til med pug. Det er vel en uke's reset timer såvidt jeg veit. Lootwise er det knapt nok ett hopp i forhold til Shadow Labs, men vanskelighetsgraden er noe høyere. Skaff deg nøkkelen nå, like greit ;)

Lenke til kommentar

hey

spiller nå mage lvl 70, får det meste pvp, saken er at jeg begynner å bli lei den, jeg er god når jeg har cooldowns ready da kan jeg brenne av rund 8k-10k iløp av noen sec, men når dem ikke er klar så suger jo classen, tåler lite, casting time, hjelper ikke når dem fleste class har over 10k health..

 

derfor tenkte jeg å få meg en ny pvp class, spørsmålet er hva?

vil ikke ha cloth gear class, ikke druid, noen som kan komme med noen gode tips?

god pvp class, ikke cloth eller druid?

Lenke til kommentar
Det er jo tross alt ikke sinnsykt mange å velge mellom når du utelukker clothies og druids :p

 

Du har jo Retribution Paladin, selvsagt!

8178323[/snapback]

 

grunnen for jeg tar dem vekk, er at jeg har en druid lvl 64, og annet så har jeg vel kun spilt cloth gear class,

 

warrior og pally frister jo litt ja, ikke enkelt dette :hmm:

Lenke til kommentar
Det er jo tross alt ikke sinnsykt mange å velge mellom når du utelukker clothies og druids :p

 

Du har jo Retribution Paladin, selvsagt!

8178323[/snapback]

 

grunnen for jeg tar dem vekk, er at jeg har en druid lvl 64, og annet så har jeg vel kun spilt cloth gear class,

 

warrior og pally frister jo litt ja, ikke enkelt dette :hmm:

8178334[/snapback]

 

Hunter er stas PvP :w00t:

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med navenskifte her? Jeg er drit lei navnet på Priesten min og har lyst til å skifte det helt til et navnet på alt'en har på samme server, som jeg skal slette uansett. Er det noen mulighet for å skifte navnet? Jeg gidder ikke å starte helt fra level 1 bare for å skifte navn..

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaring med navenskifte her? Jeg er drit lei navnet på Priesten min og har lyst til å skifte det helt til et navnet på alt'en har på samme server, som jeg skal slette uansett. Er det noen mulighet for å skifte navnet? Jeg gidder ikke å starte helt fra level 1 bare for å skifte navn..

8179896[/snapback]

 

da må du migrere til annen server, lage deg en lvl 1 med det navnet du har på priesten din, siden navnet er opptatt når du kommer med priesten din til serveren så får du gi den nytt navn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...